(apartado)
𝙴𝚜𝚝𝚎 𝚎𝚜𝚙𝚎𝚌𝚒𝚊𝚕 𝚜𝚎 𝚝𝚒𝚝𝚞𝚕𝚊:
꧁ ¡𝔽𝕖𝕝𝕚𝕫 𝕟𝕒𝕧𝕚𝕕𝕒𝕕! ꧂
ᴇʀᴀ 24 ᴅᴇ ᴅɪᴄɪᴇᴍʙʀᴇ.. ǫᴜᴇ sɪɢɴɪғɪᴄᴀʙᴀ ᴇsᴏ? Exᴀᴄᴛᴏ, ᴇsᴇ ᴅɪᴀ.. ᴀ ʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ, ᴇʀᴀ ɴᴀᴠɪᴅᴀᴅ ᴏ ᴍᴀ́s ᴄᴏɴᴏᴄɪᴅᴀ ᴄᴏᴍᴏ "ɴᴏᴄʜᴇ ʙᴜᴇɴᴀ".
Jᴜsᴛᴏ ᴀʜᴏʀᴀ ᴇʀᴀɴ ʟᴀs 6:00, ᴜɴᴀ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ ᴄᴏɴ ʜɪᴊᴀs ᴅᴏʀᴍɪᴀ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇɴ ᴜɴᴀ ᴍᴀɴsɪᴏɴ, ʙᴀsɪᴄᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ʟᴀ ᴍᴀɴsɪᴏɴ ᴛʀɪᴠɪɴ̃ᴏ.
Esᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ғᴀᴍɪʟɪᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ ғᴏʀᴍᴀᴅᴀ ᴘᴏʀ ᴅᴏs ᴄᴏɴᴇᴊᴏs, ᴜɴ ᴄʜɪᴍᴘᴀᴄᴇ ᴛᴀʀᴀᴅᴏ ʏ ᴜɴᴀ ᴀʀᴅɪʟʟɪᴛᴀ.
ᴀʜᴏʀᴀ sᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴘᴏʀ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀʀ ᴜɴᴏ ᴅᴇ ʟᴏs ᴄᴏɴᴇᴊᴏs, ᴜɴᴀ ᴊᴏᴠᴇɴ ᴅᴇ 19 ᴀɴ̃ᴏs ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴀᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ᴇsᴛᴀ sᴇɴ̃ᴏʀɪᴛᴀ ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴛɪᴀ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴄᴏɴ sᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴀ, ʟᴀ ᴄᴜᴀʟ ᴛᴇɴɪᴀ ǫᴜᴇ ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴀʀ.
-- ᴡᴇᴏɴᴀ.. Lᴇᴠᴀɴᴛᴀᴛᴇ ᴘᴇᴅᴀᴢᴏ ᴅᴇ ᴛᴀʀᴀᴅᴀ.. --ᴅɪᴊᴏ ᴍɪᴄʜᴀᴇʟ ᴇɴ ᴠᴏᴢ ᴀʟᴛᴀ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀʙᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴀᴍᴀ.
sɪɴ ʀᴇsᴘᴜᴇsᴛᴀs.
-- LINDA TRIVIÑO! --ɢʀɪᴛᴏ ʟᴀ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ, ᴇsᴛᴀ ɴᴏ ɪᴠᴀ ᴀ ʟʟᴀᴍᴀʀʟᴀ ǫᴜɪɴɪᴇɴᴛᴀs ᴠᴇᴄᴇs, ᴇʟʟᴀ ɴᴏ ᴇʀᴀ ᴘᴀᴄɪᴇɴᴛᴇ.
ʟᴀ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ ʀᴇᴄɪʙɪᴏ ᴜɴ sᴏʙʀᴇ-sᴀʟᴛᴏ ᴅᴇ ʟɪɴᴅᴀ, ǫᴜɪᴇɴ ᴄᴀʏᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴀᴍᴀ.
-- QUE QUERES? Nᴏ ᴠᴇs ǫᴜᴇ sᴛᴀʙᴀ ᴅᴜʀᴍɪᴇɴᴅᴏ.. --ʟᴇ ʀᴇɢᴀɴ̃ᴏ ʟᴀ ᴀʀᴅɪʟʟᴀ sᴇɴᴛᴀɴᴅᴏsᴇ ᴇɴ ᴇʟ ᴘɪsᴏ.
