Megérdemli

114 7 0
                                    

-Várj, akkor te most azt mondod, hogy összeverekedtetek és takarítanotok kell, jól értem?-Röhögtem a két srácon a földön fetrengve-Hogy lehettek ilyen szerencsétlenek?-Törölgettem a könnyeimet-FOGD BE NYOMI!-Ordítozott Katsuki, szokásához híven-Baba, kelj fel a földről, koszos, mivelhogy még Bakoguék nem takarítottak fel-Kapott fel Shoto a földről egy mosoly kíséretében-FHUU, ÉN KINYÍRLAK!-Indult meg felénk, de én a levegővel megállítottam-Nem szeretném ha miattad Shoto is takarítana, szóval maradj ott!-Néztem szúrósan felé, mire morgott egyet-Mi lenne ha a mai napot kettesben töltenénk?-Néztem fel a fiúra, akinek még nagyobb vigyor terült szét az arcán-Benne vagyok!-Tett le a földre-Át akarsz öltözni vagy már most mehetünk?-Nyomott egy puszit az arcomra-Menjünk-Kulcsoltam össze a kezeinket-ANNYIRA ARANYOSAK VAGYTOOOK!-Sikítozott Hagakure a többi lánnyal együtt-Köszönjük?-Vontam fel a szemöldököm és a cipőnket felvéve indultunk el.

Utunk először a fagyisnál, majd később a tengerpartnál állapodott meg. Ott leültünk a homokba és semleges dolgokról beszélgettünk, miközben a vizet figyeltük. Imádtam.
Miután egy pár órát elvoltunk, bementünk egy boltba, ahol bevásároltunk pár cuccot a koliba, hogy ne haljunk éhen.
Miután visszaértünk, felmentünk Shoto szobájába, ahol aztán az egész napot töltöttük.

-Nos, ez a harmadik nap itt az iskolában, így ma már rendesen fogtok tanulni-Köszöntött minket az osztályfőnök reggel-A mai naptól most már rendesen tovább fog folyni a tanítás. Jelenleg huszan vagytok, Bakugo még tölti a büntetését. Majd holnap csatlakozik hozzánk-Mondta-Tanár úr, kérem meséljen nekünk erről a gyakornoki dologról!-Emelte magasba a kezét Ochako-Nos, nem ezzel akartam kezdeni, de akkor legyen. Ez is ugyanolyan lesz mint az előző, annyi különbséggel, hogy most már tényleg használhatjátok az erőiteket. Aki még a sportfesztiválon kapott ajánlatot, annak könnyebb lesz találni valakit. De ne csak én beszéljek erről. A mai napon eljön hozzátok az iskola nagy hármasa, akik a legesélyesebbek a hőssévállásra. Gyertek be!-Szólt ki a tanár amikor is három gyerek jött be az ajtón-A szőke Mirio Togata, a lány Nejire Hado és a másik fiú Amajiki Tamaki-Mutatta be őket egyenkét-Sziasztok srácok, mint ahogy Aizawa is elmondta, mi is beszélni fogunk nektek a gyakornokoskodásról-Kezdett bele Mirio-Úristen, ti vagytok az 1.A osztály! Annyira örülök! Nagyon érdekesek vagytok!-Ugrándoztt Nejire-Srácok nekem ez nem megy, hiába képzelem őket krumpliknak, nem lett jobb!-Döntötte a fejét a falnak Tamaki-Mirio, ezek semmit sem változtak-Nevettem fel, mire mindenki szeme rám szegeződött-Ezt nagyon jól látod Ayumi-Csóválta a fejét Mirio nevetve-Te ismered őket?-Kerekedtek el Midoriya szemei-Szinte már a második családom ez a három hülye-Keltem fel a székről és sorba megöleltem őket-Tamaki, te még mindig ilyen szégyenlős vagy?-Kuncogtam-E-egy kicsit-Pirult fülig a fiú-És te Nejire? Izgágább vagy mint régen-Mosolyogtam rá-Meglehet- kuncogott-Mindegy, fejezzétek be az órát, majd valamikor beszélünk-Csüccsentem vissza-Rendben, szóval arra gondoltam persze, ha a Aizawa is megengedi, hogy mi lenne ha megküzdenétek ellenem-Fordult a tanár felé, aki bólintott egyet-Rendben, akkor öltözzetek át és menjünk az egyik gyakorlóhelységbe-Mosolygott ránk, mire mi készségesen teljesítettük kérését.

A helységbe beérve, szépen sorban felálltunk, kivéve persze Shoto, és se szó, se beszéd nélkül belekezdtünk a harcba.
Nos, nem telt bele pár percbe, már kivégezte a fél osztályt. Őszintén, meg se lepődtem rajta, Mirio rettentően erős, nem véletlen mondják, hogy ő az egyik legesélyesebb a hősséválásra.

-Lássátok, már ki is végeztem a távolharcosokat, már csak titeket kell-Állt élénk egy pillanatra és természetesen el is tűnt-Srácok, nagyon vigyázzatok, teleportációval kapcsolatos ereje van. Meg kell találni a jó időpontot, csak akkor tudjátok megtámadni-Figyelmeztetett minket Izuku, amin egy jót mosolyogtam.

Egymásra találvaWhere stories live. Discover now