"Elly uyaann hadi geç kalıcaksıın"
Annemin bağırışıyla aniden uyandım.İşte yeni bir gün daha.Yeni sıkıcı bir gün her zamanki gibi okula gidecektim.Kalktım kısa bir duş aldım.formalarımı giydim.saclarima fön cektim.uzun sari saclarim vardi.mavi gozluydum.fizigimde guzeldi.Bu yuzden okulda populerdim.hafif makyaj yaptim.Kahvalti yapmadan ciktim.yagmur vardi.Hizli adimlarla ilerledim.Yagmur siddetini arttirdi.Artik kosuyordum.okula vardim.fonum bozulmustu ve makyajim dagilmisti.Tuvalete gittim kendime ceki duzen verdim.sinifa dogru ilerledim.En arkaki bos sirama oturdum.Evet bostu.Populer olmam arkadasim olmadigi gercegini degistirmiyor.İlk des matematikti offf.Hoca geldi ve derse basladi.sıkılmistim.ve uyuyakaldim.Aniden calan zilin sesiyle uyandim.kantine gittim.Tam yemek almis sinifa gidiyorken birisi bana carpti.Ve yemegim uzerime dokuldu."LANET OLSUN!ÖNUNE BAKSANA GERİZEKALI!"Basimi kaldirdim.Bu o cocuktu 10.siniftan Jack'ti.Onu nerdenmi taniyorum.Herkes onu tanir.Okulun ikinci populeri.Kisa acik kahve saclari vardi ve yesil gozluydu yapiliydi.Cok yakisikliydi."Asil sen onune bak.Benim onume cikan sensin."Kendime geldim.Cok soguk bi insandi.Arkadaslari disinda herkese karsi boyle."Sen kim-"beni dinlemeden gitti.Atarli nolucak.Zil caldi hemen sinifa gittim iyiki hirka giymisim.onumu kapattim.Bu leke cok zor cikicakti.
Sonunda okul bitti.Eve gidecektim.Ahh yinemi.Basim donuyordu bu sık sık oluyodu ama annem endiselenmesin diye soylemiyodum.Gozum kararmaya baslamisti.Kapinin onunden cikacakken kapiya tutundum.Her sey donuyordu.Daha fazla dayanamadim.Jack
Karsimdaki kiz tam dusecekken onu tuttum.Bu oydu sabahki kiz.Bana bagiran.Ona nolmustu boyle.hemen revire goturdum.Cayir cayir yaniyodu cok sicakti bu normal degildi.Bilegi parliyordu.Yoksa.....bu olamaz... hayir bu olamaz.Hemen Christina'nin yanina gitmeliyim.
Elly
Uyandigimda rahat bi koltugun ustundeydim.Birileri konusuyordu.
"Onun olduguna eminmisin?"dedi bi kadin sesi."Evet eminim.bilegi parliyordu gordum.Ve cayir cayir yaniyordu."
"O zaman o.Peki napicaz.Ona nasil aciklicaz"
"Bilmiyorum."
Neyi aciklicaklardi.Hemen doğruldum.
"Neyi aciklicaksiniz.Sizde kimsiniz?S-sen osun,Jack."
Endiseli gorunuyordu.Bi yandanda mutlu.
"Sakin olmalisin herseyi aciklicaz."
"Bekliyorum."
"Simdi iyi dinle."Dedi bi kadin."Senin ozel guclerin var.Biliyorum sacmaladigimi dusunuyorsun ama bu dogru.Sende bi seyler seziyorum sen farklisin.Bazi kisilerin gucleri vardir ve sadece bir tanedir.Bunlar dort elementtir.Ates,su,toprak,hava.Fakat cok nadir olan iki kisi var onlar bu dort elementin hepsini kullanabiliyor.Sende onlardan biri olabilirsin.Ozel gucleri olan kisilerin bileklerinde dogustan olusmus dovmeleri vardir sendede var.Sende bizdensin!"
Soylenenleri sindirmeye calisiyordum bu olabilirmiydi?Evet benimde bilegimde bi dovme vardi.Ama bazen ortaya cikiyordu.Ama bu cok sacmaydi.boyle bisey olamazdi.Merak etmistim bu bilegimdeki ne diye ve anneme sormustum."Ben gormuyorum" demisti sadece.Bende bi daha kimseye solemedim beni deli zannederler diye.Fakat bu olanlar gercekten olabilirmiydi?
"Size inanmiyorum."
"Sana kanitlayabiliriz."dedi Jack.
Birden Jack,arkadaslari ve o tanimadigim kadin daire sekline girdiler.Ellerini yukari kaldirdilar.Birseyler oluyordu.Gorduklerimin karsisinda sok olmustum...
Arkadaslar ilk hikayem umarim begenirsinizz..
Multimedyadaki Elly..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Güçler
Fantasy16 yasında özel güçlerinizin olduğunu öğrenseniz ne yaparsınız? Elly bu güçlerini yeni öğreniyor ve dünyayı kurtarması gerekiyor.Bakalım hangi maceralara atılacak...