12. part - "Si iba môj nevlastný bart, nič viac."

349 18 0
                                    

Z pohľadu Amy:

'Teória lásky je božská, no prax diabolská.'

Zastavili sme pred našim domom a ja som v aute sedela jak prikovaná. Nevedela som sa pohnúť a popravde vedľa Justina som sa bála aj dýchať. Neviem čo je s ním zle. Ja to nechápem. Sám mi hovoril, že medzi nami nemôže byť nič viac a zrazu povie, že sa do mňa zamiloval? To je absurdné. Na jednej strane som šťastná, že je tomu tak, pretože to cítim veľmi podobne, ale na druhej strane ma to veľmi ranilo a hlavne to čo mi povedal u Ryana doma: 'Nezaujímaš ma. Už viac nie.' myslím, že vtedy mi z oka vypadlo pár sĺz, čo sa po pár sekundách zmenilo na plač a slova plné nenávisti a strachu. Neviem čo mám robiť. "Ešte tam budeš dlho sedieť, alebo čo?" záporne som pokrűtila hlavou a pomaly vyšla z auta. Zatvorila som dvere a pomalým nesmelým krokom som sa vydala smerom k našemu domu. "Bože pohni si. Nemám na teba celý deň." celkom silno ma sotil, načo ja s mojou 'šikovnosťou' som spadla na zem. Justin len nadomnou pokrútil hlavou. Z oka mi vypadla jedna slza, no ostatné som ihneď zahnala. Postavila som sa a rozutekala sa do svojej izby. Počula som ako Justin beží zamnou, no ja som bola o niečo rýchlejšia a stíhla zamknúť pred ním dvere. "Kurva Amy otvor tie zasrané dvere." päsťami som celou silou buchla do dverí a zakričala nech ide dočerta. Vbehla som do kúpelne a pozrela sa na seba do zrkadla. Takto to ďaľej už nejde. Zobrala som žiletku do ruky a priložila ju na zápästie. Nie! Už nemôžem. Zahodila som ju dokoša, vrátila sa spať do izby, zo stolíka zobrala peňaženku a rýchlosťou svetla som si išla nakúpiť potrebné veci do mesta.

O dve hodiny:

Konečne som sa vrátila z mesta. Justina som nikde nevidela, čo je na jednu stranu skvelé, ale na druhú nie, pretože som mu chcela povedať dôležitú vec, ale keď tu milý môj nieje, tak nech sa strčí do riti. Stará Amy sa už nikdy nevráti. Vybehla som hore schodmi aj s taškami dnes už po druhý krát. Opäť som sa zatvorila do kúpelne a pomaly začala zo svojou premenou. Postavila som sa pred zrkadlo a ostrihala si vlasy úplne nakrátko. Boky som si vyholila a nechala prírodzene hnedé ale vrch som si nafarbila na blond. Umyla som si vlasy a vyšúchala ich uterákom. Dala som si na ne vyživovací olejček a fénom si ich vyfúkala na pravú stranu. Pozrela som sa na seba do zrkadla a musím povedať, že to bola veľká zmena, ale vyzerala som pekne. Zo zeme som zdvihla ďalšiu tašku, v ktorej bola kozmetika. Vytiahla som meka-up a dala si jemnú vrstvu na tvár. Zapúdrovala som si ju a dala si trochu bronzeru na líčka. Spravila som si výraznú linku a na ústa si dala krvavo červený rúž. Opäť som sa na seba pozrela a vyzerala som fakt božsky. Cmukla som na seba do zrkadla a vrátila sa späť do izby. Všimla som si, že už je pól desiatej. Najvyšší čas sa ísť pomaly obliekať. Dala som si na seba krátke gaťe od Chanel-u, ktoré som dnes našla za polovičnú cenu. No a nekup to. K tomu som si dala čižmy nad kolená a doladila tričkom nad pupok. (Multimedia) Teraz to je dokonalé. Zobrala som si malú čiernu kabelku cez pleco, otvorila dvere a pomalým krokom išla dole schodmi. Ide sa smer bar. Teším sa.

Zišla som dole a na sedačke sedel Justin s cigaretou v ruke a zrovna si z nej potiahol, no keď ma zbadal tak začal kašlať a pozeral na mňa s otvorenými ústami.