-- ᴄᴏᴍᴏ ǫᴜᴇ ǫᴜᴇ ǫᴜɪᴇʀᴏ? ᴅɪᴊɪᴍᴏs ǫᴜᴇ ʜɪʙᴀᴍᴏs ᴀ ʜᴀᴄᴇʀʟᴇ ᴇʟ ᴅᴇsᴀʏᴜɴᴏ ᴀ ᴛᴜʟɪᴏ ʏ ᴘᴀᴘᴀ́ --ᴄᴏɴᴛᴇsᴛᴏ ᴍɪᴄʜᴀᴇʟ ᴀᴄᴇʀᴄᴀɴᴅᴏsᴇ ᴀ sᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴀ.
ʟɪɴᴅᴀ sᴏʟᴏ ʀᴏᴅᴏ ʟᴏs ᴏᴊᴏs ʏ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏ sɪɴ ʟᴀ ᴀʏᴜᴅᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴏɴᴛʀᴀʀɪᴀ, sᴇ ᴍɪʀᴀʀᴏɴ sᴏʟᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇsᴘᴜᴇs ʀᴇɪʀsᴇ ᴇɴ ᴠᴏᴢ ʙᴀᴊᴀ.
-- ʏᴀ ʙᴀᴊᴇᴍᴏs ᴘᴇʟᴏᴛᴜᴅᴀ, ǫᴜᴇ sɪɴᴏ sᴇ ǫᴜᴇᴅᴀɴ sɪɴ ᴄᴏᴍᴇʀ ʟᴏs ᴛᴏʀᴛᴏʟᴏs.. --ᴅɪᴊᴏ ʟɪɴᴅᴀ ᴅɪʀɢɪᴇɴᴅᴏsᴇ ᴀ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴀ ᴍɪᴄʜᴀᴇʟ.
ʟᴀs ᴅᴏs sᴀʟɪᴇʀᴏɴ ᴅᴇ ʟᴀ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴀɴᴅᴀʀ ᴇɴ ᴘᴜɴᴛɪʟʟᴀs ʜᴀsᴛᴀ ʟᴀs ᴇsᴄᴀʟᴇʀᴀs ᴘᴀʀᴀ ɴᴏ ʜᴀᴄᴇʀ ɴɪɴɢᴜɴ ʀᴜɪᴅᴏ, ʙᴀᴊᴀʀᴏɴ ᴄᴏɴ ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏ ʏ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀᴏɴ ᴀ ᴜɴᴀ sɪʀᴠɪᴇɴᴛᴀ ᴇɴᴛʀᴀɴᴅᴏ ᴀ ʟᴀ ᴍᴀɴsɪᴏɴ.
-- sᴇɴ̃ᴏʀɪᴛᴀs, ʙᴜᴇɴᴏs ᴅɪᴀs.. Qᴜɪᴇʀᴇɴ ǫᴜᴇ ʟᴇs ʜᴀɢᴀ ᴇʟ ᴅᴇsᴀʏᴜ-...
-- ᴇsᴛᴀ ᴠᴇᴢ ʟᴏ ʜᴀʀᴇᴍᴏs ɴᴏsᴏᴛʀᴀs, ᴅᴇsᴄᴜɪᴅᴀ.. Qᴜᴇʀᴇᴍᴏs ʜᴀᴄᴇʀʟᴇ ᴜɴᴀ sᴏʀᴘʀᴇsᴀ ᴀ ɴᴜᴇsᴛʀᴏs ᴘᴀᴅʀᴇs --ʟᴇ ɪɴᴛᴇʀʀᴜᴍᴘɪᴏ ʟɪɴᴅᴀ ʟʟᴇɴᴅᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ʟᴀ ᴄᴏᴄɪɴᴀ.
ESTÁS LEYENDO
𝕄𝕚 𝕎𝕖𝕠𝕟 || 𝐭𝐮𝐝𝐨𝐪𝐮𝐞 || _nadie1mportante_ PAUSADO
Fanfic𝚚𝚞𝚛 𝚑𝚞𝚋𝚒𝚎𝚛𝚊 𝚙𝚊𝚜𝚊𝚍𝚘 si el periodista estrella y... un "GRAN" conductor, hubieran estado juntos? Bueno, eso lo sabran en este fic... (tremenda descripcion, no?)