Daddy Dom Bin

2.1K 30 4
                                    

#dom!Changbin x sub!femreader~ kink, slight somnophilia, binnie being needy af | daddy dom kink

#dom!Changbin x sub!femreader~ kink, slight somnophilia, binnie being needy af | daddy dom kink

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Changbin bacaklarını açarken uyanıyorsun. O uyuyamıyorsa sen de uyumayacaktın. Peluşu sıkıntıyla yüzüne çektin.
"Binnie.. neler oluyor..?" Usulca esnedin.
"Şşşt tamam meleğim sadece babacık (daddy) seni birazcık okşamak istedi, bütün gün seni düşünüyor.. "
Changbin meme uçlarını ve amını kıyafetlerinin üstünden okşamaya başlar. Külotun zaten sırılsıklam olmuştu. Çünkü Bin uzun zamandır seni rahat bırakmıyordu (teasing). Hassas amın hep şiş ve ıslak gezmek zorunda kaldın. Kıvrandın ve peluşu yüzüne daha çok bastırdın.

"Ben-çok iyi hissediyorum daddy!  s-sıcak ve bulanık hissettiriyor..~!"
" Evet bebeğim. Bu, artık büyük bir kız olmaya başladığın anlamına geliyor. İyi hissettirdiğimi biliyorum, senin için çok yeni bir deneyim ama bu yüzden daddy sana öğretmek için burada..~" diye fısıldıyor, yumuşak yanaklarına yumuşak öpücükler bırakarak.

Külotun tamamen ıslanmışken meme uçlarının daha da sertleşmesine izin vererek yumuşak iniltiler çıkarmaya devam ediyordun.
Bin gömleğini yukarı çekti ve diğer elini külotunun altına kaydırırken hassas meme uçlarını hafifçe sıktı.
Hayal edebileceğinden daha fazla ıslanmıştın ve onun teni tenine dokunduğunda gözlerin daha da büyüdü.

"..d-daddy! Ah daddyy ! çok sıcak geliyor. Çok iyi hissediyorum ama bu sıcaklık h-hoşuma gitmedi!.."
Arzuları büyüdükçe daha fazla hırlamaya başladı. Senin tüm sızlanman onu daha da sertleştirdi.
"Sana yardım edeceğim meleğim. Babacık öğrenmene yardım etmek için burada.  Erkeklere anlamadığın şeyler yapıyorsun ve neden olduğun duygularla nasıl ilgileneceğini öğrenmen gerekiyor..."
Changbin seni şişkinliğine doğru çekti ve sikini tutup küçük ıslak amına sürtmeye başlarken meme uçlarından birini sıcak ağzına soktu.  Suların seni ve erkek arkadaşını ileri geri kaydırırken her ikinizin de vücudu pes etti.
"Kendime engel olamıyorum meleğim. Babacığını çok azdırdın ve şişirdin..."
Penisini yukarı aşağı daha sert ve daha hızlı sürtüp dudaklarını ezmeye başladı.
"Sadece bahşiş... sana sadece bahşiş vereceğim bebeğim. Daddy daha fazla dayanamıyor." Changbin hafifçe tısladı.
Sikinin başını senin girişine yerleştirdi ve itmeye başladı. O ittikçe gözlerin daha da açıldı ve yumrukların çarşafı sıktı.

"L-lütfen daddy! Ahh~ çok büyük... ben-bu çok büyük..!! " inleyerek fısıldadın.
Penisinin ilk birkaç santimini içine ittirirken içinde daha da büyüdü ve seni altında ezmeye başladığında aklını kaybetti.
"İşte bahşişin bebeğim. Artık dayanamıyorum.  O kadar güzelsin ki kendimi durduramıyorum.."
Kendini içine aniden ve daha sertçe itti. Sen peluşunu ağzına bastırıp tıka basa bağırırken o salyalarıyla meme uçlarını çekiştirdi.

"Seni menimle dolduracağım bebeğim. Bir dahaki sefere esnemene yardımcı olacak. Babacığının tüm aşk suyunu içine boşaltacağım..."

Sen sevimli küçük amına boşalması için ona yalvarırken boğazını sıktı ve içine daha sert pompaladı.  Anlayamıyordun, bu hissiyatı anlayamıyordun sana daha önce tatmadığın bir zevk veriyordu. Bu şekilde sana istediği kadar ve istediği gibi boşalabilirdi.
Sen boşalmadan hemen önce içine boşaldı. Bunu yapmasının sebebi bu gece seni şişkin ve ıstıraplı şekilde istekli bırakmaktı. Seni muhtaç halde bulmaya bayılıyordu. Ve gece bitmeden tekrar yapacaktı.

" t-teşekkürler daddy.. ben-çok zevk aldım~!" Hıçkırdın ve utangaçça gülümsedin.

O içinden çıkarken, zevk suların ve meni bacaklarına döküldü. Külotunu giydirdi ve seni ters çevirdi.
Ağlayana kadar hatta poponun acısından yürüyemeyip topallayana kadar şaplak attı, "yazık sana..."

Ve kulağına eğilip fısıldadı.
"Bu babacığına sana pis şeyler yaptırdığın içindi... "

 "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 21, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DaddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin