sudah genap 6 bulan mereka berdua kahwin , pelbagai ragam dan juga perangai Adrian yang dia kena hadap setiap hari. contohnya ambilkan stokin , iron baju , pakaikan tie dan macam-macam lagi telah menjadi rutin hariannya setiap hari.
Rutinnya selepas Adrian pergi ke pejabat adalah keluar melihat pokok bunga yang ditanam olehnya. pada mulanya Adrian tidak suka laman rumahnya dipenuhi bunga tapi disebabkan perangai degil Mia yang berkeras itu dia terpaksa bersetuju maka terhasillah flower penthouse . HAHAHAHA rumah mafia ada bunga eii .
"eh awak yang berdiri meh kejap " panggilnya sambil menunding jari ke arah lelaki yang bercoat hitam . "ye puan muda apa apa?" tanya lelaki itu. "erm tolong angkat pasu bunga tu letak dekat sana boleh?" lelaki itu mengangguk dan mengangkat pasu bunga tersebut . "terima kasih" dia mengangguk. dia masuk ke rumah semula selepas beberapa jam membelai bunganya.
" hmm nak call Intan takut dia busy pulak haih nak buat apa ni bosannyaa" omelnya sendiri. "nak masak? dah ada orang masakkan, nak kemas rumah ? dah ada orang kemas jugak. haaaa pergi office Adrian nice idea Mia Sofea" dia tersenyum gembira.
" awak hantar saya pergi office Adrian boleh?" lelaki itu menggeleng tanda tidak mahu . " nanti tuan muda marah " Mia menjeling lelaki itu .
Ting .
dia mendapat idea " tuan muda awak yang suruh saya pergi sana, so awak kena hantar saya sekarang!" tidak menunggu lama lelaki bercoat itu membuka pintu kereta untuknya . dia tergelak jahat "hehehehe nice idea Mia"
***
setelah satu jam, mereka pun tiba di TASHOLDING dia berjalan masuk ke bangunan itu diiringi lelaki bercoat hitam tu
Humairah menunduk hormat kepadanya dia hanya mengangguk . dah macam orang besar pulak iyela siap ada orang tunduk hormat kat kita hihihihi , pintu pejabat suaminya diketuk
TOKTOK TOKTOK
"haih siapa pulak yang ketuk ni" Adrian menekan butang pintu automatik lalu pintu terluka luas terpandang lah muka isterinya yang sedang tersengih macam kerang busuk. "hai awak" Mia memeluk tubuh suaminya .
tapi perasaan gembiranya tadi bertukar menjadi suram kerana Adrian melepaskan pelukkannya dengan kasar "siapa suruh kau datang sini? kau tahu tak bahaya" dia hanya diam , nak pandang dia pun takut hmmm.
Adrian mencengkam tangannya kuat " ANSWER ME MIA SOFEA !!!!! " dia masih menunduk . " saya bosan duduk rumah, salah ke kalau saya datang sini tengok awak? " Adrian mendengus kasar " memang salah. kau datang sini takbagi tahu aku pun kalau jadi apa-apa macam mana?! !!!!" terhinjut bahu Mia apabila Adrian menjerkahnya. "kenapa awak nak kurung saya? saya nak keluar jumpa Intan pun awak takbagi, saya nak pergi mana-mana pun awak takbagi" dia berlari keluar dari bangunan itu
Adrian menghempas semua barang diatas mejanya .
"argghhh bodoh kau adrian"
TBC ...
NOTHING GONNA CHANGE...
HA SAMBUNG² . HAHAHAHA BYE ENJOYREADING THIS CHAPTER YANG BORING !
YOU ARE READING
LOVE DESTINY [slow update]
Romancesynopsis TENGKU ADRIAN SHAH seorang jejaka yang tampan , seorang yang heartless merupakan ceo T.A.S HOLDING syarikat yang dibangunkan dengan hasil titik peluhnya sendiri, dia juga mempunyai dua sahabat yang selalu berganding bahu bersama iaitu Sy...