1. rész

289 6 1
                                    

Irói szemszög:

Mióta Deku bekerült a UA-be lettek barátai. De az igazat megvalva az egyik személy nagyon különleges lett számára. Ezért Deku élete 180°-ban megfordul.

Deku szemszöge:

Egy hete tart a UA-es életem és nagy boldogsággal tölt el. Lettek barátaim akikkel jelenleg az ebédlőben vagyok.

-Midoriya!-zökkentett ki gondolat menetemből felemás barátom, Todoroki.
-I-igen?-adtam életjelet.
-Mi van veled? Na mindegy, azt akartam kérdezni, hogy haladsz a képességeddel? Sikerült már használni anélkül hogy eltörne valamid?
-Nem, sajnos nem.-válaszoltam miközben az előttem lévő ételt néztem.
-Értem de ha kell valami szólj nekünk és segítünk.-mondta Todoroki.
-Igen ez csak természetes.-legyintett kezével Lida.
-Mhm.-Fűzte hozzá Uraraka teli szájjal.
-Kössz srácok!-villantottam ezer vattos mosolyt. Ebéd szünet után visszamentünk a terembe.
-Deekuuuuu!!-kiabált Kacchan.
-Hol van a tollam!!?
-É-én nem tudom!-Hátráltam az ajtóhoz.
-Nyugi Bakubro én vettem kölcsön!-jött oda kirishima.
-MIÉRT NEM KÉRDEZTED MEG TE BAROM!-odított tovább Kacchan de most már Kirishimával.
-Deku-kun jól vagy?-jött oda hozzám Uraraka.
-Igen csak a tollát kereste.-Tudtam bele a hajamba kínosan.
-Minek rajtad kereste?-jött közelebb. Kicsit elpirultam mert csak tíz centi volt a lábunk között.
-Nemtudom, de ne erről beszéljünk.-hátráltam egy lépést. Én rájöttem ez az egy hét alatt, hogy szeretem Urarakát. De félek bevallani mert csak egy hete ismerem. Ráadásul barátok vagyunk.

Mikor vége lett az óráknak vissza mentünk a koliba. Yaoyorozu-san csinált teát míg Jiro-san és Mina-san a vacsorát készítették. Én most Urarakának fogok segíteni az irodalomban mert fogalmazást kell írni egy versről. Hogy mi tetszett min változtatnál. Felálltam a kanapéról és elindultam fel felé a lépcsőn és onnan egyenesen a szobámba ballagtam. Pár percel később kopogtak, ajtót nyitottam és Uraraka ált ott a füzeteivel.
-Uraraka. Kicsit korán jöttél, úgy volt hogy vacsora után.-mondtam.
-Tudom de jobb lenne hamarabb végezni. Baj?-magyarázta a helyzetet.
-Nem ha neked így jó. Gyere be nyugodtan.-be engedtem majd előszedtem én is a füzeteimet.
-Akkor úgy csináljuk hogy a versszakokat külön nézzük meg. Én majd felolvasom. Jó?-magyaráztam ötletem.
-Jó-mosolygott.
-Akkor olvasom
"Hajad, mint arany szálak, hullanak válladra.
Szemeid csillogása, mint az éjjeli ég.
Arcod piroslása, mint a vörös rózsa.
Ajkaid csókja, a világ legszebb dolga. ,,

Mikor elolvastam felnéztem a könyvből és Urarakára néztem. Tízta piros volt az arca. Majd mikor rájöttem hogy a versszak amit olvastam miről is szól én is kipirultam.
-Ömm.....akkor mit tudnál mondani az első vesszakról?-törtem meg a kínos csöndet.
-Hát.....ömm.....inkább ne olvassuk fel csak magunkban...-magyarázta
-Jó...-értettem eggyet vele.

Mikor megcsináltuk a fogalmazást Urarakától elbúcsúztam és vissza ment a szobályába. Én pedig lementem a többiekhez a társalgóba. Denki szokás szerint hülyéskedett és Kirishimával, Kacchannal meg Seroval volt. A lányok már  tálaltak. Todoroki, Lida, és Tsuyu az asztalnál ültek. Odamentem, beszélgettünk később megjöttek a többiek is. A vacsora után felfelé tartottam a lépcsőn hogy lassan alszom, amint a folyosóra értem és a végébe pillantottam lefagytam. Olyat láttam amit nagyon nem kellett volna.............

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hello elkezdtem egy Izuocha-t. Közben ott a másik is de nem baj😂😂🤣🤣 Remélem hogy tetszik és bocsi, hogy így hagytam abba. Azért ne utáljatok meg lécc.

Ha kell a folytatás írjatok de nagy valószínűséggel folytatni fogom. Nem hagyom abba itt.

Na mindegy pápá!😘😘

Miért kell tönkre tenned? (Izuku x Ochako) / BEFEJEZETT /Donde viven las historias. Descúbrelo ahora