Aklım oldukça karışmıştı. Benim merkezinde bulunduğum bu oyunun sonucu nereye varacaktı, merak ediyordum.
•••••
İhanetin düşüncesi beni etkisi altına almaya devam ediyordu. Sinsice zihnime sızarak şüpheyi doğurmaya çalışıyordu. Güven bunu engellerken daha ne kadar böyle giderdi bilmiyordum.
Yoongi Oppa'nın da bizimle geleceğini öğrendikten sonra büyük bir şok yaşamıştım ama Jungkook'un onu ikna ettiğini söylemişti. Bu yüzden üzerinde durmamıştım. O da araca bindiğinde birkaç saatlik yolun sonunda geleceğimiz yerdeydik. Ormanlık bir alanın içinde bulunan otel çok büyük değildi. Etrafta ağaçtan başka hiçbir şey yoktu. Gerçekten güzeldi.
Valizleri takım elbiseli adamlar odalara çıkaracağını söyleyerek götürmüştü ve bizde Jisoo ile etrafı inceliyorduk. Jin, Jungkook ve Yoongi Oppa'nın birlikte otele girdiğini görünce rahatlayarak Jisoo'ya döndüm. "Biraz dolaşalım mı yoksa uyumak mı istersin?"
Jisoo başını iki yana salladı. "Hayır Jennie. Bugün çok yoruldum yatmak istiyorum." dedi. Bende başımı sallayarak onun gitmesini izledim ve derin bir nefes alarak ormana doğru döndüm. Çok güzel görünüyordu ancak aynı zamanda ürkütücüydü de. Yavaşça yürümeye başladığımda omzuma değen sıcaklık ile o yöne doğru döndüm.
"Sana eşlik etmemi ister misin?" diyen Taehyung'a gülümseyerek baktım."Olur.."
Tam yanımda durarak benimle birlikte yürümeye başladı. Hiç konuşmadan uzun bir süre yürüdükten sonra bir oturma yeri gördüm ve hızlanarak kuruldum. Tam aya bakıyordu. O da yanıma oturdu."Daha sen gelmeden önce.." diye konuşmaya başladığında aslında bahsettiği şeyi anlattığını anladım. "Jungkook bir gün salona geldi ve.. Kai ile konuşurken onları duydum. Bir anlaşmadan bahsediyorlardı. Ne olduğunu o zamanlar anlamamıştım ancak şu an taşlar yerine oturuyor.." Dalgınlıkla yürürken ormanın iyice içine girmiştik. Hava oldukça kararmıştı. Birbirimizi ay ışığı olmasa göremeyecek durumdaydık. Gözüm alıştıkça o güzel yüzü daha net hale geliyordu.
"Bir ay.. Bir ayda her şey bitecek ve o zaman senin yanında olacağım Jennie. Sana neyin bitecek olduğunu söylemeyeceğim. Zamanı geldiğinde kendin öğren istiyorum. O yüzden şimdi şu anların keyfini çıkaralım.." dediği şeylere tepki verecek gibi değildim. Algıladığımı bile sanmıyordum. Öylesine sıcak ve samimi bakıyordu ki.. Bakışları arasından sızan başka bir duyguyu daha farkediyordum ancak adını koyamıyordum.
"Neden cevap vermiyorsun?" Birkaç dakika sonra dayanamayıp sorduğu soru ile başından beri arsızca onu izlediğimi farkettim. Gelmeden önce ona patlamış ve sorun çıkarmıştım ancak öğrendiğimde tepki bile verememiştim.
Ay ışığında ne kadar kusursuz olduğunu farkettim çünkü..
Kendimi toparlayarak boğazımı temizledim. "Ah.. O gün geldiğinde yanımda olacağını bildiğim için sorun etmeyeceğim.." diyerek aya baktım. Dolunay halini almak üzereydi. "Saat kaç?" Sorduğum soruyu saatine bakarak cevapladı. "On ikiye birkaç dakika var.."
Gülümsedim hafifçe. Güne birlikte girecektik. Hafızamda bir şarkı belirdi. Tam da bu an için uygundu. Normalde şarkı söylemeyi sevmezdim ancak bu seferlik içimden söylemek geçmişti.
O günler,
Sebepsiz yere üzgün olduğun o günler
Bedeninin ağırlaştığı o günler
Sanki senden başka herkesin işi varmış gibi gözüken o günler
Ayaklarım yerden kesilmeyecek, öyle gözükse bile
Çoktan geç kaldım
Tüm dünyaya nefret doluyumTıkır tıkır işliyor hız tümsekleri
Kalbime kramplar giriyor ve sözlerim yok oluyor
Neden peki? Çok hızlı koştum
Neden ben?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༆Sρσɾτʂ Cσαςɧ| Tαεηηίε༆ (Tamamlandı)
RastgeleKim Jennie, yaşadığı olaylar nedeniyle arkadaşları tarafından kafasının dağılması için yazdırıldığı spor salonunda bireysel antiranorünün Kim Taehyung olduğunu öğrenir. Kim Jennie ~ Kim Taehyung *Yan shipler vardır.* 15.08.21 taennie #11 19.08.21 ba...