37. časť (1.september /poobede/)

504 41 9
                                    

1.september ( poobede )

 

*Z POHĽADU ASHLEY*

Za posledné dva týždne sa toho stalo celkom dosť. Lexie zistila, že je tehotná, ja s Niallom sme ju museli viackrát kryť, aby sa to náhodou nedozvedel Zayn a (konečne aspoň niečo pozitívne!) s Niallom som sa dohodla, že ma začne učiť na gitare. Keď som si tak v mysli prehrávala situácie, čo sa za tie posledné dny stali, celkom som obdivovala seba aj Nialla, že sme takto pekne dokázali uhrať „do outu“ Lexie-ino tehotenstvo. Veď keď si tak vezmem, ten týždeň sme to mali v pohode, keďže Lexie „bola chorá“, no potom sme si museli asi trikrát vymyslieť dôvod, prečo len tak ráno bežala do kúpeľne vracať. Keby som vedľa seba nemala Nialla, tak mi asi nič nenapadne a Zayn by to zistil hneď v prvej sekunde. Ale chvalabohu, keď som sa ja nevedela rýchlo vykoktať, Niall našiel nejaké riešenie pre náš menší problém a všetko bolo v najlepšom poriadku.

N: „Ahooj,“ vytrhol ma z myšlienok Niallov hlas.

A: „Ahoj,“ odpovedala som mu po chvíľke a usmiala som sa naňho.

N: „Tak, si pripravená na prvú lekciu hry na gitare?“ nadvihol obočie a usmial sa keď vošiel do izby a v ruke držal vcelku veľké čierne puzdro, ktoré malo také viac menej neforemné tvary gitary.

A: „Samozrejme, veď sme sa predsa dohodli,“ povedala som trošku natešene a zasmiala som sa. Tešila som sa, že budem mať novú zábavku a rovno sa to aj naučím. Kedysi dávnejšie som síce chodila na gitaru, ale to bol len jeden rok, potom ma to omrzelo, takže moje vedomosti v tomto obore skončili pri štyroch akordoch a názvoch strún.

N: „Super, ale mám iba jednu gitaru, nevadí?“

A: „Nevadí, veď aj tak toho moc neovládam, takže mi budeš musieť dnes hlavne ukazovať čo a ako,“ pokrčila som ramenami a zasmiala som sa.

N: „Dobre teda, tak začneme vytiahnutím gitary z puzdra,“ povedal mi so smiechom a otvoril puzdro, aby vybral jeho obsah von. Vytiahol z neho krásnu matnú gitaru z bledohnedého dreva.

A: „Wau,  tá je krásna,“ usmiala som sa a prešla som prstami po kuse dreva, čo dokázal zo seba vydať nádherné melódie.

N: „No, takže.. keďže si

 rok chodila na gitaru, ako si mi už spomínala, tak predpokladám, že vieš ako ju máš držať aj tieto základné veci, že ktorá struna je ktorá a tak..“ povedal po chvíli keď už mal pri sebe pripravené všetko, čo by mohol potrebovať.

A: „Hej, to viem.. A ešte viem zahrať C dur, G dur, e mol a D dur,“ odpovedala som mu a obaja sme sa začali smiať na mojich „úžasných“ schopnostiach.

Potom sme sa dohodli, že mi pre začiatok ukáže len niečo ľahké, aby som sa vedela adaptovať a začal ma teda učiť. Netrvalo dlho (asi hodinku :D ) a už som sa trošku adaptovala k tej gitare. Niall si teda sadol tak, aby mi chytal akordy a ja som brnkátkom hrala na tú druhú časť gitary.

N: „Ide nám to spolu celkom dobre,“ povedal, keď sme dohrali a usmial sa. Ja som  prikývla a opätovala som mu úsmev. Boli sme pri sebe tvárami dosť blízko a po chvíli pozerania si do očí Niall prerušil tú medzierku medzi nami a spojil naše pery.

Obmotala som mu ruky okolo krku a on odložil gitaru nabok, aby nám nezavadzala, keďže už sme obaja vedeli, čo sa bude diať. Zvalil ma na posteli do ležiacej polohy a naľahol na mňa. Pomaly ma začal bozkávať na uchu, krku a prechádzal nižšie.

N: „Toto nebudeš potrebovať,“ pousmial sa a vyzliekol mi tričko. Bozkami prešiel od krku na kľúčnu kosť a nižšie na prsia. Aby som nezaostávala, dala som mu dole tričko aj ja a naskytol sa mi nádherný pohľad na jeho telo ( :3 ).

UNTOUCHABLESWhere stories live. Discover now