ÇOK İSTESENİZDE ASLA GİDEMEYECEĞİNİZ 10 YASAKLI YER

978 36 3
                                    

10=YILAN ADASI , BREZILYA
Ada, bir insanı öldürüp derisinin erimesine sebep olucak kadar zehri güçlü binlerce yılana ev sahipliği yapmaktadır.
Her metre karesinde ortlama 1 yılan bulunan bu adaya bırakılabilecek bir kişinin birkaç günden uzun hayatta kalması imkansızdir .

9=LASCAUX MAĞARALARI ,FRANSA
İçinde Eski Taş Çağı'na ait tuhaf çizimlerin olduğu 20,000 yıllık bu mağaralara sadece özel seçilmiş birkaç araştırmacı girebilir

8=KUZEY SENTİNEL ADASI ,HİNDİSTAN
Bu adada günümüz teknolojisini hiç görmemiş 200 kadar yerli dünyadan habersiz bir şekilde yaşamaktadır. Adadaki yaşamın orjinalliği bozulmaması için adaya gitmek Hindistan Hükümeti tarafindan yasaklanmıştir.

7=PİNE GAP ,AVUSTRALYA
İçine girişlerin yasak olduğu gibi üstünden uçmanında yasak olduğu gizli bir uydu takip ve istihbarat istasyonudur.Avustralyanın ortasında bulunmasına rağmen baskın olarak ABD tarafından yönetilmektedir .

6=RAF MENWITH HİLL ,İNGİLTERE
İngiltere'deki bu hava kuvvetlerinin üssü dünyanın bilinen en büyük uydu takip ve istihbarat istasyonudur .

5=MEZHGORYE , RUSYA
Yakınındaki bölgelerde dev kraterlerin varlığı burada yıllardır nükleer çalışmaların yapıldığını gösterir .

4=BÜRO 39, KUZEY KORE
İnternetin bile yasak olduğu diktatörlükle yönetilen Kuzey Kore'de kara para aklama be yolsuzluk gibi işlerin hükümet eliyle sürdürüldügü düşünülen büro 39'a gırmenin cezası ölümdür ve ceza giren kişinin ailesinede uygulanır.

3=Mount WEATHER ,ABD
Büyük bir felaket durumunda seçilmiş ve elit kişilerin kullanmaları için yapılmış bir yer altı ve yer üstu yaşam alanıdır

2=KIYAMET AMBARI , NORVEÇ
Doğal afetler veya nükleer savaşlar gibi nedenlerle Dünyadaki yaşamanın sonunun gelmesi ihtimaline karşın içinde erzaklarla beraber Dünyadaki bilinen bütün bitkilere ait milyonlarca tohumun saklandığı bir yeraltı deposudur.

1=51.BÖLGE
Dünyanın en iyi korunan ve en çok gizli tutulan bölgesi olduğu söylenir. ABD başkanı bile ancak özel izinle girebilmektedir ve sebebi ne olursa olsun 51. Bölgeye izinsiz giren kişiler öldürülürler.

DİĞER BÖLÜM KONUSU = DÜNYADA SIRRI ÇÖZÜLEMEYEN 7 GIZEMLI ŞEY .

Efsanevi BilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin