KA DUH CHE KA TIA LAWM!

519 89 31
                                    

Sawi tur vak pawh ka hre em+ lo..reader ai in Vote tu te in tam mai+ a....🤦🤦🤦

A chhelo em mai he pa hi...Alex a nih hi aw...a hmel beisei su..ṭhen khat chuan in hriat ka ring🤭🤭🤭🤧

Heartbeats

Chapter-10
________________


Author pov
Mark chu a rilru a buai mup+ a...A hnung a zui tu a hriat phei chuan class lam ah a kal nghal nal+ a....sport dress vel chu in thlak a haw deih a rilruk a ni.....
Class a lut chiah tih ah Alex chuan arawn zui lut a..an pahnih chauh in an awm nge awm lo....room dang a en nghal zung+ bawk a...minute rei lo te hnu ah Mark hma ah chuan a ding ran ta mai....sawi hmasa zawk nih chu Alex chuan a hre ve thi na in mipa zawk ah a in ngai hmiah leh nghal a...chu mi vang tal pawh chuan sawi chu a tum ve na in Mark an lo hnawl ta se?....tih chu a rilru kap tu ber a ni...eng tiang tak in nge a zah ang tih te thleng in a ngaih tuah nghak zung+ mai..

End of Author pov

Alex// P...Pca kha...hnaih tawh suh..ka.ka sawi awm zia..chu..kawm tawh u..Amenda bak saw chu kawm tawh suh...

Mark// eng nge i hriat?

Alex// ka sawi ang chuan ti la a ni mai...a ti hluk a...a kawr chu a ohelh sawk+ a...

Mark// e..eng nge i tih?

Alex// ka in thlak dawn..i haw dawn a ni lawm ni..ka va thlah ang che....

Mark// leh lam hawi tal te che...a ti hlum a...class room pawh a khawk rum+ mai....

Minute tam fe hnu ah chuan an in thlak zo a..Alex chuan Mark chu a en thla dek+ zel a....hmuh loh tur erawh eng mah a hmu lo thung.....bike ah chuan an in phur thei ṭhak lo....a...Mark chu a chuang duh tlat lo....a mizia a dang ta vek a....a rual in rilru hah na 5 ṭhian kawm loh..Lekha zur....Jay..Nick leh Alex...leh a nih na....chung zawng+ chu a thulak ah an lang nuiah+ a maw tih mai tur in an phu suau+ in a hre ber tawh....

Mark// Taxi ka la mai ang..i duh leh haw rawh..

Alex// thu pha chawi na a nih hi...rawn chuang mai+ rawh...a ti deih hmuk a..bike chu a ti nung nghal vut+ a...

Mark// ka haw ve thei ka tia lawm.haw rawh...

Alex// Zothandang i eng nge a nih a....?....Pca chu a lo nghak dawn a mi?..a nuam bik viau a mi?..i duh leh in thlah tur la a ni mai a lawm..mawl lutuk ...a tlan nghal deih a..Mark khan a ti mai+ tih pawh a hre der si lo..

Mark// sawi ve mai ta che...tu nge ka duh che ti tawp ngai a..i mawl fe zawk..Pca pawh ka fuh bawk lo hmelchhe pa..haw rawh haw rawh..ka haw ve thei....a ti hmuar+ a..Taxi la in a haw nghal a...chaw hnu dar 1 lai a ri tawh....an Teacher te tu mah an hrilh lo...an lo mang nghilh deih a ni ngei ang...

Miss // khaw nge Zothansanga leh Alex-a.....? A ti vin deuh hlarh a...

Amenda// ih..eng lo..a hnar kha a na deuh a niang a haw a....

Miss// ti nge permission la lo a haw?....a nih chuan khaw ngaw nge...Alex-a chu...in khel tur a nih kha....khaw nge a lo kal leh hman...?

Heartbeats //BL//(mizo)Where stories live. Discover now