~2.12~Mardekár utódja

236 8 0
                                    

A napok ezentúl bonyolultabban teltek mint általában. Újabb áldozatok felborzolták a kedélyeket. Félig Fejnélküli Nick és a hubrabugos srác esete után. A diákok nagy része, ha csak megjelentem került, vagy sugdolózott mögöttem, de nem mertek szemtől szemben véleményt alkotni. A barátaim végig mellettem álltak. Tudták hogy nincs közöm a merényletekben, de élvezték a figyelmet ami ránk irányult e miatt. Közben egyre több délután töltöttünk el Dracoval közösen. Tényleg a fejébe vette, hogy megtanulja az animágiát. Azt terveztem, hogy a kígyót elengedem a Tiltott Rengeteg szélén, de meglepetésemre Nyx-el olyan jóban lettek, hogy nem volt szívem elszakítani őket. Persze ezt a kígyó mondta el, mikor reggel felébredtem, míg a bagoly mellette, beleegyezően huhogott. 

-Sziasztok. Készen állsz, hogy szabad légy?-kérdeztem, mire meglepetésemre válaszolt.

-Kérlek, ne küldj el. Olyan jó itt. Jó kígyó lesszek...-sziszegte, majd a kezemre tekeredett. 

-De hol tartsalak? Nem hiszem hogy tudnék rólad gondoskodni.

-Nekem nem kell annyi étel. Mágikus kígyó vagyok. Megalkottak, nem megszülettem.

-Mágikus kígyó?

-Igen, ha akarod, nem is kell kígyóként látnod. Mondhatod az embereknek, hogy szabadon engedtél, de maradhatok.

-Hogyan, hogy senki se vegyen észre?-kérdeztem hitetlenkedve. Hihetetlen, hogy egy kígyó mennyi mindent tud, amit egy varázslónövendék nem. Nem válaszolt, hanem lehunyta a szemét, és a következő pillanatban már aranyozott karperecként függött a kezemen.

-Ez csodálatos. Nem bánom, velünk maradhatsz-mosolyogtam, és simítottam meg a pikkelyeket, mire kinyitotta a szemét, és újra kígyó lett.

Harry rosszabbul viselte a helyzetet. A legtöbb barátja és háztársa kerülte, szinte csak Hermione és Ronald maradt neki, így mikor Fred és George felajánlották, hogy támogatnak, megkértem őket, hogy a testvéreket vidítsák fel. Így alakult ki az, hogy az ikrek testőr módjára járkáltak előtte kiabálva: 

- Utat Mardekár utódjának! Vigyázat, véres kezű varázsló közeleg! 

Percy a leghatározottabban elítélte a testvérei viselkedését és egy napon hangot is adott ennek.

-Ez nem tréfa! -jentette ki hűvösen.

- Ne állj az utunkba, Percy! - vigyorgott rá Fred. - Harrynek sietős a dolga.

- Igen, a Titkok Kamrájába igyekszik, mert teára várja agyaras csatlósa - tódította George.

Néhány ebédnél a meg Mógustól ellopott fokhagyma füzéreket is elővették, hogy az arca előtt lengessék. A téli szünetre azonban a házból már csak négyen maradtunk. Draco, Crack, Monstro és én.

A klubhelyiségben ültem, mikor Nyx röppent oda hozzám a bagoly járaton keresztül, csőrében egy parányi csomaggal. Egy sebtiben lezárt levél volt, melyben felismertem unokatestvérem írását.

- Szia kedves madárkám. Köszönöm. Ez elvinnéd kérlek Harrynek? -simogattam a bagoly gyönyörű fekete tollait, mire hízelegve megbiccentette a fülét.

A csomagjaimhoz léptem. Hagrid egy nagy doboz tejkaramellát küldött. Theo egy könyvet ami az Alakváltás művészete címet kapta. Blase egy csomó édességet, Daphne pedig néhány festményt és néhány gombolyagot tartalmazott, mivel a nagy ajándékkészítésben az enyémek elfogytak. Kaptam még egy kötött gyönyörű pulóvert Mrs Weasleytől.

Draco és én egyszerre értünk a klubhelyiségbe. A fiú nyakában egy zöld anyagból készült sál pihent, kezében egy csomagot tartott.

-Sisy. Köszönöm a sálat. -mondta megérintve azt . Elmosolyodtam, mire felém nyújtotta a dobozt.

Beszélj, mint egy angyal, te ÖRDÖG/Harry Potter fanfiction /Onde histórias criam vida. Descubra agora