OY VERMEYİ VE ARALARA YORUM SERPİŞTİRMEYİ UNUTMAYIN ✨
İYİ OKUMALAR ✨
kendime gelmeye çalışıyordum, kendimi salmamak için elimden gelen her şeyi yapıyordum. Düşünün ki tüm hayatınız bir yalan üzerinde kurulu, kardeşiniz gözlerinizin önünde ama siz bunu bilmiyorsunuz.
Harry ve Madeleine'i bunun için suçlayacak değildim, biyolojik olarak olmasalar bile beni büyüten kişiler onlar. Tek kızgın olduğum nokta bunca yıl benden bunu saklamalarıydı.
Bunu John B'ye söyleyen kişi ben olmalıydım fakat bana nasıl tepki verirdi ? Onun yanına ne kadar gitmek istesemde şu an yapamazdım. Bu konuyu paylaşmam gereken bir kişi daha vardı, Rafe Cameron.
Duvarlar şimdiden üstüme doğru gelmeye başlamıştı, mektubu elime alıp dışarıya kendimi attım. Bir yandan yürürken bir yandan da mektubu inceliyordum. Carla Limbery kimdi ? Bizi neden John B ile ayırmışlardı ? Bunların tüm cevabını verecek kişi Harry ama şu an onların yüzüne bakmak dahi istemiyordum.
Kaldırımın üstüne oturdum ve güneş ışıklarının tenime değmesine izin verdim, tüm bu karmaşadan beni kurtarabilecek tek kişi bile olmaması kötü bir şeydi ama bardağın dolu tarafından bakmak gerekirse bir abim olmuştu.(!)
Bir süre tekrar yürümeye karar verdim, o sırada telefonum çaldı Rafe arıyordu.
R- mesaj atmayınca merak ettim, nasılsın güzelim
A- iyiyim, sanırım seni görürsem daha da iyi olabilirim.
R- 5 dakikaya ordayım.
Deyip telefonu kapattı.
Telefonumu cebime geri koyduktan.sonra olduğum yerde beklemeye başladım, mektubu iyice katlayıp cebime sıkıştırdım. benim evde olduğumu düşünecektir ama ben onu yolda karşılayacaktım, sorgulamaması için içimden olumlamalar yapıyordum.Rafe kısa süre içinde gelmişti. Arabaya bindiğimde bir sessizlik oluştu. Ona içten içe bu olanları açıklamak istiyordum ama tepkisi beni birazcık geriyordu, ne de olsa yeni kardeşim onun kız kardeşini çalmıştı. Karma.
R- benden bir şey gizliyorsun.
A- hayır, nereden çıkarttın.
R- yüzün bembeyaz, bir şey olduğunu seni tanımayan biri bile anlar, anlat hadi.
A- şu an anlatamam Rafe, ben bile ne olduğunu bilmiyorum. Sadece bugün sabah olana kadar dışarıda kalmak istiyorum.
Rafe ısrar etmedi, bu oldukça içimi rahatlatmıştı. Koltukta arkama yaslanıp sadece yolu izledim. Rafe ise o anda elimi tuttu.
R- problem her ne ise hep yanında olacağımı bilmeni istiyorum. Ne zaman kendini hazır hissedersen seni dinlemek için bekleyeceğim.
A- seni seviyorum
R- bende seni seviyorum.
Uzun süre boyunca Outer Banks etrafında dönüp durmuştuk, bir kaç yerden atıştırmalık alıp yüksek bir yere çıkmıştık.
Bu sırada ben Rafe'in bir kaç videosunu çekmiştim ve hikayeme eklemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE BEACH | OUTER BANKS
FanfictionHafif esen meltem rüzgarı altın rengi saçlarının arasından süzülüyordu,Masmavi gözleri ışıl ışıl parlıyordu bana bakarken. Rafe Cameron o an yunan tanrılarından farksızdı. #1| #jj 11.10.2021 #1| #pope 13.10.2021 #1| #kiara 13.10.2021 #1| #johnb 13.1...