ÖLÜM VAKTİ

291 11 7
                                    

İyi okumalar :) :)

Benim için başlarda cok sıradan bir gündü yani gün gizemini koruyordu.Arkadaşlarımla dershanede düzenli olarak her haftasonu yapılan yatılıya kalmıştım ve artik test çözmekten bıkmış bir şekilde boş boş test kitabımdaki soruları karalıyordum ve dakikaların geçmesini bekliyordum.Artik daha fazla dayanamadim , basimizda bekçi gibi bekleyen radar gibi her tarafa bakan, basimizi kaldirdigimiz ve test çözmeyi bıraktığımız anda bize bagirip cagiran hic sevmedigim öğretmenimden tuvalete gitmek icin izin istemeye karar verdim...

***

Tuvalete gittigimde hic ummadigim bir kokuyla ve manzara ile karsilastim.Tuvaletteki aynanin üstüne rujla yazilmis ölüm ile ilgili yazılar vardi ve birde hala kokusunu hissettigim o igrenc çürümüş et kokusu .Bütün bu olaylar bana cok ilginc gelmisti nedeni ise kizlar tuvaleti her zaman parfüm kokardi çürümüş et kokusu degil ve hangi genç kiz rujuyla aynaya yazi yazardi ki?

***

Ama o bitmek bilmeyen bir o kadar da sıkıcı etüdüme dönmek istemiyordum.Bu yüzden bu iğrenç kokuyu ciğerlerime çekmeyi secmistim.Bir süre sonra bu kokunun geldigi tuvaletin kapisini acmak istedim çünkü bu kokuya sebep olan her neyse öğrenmek icin can atiyordum ama bir o kadar da korkuyordum. Çünkü saat tam 00.00 dı suan hicbir zaman etkisi altinda kalmadigim korku filmleri, hikayeleri nedense gözümün önünde canlandi.Kapi kolunu tuttugumda elime KAN bulasmisti ve icimdeki korku daha cok artti artik tek dilegim hemen elimi yikayip öğretmeninin ve arkadaslarimin yanina gitmekti.Elime sabunu 2-3 kez sıktım ve o incecik akan suyun altinda elimi köpürtmeye basladim bir yandanda bu kokuyu daha fazla koklamak istemedigimden burnumu koluma yaklastirarak kazagimdaki mis gibi deterjan kokusunu icime cekiyordum bir anda aynaya baktigimda kokunun geldigi tuvaletin kapısı acilmisti ustu basi yirtik pirtik,agzindan kan damliyan, elinde sıkıca tuttugu kanli bicak vardi ve bana bakarak pis pis sırıtıyordu. Çığlık atacakken o soguk ve kanli bicagi boynumda hissetmem bir oldu simdi anladim ki o aynada yazan yazilarda alinda bir baska hayalleri olan genc kizindi.

KISA KORKU HİKAYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin