-N...nem? -Nagyot nyelt, hangja kicsit remegett. Oda sétált Kakashi. Mellé állt, egyik kezével rá támaszkodott a pultra.
-Naruto. -Finoman álla alá nyúlt és maga felé fordította fejét. Rá mosolygott de ez nem segített csak még jobban zavarba hozta a fiatalabbat. Egész feje vörösre színeződött. El rántotta a fejét.
-F-Figyelnem kell a pattogatót kukoricára...-Kakashi el kapta a kezét és 1 mozdulattal vissza fordította Narutot. Dereka neki nyomódott a pultnak.
-Uhhmm...-Szemei el kerekedtek. A férfi közel hajolt már-már össze ért az orruk.
-Azt kérdeztem az előbb meg akartál csókolni?
-N-nem?
-Ez most kérdés...-Lépet egyet előre testük össze nyomódott.-Vagy válasz?
-Én...
-Te?
-Meg fordult a fejembe...-Fejét le horgasztotta.
-Nyugodtan meg kérhettél volna. -Fel emelte fejét és készült a csókra.
-Nehh! -Fogta be a száját Kakashinak.
-Uhm?
-Meg gondoltam magam..-A férfi elég csalódott volt de hátra lépett.
-Csak hirtelen fel indulás volt. Sajnálom...
-Ne sajnáld.-Meg simogatta a fejét.
-Majd gyere be ha kész a kukorica.
-R-Rendben...-Kakashi el indult de hirtelen vissza fordult és fel taszítva Narutott a pultra ajkaikat össze nyomva. A fiúnak nem volt ideje reagálni így Kakashi nyelve könnyen be jutott a szájába vad csók csatát kezdve. Először még visszakozott majd félénken de viszonozta. „Ha most nem haddjuk abba akkor nem fogom tudni meg állni.” Hirtelen hátra lépett. Vékony nyál csík húzódott a két férfi szája közt. Naruto ki pirulva szuszogót.
-Milyen volt? -Suttogta.
-N-nagyon kellemes...- Össze szorította combjait.
-A kanapén várlak. -Sétált vissza. „Le kell nyugodnom...” Nézet a lába közé a fiatal. „Nem értem miért reagált így a testem, francba! Lélegez!” Nehezen de sikerült újra össze szednie magát. Még pár filmet meg néztek mire végeztek este lett.
-Na jó akkor én haza megyek! -Állt fel és nyújtózott egyet.
-Micsoda? Ne mááár!
-Holnap korán kelünk tudod jól.-Mosolygot a férfi. Az el múlt néhány napban észrevehetően el volt kalandozva Naruto figyelme. Nem tudott koncentrálni. Azon őrlődött ami közte és Kakashi közt történt. Nem tartotta helyesnek a csókot de mi tagadás nagyon élvezte. Az egyik küldetés után Kakashi oda ment hozzá.
-Minden rendben? Az elmúlt napokba nagyon nem vagy jelen fejbe. -Kérdezte kissé unottan miközben a könyvet olvasta.
-Hogy ha teljesen őszinte akarok lenni akkor nem...-Kakashi a könyve felett rá vetette szemét.
-Történt valami?
-Nem...-Rázta meg a fejét. -Eléggé el fáradtam szóval megyek pihenni.
-Össze vissza beszélsz. -Sóhajtott. Naruto el sietett Sakurát akarta el csípni ami sikerült is.
-HÉ Sakura!
-Oh Naruto. Mit szeretnél?
-Tudnánk beszélni 2-be?
-Már megint?
-Neem félre értesz! Most nem rólunk van szó. Kérlek. -Sakura nagyot sóhajtott.
-Jó de ha lehet ne sokáig tarts fel eléggé fáradt vagyok. Pihenni akartam. -Át mentek a lányhoz. Adott Narutonak 1 pohár teát.
-Miről lenne szó? -Ült le.
-Tudod...ahj de kínos.-Motyogta.-Emlékszel még a Sasukés csókra?
-Bár ne emlékeznék...-Morogta.
-Ehh...szóval mit gondolsz róla? Persze ha mondjuk 2 másik fiú csókolózna? -A lány meg lepődött.
-Őszintén? Elég rendellenes és gusztustalan. Szerintem nagyon nem helyes, hogy 2 férfi össze jön.-Nem volt igaz amit a lány mondott nem érdekelte, hogy ki kivel van együtt. Csak azért hazudott mert azt hitte Naruto bele esett Sasukéba. „Sajnálom de Sasuke az enyém! Shannaro!” Naruto még inkább szégyellte magát és így nyugtázta hogy nem helyes amit Kakashival csináltak.
-De miért kérded?
-Uhm hát csak múltkor láttam 2 férfit ahogy szájon puszilták egymást.
-Fúúúj! Undi! -Fintorgott a lány.
-Akkor én hagylak is pihenni. -Szél sebesen távozott. „Ahj a francba....” Sasukét is meg látogatta.
-Mit akarsz itt te kis vakarcs?
-Beszélhetnénk? Csak 2 perc.
-Uhm. Valami baj van? -Állt fére az ajtóból.
-Nem nincs baj csak kíváncsi vagyok a véleményedre!
-Oké...kérsz valamit?
-Nem tényleg gyors leszek.
-Akkor haljam.
-Emlékszel a...a...csókunkra?
-Istenem. Igen....
-Mit gondolsz róla?
-Ugye nem kívánsz szerelmet vallani nekem itt?
-Nagyon vicces! -Fújta fel arcát.
-Egyébként azt hogy undorító és rohadt kínos volt. Bár ne történt volna meg. -Tiszta volt a kép 2 férfi nem lehet együtt.
-Köszi! -Mosolygott.
-Mért kérdezel ilyeneket?
-Csak kíváncsi voltam mi a véleményed. Láttam 2 férfit csókolózni ezért kérdeztem.
-Furcsa vagy...
-Majd beszélünk! -Haza indult. Lassan sétált. „Kakashi tévedett.” Morgott magában. Az el következő napokba feltűnően kerülte Kakashit ami fel is tűnt a férfinek. Egyik nap kopogni kezdett a fiú ajtaján.
-Nyitom.-Amikor ki nyitotta egy pillanatra meg döbbent.
-Sensei?
-Te kerülsz engem? -Sétált be a fiú mellet.
-Hé!
-Mi okból kerülsz?
-Nem is kerüllek! -Csukta be az ajtót. Kakashi sejtette mi az oka.
-A csók igaz?-A fiú le horgasztotta fejét.
-Igen. -Motyogta alig hallhatóan.
-Nem értelek. Nem történt semmi. Csak egy szimpla csók volt. -Ült le a konyhában talált székre úgy hogy támlája a hasánál volt. Rá támaszkodót és tenyerébe helyezte a fejét.
-De ez nem helyes!
-Mégis miért ne lenne helyes?
-Mert ez undorító! 2 férfi nem lehet egy pár!
-Ki mondta ezt neked? -Sóhajtott.
-Sasuke és Sakura is.
-Nah szép inkább rájuk hallgatsz mint a saját Senseiedre?
-Ha 1x igazuk van?
-Honnan tudod hogy igazuk van?
-Csak tudom. -Rakta keresztbe a kezét. Nem nézet rá a férfire.
-Jól van akkor el mondok neked valamit de jól figyelj. -Nagy levegőt vett majd ki fújta.-Szóval. Én meleg vagyok.
-Tessék!?