"Everything has beauty,
But not everyone can see it"
——————
״יהיה בסדר האז ,אל תדאג״ אמר לו ושילב את ידו בשל הארי. הם היו בדרך לבית ספר ,הארי היה מבועת מפחד,הוא לא ידע איך יגיבו, הבנים אמרו שיהיו איתו כל הזמן אך הוא ידע שבמהלך השיעורים זה יהיה רק הוא מולם ,לבדו.
״כן..״ ענה, לא משוכנע בכלל. מבט מעט מפוחד על פניו.
״היי״ עצר לואי מללכת, הוא סובב את ראשו של הארי כדי שיסתכל עליו,״יהיה בסדר, אני מבטיח״ אמר ועיניו לא זזו מעיניו של הארי, מנסה לתת לו כמה שיותר ביטחון, הוא בעצמו לא היה בטוח שבאמת יהיה טוב והם לא יגעו בו,אבל הוא ידע שהוא יעשה הכל כדאי שזה לא יקרה.
״אוקי״ הנהן הארי. לואי חייך חיוך קטן ונשק ארוכות לשפתיו של הארי,ואז הוסיף בשקט עם חיוך מעושה,״אני תמיד אשמח להסיח את דעתך בדרכים אחרות״
״א-״ לחייו של הארי ניהיו אדומות בין רגע,רגעים שעליהם חלם עלו בראשו. לואי צחק ונשק עוד נשיקה לשפתיו של הארי ואז משך אותו לכיוון הבית ספר כדי שלא יאחרו.כשהגיעו אל כיתתו של הארי הם נעצרו ממש לפני הדלת הסגורה.
״האז אני אגיע לכאן ברגע שיגמר השיעור, וככה גם ליאם,זאין ונייל, הם לא יספיקו לעשות כלום, אני מבטיח״ לחש לואי בשקט לאוזנו של הארי, הוא לחץ את ידו כדי להראות לו שהוא איתו ושיהיה בסדר.
הארי הנהן וחייך חיוך מאומץ . הוא באמת ניסה להרגע .בעיקר בשביל לואי, הוא לא רצה להדאיג אותו יותר מידי.
לואי חייך ורק אחרי שראה שהארי נכנס לכיתה שלו הוא הסתובב והלך אל שלו, יודע שהוא מאחר בודאות .הארי התיישב בכיסאו והוציא את המחברת של אותו השיעור. בחיים הוא לא חיכה ששיעור יגמר מהר יותר כמו זה.
אימו דיברה עם מנהל בית הספר אתמול, לפי דבריה כל החבורה אמורה להיות כבר אחרי שיחה עם המנהל ,היא אמרה שהמנהל הבטיח שהוא מוגן ולא יקרה לו כלום, הארי אמור להיות רגוע. אך המבטים של החבורה מאחוריו חוררו את גופו ולא הניחו לו להרגע.הוא העתיק את מה שהמורה כתב על הלוח, וניסה כמה שיותר לא לתת לזה להטריד אותו.
הצילצול סוף סוף הגיע. אחרי 45 דקות של מתח מפחיד. הארי אסף את חפציו במהירות ויצא מהכיתה, הוא הלך במהירות אל כיתתו של לואי, אך לא תמיד דברים הולכים כמו שאתה רוצה .״סטיילס!״ הוא שמע, שניה לפני שהאגרוף של ניק פגע בלחיו. הוא נאנק בכאב ונפל אל הרצפה, הספר והמחברת שהיו בידו עפו אל הרצפה והתפזרו.
הבעיטה לבטן הגיעה עם הקריאה של ג׳ון,״מלשן! הלכת למנהל אה?״
״הומו!״
״פאגוט!״
״גיי!״
הצעקות והקללות של החבורה מהדהדות באוזניו של הארי.
אחרי 10 דקות בהן הארי מתפתל על הרצפה מאפו נוזל דם וכך גם משפתו התחתונה, חבורות מכסות את גופו כולו. לואי הגיע בריצה מאחוריו ליאם,זאין ונייל. מבטים מודאגים ומפוחדים על פניהם.
נייל רץ אל הארי ותפס אותו, הוא אמד את הנזק שנגרם למתולתל בדאגה עמוקה.
לואי העיף את ניק מהארי והעיף לו אגרוף, ניק היה מופתע מהמתקפה לא צפה קודם ולכן לא הצליח לקום מהרצפה כאשר לואי העיף לו בעיטה לצלעות.
״האז!״ קרא לואי והתקרב אל הארי ששכב ברצפה כאשר נייל לידו. ליאם וזאין תוך 5 דקות העיפו את אותה חבורה מאותו מקום בעזרת צעקות וכמה מכות נחוצות.
״ניקח אותו לאחות״ החליט ליאם ותפס זרוע אחת של הארי בזמן שלואי לוקח את השנייה, הם התקדמו אל חדר האחות לאט לאט, כדי לא להכאיב להארי,עיניו של הארי היו חצי עצומות. הוא החזיק את עצמו לא להתעלף, הוא ידע שזה רק יחמיר את המצב.
״היי,אנחנו צריכים פה עזרה!״ קרא נייל לאחות שישבה בחדרה, היא קמה במהירות וכשראה את הארי עיניה נפערו בהלם, היא סימנה להם להכניס אותו בזהירות ולהשכיב אותו על המיטה.
כאשר לואי הניח אותו הוא מיהר לומר לנייל זאין וליאם שישארו עם הארי והוא הולך למנהל הארור,לואי לא חיכה לתשובתם ויצא מחדר האחות .זאין מיהר לצאת אחרי לואי.
YOU ARE READING
Best friend or not - L.S
Romanceלואי והארי חברים הכי טובים מהילדות . הם תמיד יפרגנו אחד לשני ותמיד אהבו ודאגו אחד לשני . אבל מה אם האהבה היא אהבה עמוקה יותר מאהבת חברים או אפילו אחים? האם יהיה להם את האומץ לומר את האמת ואולי אפילו לסכן את החברות שלהם? טריגרים: קפיצות בזמן לארי...