Z pohľadu Justina:

Počul som buchot zo schodov no nevenoval som tomu žiadnu pozornosť. Potiahol som si z cigarety.Vedľa seba som zbadal siluetu ženy a automaticky sa na ňu obzrel. No keď som ju zbadal začal som sa dusiť vlastným dymom. Pozeral som na ňu s otvorenými ústami. Toto predsa nemôže byť ona. Toto nieje tá sladká a nežná Amy, ale je to kus sexy ženy. Tie krátke vlasy jej veľmi pristali. Bol som si stopercentne istý, že to je Amy, pretože jej oči a pery by som spoznal všade. "Wau." vydýchol som z údivom a stále na ňu pozeral jak tela. "Si sa udrel do hlavy, že kukáš jak kokot?" prekvapene som sa na ňu pozrel. Amy predsa nenadáva. "Prosím?" "Nepočul si snáď? Mal by si ísť lekárovy." žmurkla na mňa. "Len som ti chcela, že idem von a neviem kedy prídem a ešte že dal by si mi číslo na Ryana?" stále som sa z nej nevedel spamätať, ale už som pomaly ale isto chytal nervy. Rýchlym krokom som išiel za ňou, chytil ju za lakeť a otočil ju k sebe, až sme si dýchali navzájom na pery. "Takže za prvé: nebudeš sa so mnou takto baviť...." "Omyl zlato. Ja sa s tebou môžem baviť ako chcem. Si iba môj nevlastný brat nič viac." opäť na mňa žmurkla a snažila sa dostať z môjho zovretia no ja som ju chytil ešte silnejšie. Škaredo sa na mňa pozrela, ale ja som pokračoval ďalej "....neskáč mi do rečí. Za druhé: Nikam nejdeš za tret...." "Znovu si sa pomýlil Justinko. Zase ti pripomínam, že si mi nič neni iba nevlastný brat a to je asi tak všetko. Dáš mi teda číslo na Ryana? Keď nie tak ma pusti a ja si ho zistím aj sama." cmukla na mňa, vytrhla sa mi a išla do kuchyne. Až teraz som si uvedomil, že číslo na Ryana je zavesené na chladničke. Išiel som teda za ňou, no už bolo neskoro. Telefón mala položený na linke a mala hlasitý odposluch a hrabala sa v chladničke. "Prosím." ozval sa jej Ryan. "Ahoj Ryanko. To som ja Amy. Počuj nechceš zájsť do baru, mám pre teba prekvapenie." povedala zvodným hlasom a on sa iba zasmial. Kde sa to v nej bere preboha. "Tak to sa už neviem dočkať miláčik. " zašepkal a ona si začala hrýzť spodnú peru. "Prečo mám pocit, že si hrýzeš spodnú peru? Niečo som ti o tom povedal Amy. Pamätáš si čo?" Amy iba prikívla, no potom si uvedomila že ju nevidí, tak povedala iba tiché áno. "Povieš mi čo to bolo?" "Že by si sa do nej tiež chcel zakúsnuť?" prosím? Ja toho kokota zajebem. Hajzel jeden vydrbaný. "Tak je to správne zlatko. Už sa neviem dočkať, keď ťa uvidím a strhnem z teba tvoje oblečenie." "Dobre. Za pól hodinu pred Pub43, dobre?" iba jej odsúhlasil a položil to. Toto som už ani ja nevydržal a nasratým krokom išiel za ňou. Chytil som si ju za šiju a pritlačil svoje pery na tie jej. Dokonale do seba zapadli. Ako keby boli stvorené pre seba. Pohrýzol som ju do spodnej pery, načo Amy jemne pootvorila ústa a ja som jej strčil jazyk do úst. Prekvapivo spolupracovala. Začali sme sa vášnivo bozkávať, no keď si uvedomila čo robí, tak ma od seba odstrčila a vlepila mi facku. "Choď do piče Bieber." otočila sa na opätku a vyšla von z domu. Sám pre seba som sa usmial. Stále ma na mňa slabosť. 1:0 pre mňa shawty.

#HopeULikeIt

©Miley_Works2107

Fucking life ...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora