\\17\\Υποψίες\\

75 4 0
                                    

Ο χειμερινός αέρας είναι ψυχρός ενάντια στην επιδερμίδα μου, καθώς βγαίνω από το κτίριο στο οποίο στεγάζεται το νοσοκομείο. Προσκαλώ το κρύο, να κατευνάσει την πύρινη οργή που βράζει μέσα μου, αναγκάζοντας με να αποχωρήσω από τον κλειστό χώρο και τις φωνές.

Ο Ιάσωνας.

Όσα είπε ο Φίλιππος σήμερα προκάλεσαν μεγάλη αναστάτωση σε όλους μας, εκτός από τον ίδιο, προκαλώντας τον αναβρασμό της Δάφνης και του Άρη. Όμως αυτό το όνομα λειτούργησε σαν η χαριστική βολή για να χάσουμε τον έλεγχο μας.

Ο Φίλιππος μας εξήγησε, μοιάζοντας ατάραχος, πως μέρες μετά το ατύχημα και κατά την διάρκεια των ερευνών ο Ιάσωνας τον πλησίασε και του εμπιστεύτηκε ένα μυστικό. Του είπε πως η Τόνια ήταν αυτή που με έριξε από τον γκρεμό, πως είχε ομολογήσει στον ίδιο τα σχέδια της.

Φυσικά, κανείς μας δεν μπορεί να εμπιστευτεί την μαρτυρία του Ιάσωνα. Η Δάφνη ήταν κατηγορηματική, καθώς υποστήριζε πως αν η Τόνια σχεδίαζε κάτι θα το ήξερε, όχι πως θα έκανε ποτέ κακό σε κάποιον, πόσο μάλλον σε εμένα.

Προσπαθώ να αγνοήσω το ότι τόνισε πως η Τόνια δεν θα έκανε κακό σε εμένα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί και οι λέξεις εξακολουθούν να εισβάλλουν στις σκέψεις μου, πάνω από το χάος που επικρατεί στο κεφάλι μου.

Ο Άρης από την άλλη, συμφωνώντας με την Δάφνη, αναρωτιόταν για ποιον λόγο ο Ιάσωνας είχε καλύψει την Τόνια, για ποιόν λόγο είχε κάνει τον κόπο να την προσεγγίσει ρομαντικά, αν αυτό που ισχυριζόταν ως γεγονός, ίσχυε.

Κάτι δεν κολλάει στην κατάσταση. Κάτι είναι απίστευτα λάθος.

Στο τέλος όλοι καταλήξαμε να έχουμε τα ίδια αναπάντητα ερωτήματα και ο Φίλιππος έμοιαζε να έχει αλλάξει στάση. Νομίζω πως καταλαβαίνει πως έκανε λάθος με την Ιάσωνα, παρόλο που δεν θέλει να το παραδεχτεί.

Το φλέγον ερώτημα είναι: Που βρίσκεται ο Ιάσωνας; Γιατί δεν σηκώνει το κινητό του και δεν επικοινωνεί μαζί τους; Γιατί δεν έχει αναζητήσει την κοπέλα του εδώ και δυο μέρες;

Οι υποψίες μου κορυφώνονται μετά τις σημερινές αποκαλύψεις. Ποτέ δεν τον χώνευα και τώρα έχω την ευκαιρία να ανακαλύψω τι κρύβεται πίσω από το προσωπείο του αγνού πρίγκιπα.

Έτσι και ευθύνεται για την κατάσταση της Τόνιας...

Χωρίς να προχωρήσω στις αποτρόπαιες συνέπειες, με τις οποίες θα έρθει αντιμέτωπος αν αποδειχθεί πως είναι αναμειγμένος με την κατάσταση της, όπως υποψιάζομαι, τρέχω στο αυτοκίνητο μου.

One More TimeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora