03♤yeona

155 21 0
                                    

Park jeongwoo pov~

"Eh jeongwoo! Kau buat apa kat sini?" Tanya haruto Apabila nampak aku ade berdekatan dengan kawasan rumah dia.

"Ouh ruto. Aku hantar si aera tadi-" Tak sempat aku habiskan ayat aku...dia dah potong.

"Hah??!! Kau hantar aera balik?" Tanya ruto terkejut.

" Lah asal? Haram ke?"

"Tak..aku terkejut je..cepatnya kau buat kerja hehehe"

"Eishh kau ni..dia tak tau lagi!"

"Hah??!! Asal kau tak bagitau lagi? Bagi jelah tau..kang dia lost interest kang..kau yg rugi nnti.."

"Takpe...aku yakin dia takkan lost interest ngan aku..percayalah.."

"Heh yakin naw kau ye..dia lost interest nnti..aku gelak je ek ."

"Ha yelah..aku nak gerak dulu ni. Jumla esok."

"Ha ok. Elok ii !" Kata haruto sambil melambai ke arah aku.

Aku cuma tersenyum dan membalas lambaian tu dan terus beredar dari situ.

-
-
Jeongwoo pov~

Jeongwoo masuk ke dalam bas dan mengambil tempat dia salah satu kerusi. Tiba-tiba datang seorang perempuan yg sangat dia kenali datang duduk di sebelahnya.

"Yeona? Kau buat apa kat sini?" Tanya aku hairan dengan kehadirannya di sini. Sbb setahu aku..dia punya rumah sangat jauh dengan kawasan ni.

Owh btw..dia ni ex aku..

"Kau ade apa-apa hubungan ke dengan perempuan tu?" Tanya yeona sambil melihat aku dengan pandangan yg tajam.

"Perempuan mana?" Tanya aku. Walaupun aku tau siapa yg dia maksudkan tu.

"Kau tak payah nak buat ii tak tau lah..sape dia pada kau? Takkan kau nak suka perempuan yg buruk macam dia tu huh??"

"Eh kau tak payah sibuk boleh tak? Aku ade hak lah nak tentukan sape aku nak suka..kau tak payah sibuk! And kau buat apa kat sini huh? Aku tau rumah kau jauh dari sini. Kau pergi kelab malam tu kan?"

"Tu bukan urusan kau!"

"Tak suka an aku sibuk hal kau? Ha aku pon tak suka. Dah senyap."

"Kau jawab satu je soalan aku. Kau suka kat si aera tu ke?"

"Haah." Jawab aku pendek. Malas nak panjang ii kan cerita. Nasib baik time tu jugak bas tu berhenti. So aku terus keluar and tinggalkan si yeona tu. Pls semak je.

Aku terus balik rumah dan tido.

-
-
<Esoknya>

Sampai je sekolah..aku terus cari 'posmen' aku.

"Junghwan-ah!" Panggil aku.

"Ye hyung? Hyung nak saya bagi kan aera sunbae surat tu kan?" Kata junghwan sambil tuding kan jarinya ke arah surat dan roti yg aku pegang ni.

"HAHAHHAHAHAHAH macam tau ii je kau. Hehehe nnti aku belanja kau donat ek?"

"Hehheehe ok janji ek? Ok saya pergi dulu."

Pls kenapa aku still takot nak bagi surat or hadiah tu depan ii dekat aera? Padahal semalam aku dah teman dia balik dah pon😀 well..aku tak nak orang tau lagi..nnti kecoh satu sekolah. Aku malas.

-
-
Choi aera pov~

"Noona!! Tunggu! Aera sunbae!!" Aku toleh lepas dengar suara tu.

"Ye junghwan?"

Ⓒ︎Ⓡ︎Ⓤ︎Ⓢ︎Ⓗ︎•✓||𝑃𝑎𝑟𝑘 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔𝑤𝑜𝑜 [COMPLETE]Where stories live. Discover now