ღBAŞLANGIÇ ღ

284 23 8
                                    

Multideki Lara :* ^_^

Saat gecenin 1'i idi.Şiddetlenen kar bende ayrı bir his uyandırmıştı.Kar izlerken aklıma annem geliyordu.Aslında hiç görmemiştim onu ama teyzem hep bahsederdi.Yüreği hep kar gibi saf ve temizmiş.Farklı bir hayatım vardı benim. 2 ay önce anneciğim dediğim insanın annem olmadığını öğrendim.Hiç tanımadığım bir insan gelip annem olduğunu söyledi.Bu yaşıma kadar aldatılmıştım.Ve benden güçlü olmamı istiyorlardı.Bir yaranın izi çabuk geçmez.Buna yarada diyemezsin ki.Bu bi eksikliktir.Gülümsememi istiyorlar.Boş boşuna yalnızca deliler gülmez mi?
Kapı açılınca birden irkilerek arkama döndüm.Teyzem içeri girmiş bana öldürücü bakışlarını yolluyordu.

"Daha uyumadın mı sen?"

"Birazdan uyurum."

"Yarın kalkamazsan ne olacak? Otogardan eniştenin yiğenini almaya gideceğiz biliyorsun?"

Bıkkın bi ifade ile,"Kendi gelemiyor mu?" dedim." Hem evde kalsam olmaz mı yani?"
Teyzem çok üzerime düşüyordu.Evde yalnız kalsam ne olacaktı sanki?Bana ters ters bakmasından hayır diyebileceğini sezmiştim.

"Olmaz.Sen de geleceksin.Hem Bartu ile orada tanışırsınız hemen."

Bartu mu?Ben eniştemin yeğenini kız sanıyordum...Aklıma.

"Ne yani eniştemin yeğeni erkek mi?" Teyzem Nurella bakışı attı.E haklı tabi.Ama bilmiyordu ne yapayım olleyy erkekmiş diye göbekmi atayım?

"Bartu diye kız ismi varsa söyle.Yok o kız yanında bebekde getirecek." dedi ve güldü. Hayır espiriyi lütfen gençler yapsın.
Gülümsemeye çalışmak için karbonhidrat yakıyorum bildiğin.

"Peki teyze uykum geldi uyuyabilir miyim artık?" dedim ve gülümseme çabalarım...
Bu espiriden sonra aklımı anca uyku alırdı.Ama olsun ya!Seviyorum onu.İsterse yeni yıla girerken "Seneye görüşürüz!" desin -neyse çok fazla olur bu- yinede severim.
Acaba şu Bartu denen çocuk nasıl biri? Yakışıklımıdır acaba? Yoksa dikdörtgen camlı gözlüklü,dede saç modelli,kareli gömlek giyip pantolonunun içine sokan tiplerden mi?

Neyse bana iyi geceler.(Çok mu egoistleştim acaba.)

Kitabı okuyan herkese merhaba!♥ :* Lütfen yorum ve vote'lerinizi eksik etmeyin,umarım hoşunuza gitmiştir ^^ :) Bu ilk bölüm olduğu için biraz kısa yazdım vede detaya gerek duymadım♥

SERİNLİĞİN TONLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin