Choi aera pov~
Harini is hari di mana semua pelajar ii
Sekolah ni mencari pasangan untuk majlis tari menari tu. So..aku dah ade dah pasangan heuehueheue so..aku nak tanya dua ekor haiwan tu lak.-
-
Skip di kantin Time rehat."Euna. Kau dah ade-" Tiba-tiba euna sumbat mulut aku dengan strawberry yg dia nak makan tadi.
"Dah takyah tanya. Aku pergi ngan junkyu. Dah senyap." Sambong euna astu dia sambong makan sandwich dia.
"Hah? Junkyu? Asal cepat sangat dowh korang...hyemin un sama..apa dua kim tu buat sampai korang jadi cepat naw tertarik ni hah?"
"Eh..sape kata aku suka kat dia?? Aku terima sbb aku takde pasangan yk. Pls menyusahkan lah majlis gini!"
"Ouh..eyy kau dikira untung yk..sbb si junkyu tu bukan calang ii orang..baru sekolah kat sini seminggu lebih..dah jadi playboy kegilaan ramai."
"Astu? Ade aku kesah? Lantak dia lah nak jadi apa pon. Bukan masalah aku."
"Hm yelah nyah. Soorin kau cane? Ade orang ajak ak?"
"Eo. Ade." Jawab soorin sambil mulut nya sibuk mengunyah.
"Sape?" Tanya aku lagi.
"Hyunsuk." Jawab soorin sambil tersengih.
Pls muka euna buat aku gelak HAHAHAHAHHAAHAH
"Kau takyah nak gatal ek soorin..aku sepak kau kang! - euna
"Eih biarlah!" - soorin
Malas aku nak layan dorang gaduh...aku sambung je ayat aku tadi.
"Ouh..bagoslah tu..aku pulak dengan--"
Plsss againnn euna sumbat roti dalam mulut aku. Boleh tak minah ni bagi aku habis cakap dulu??!!"Dah aku tau kau nak cakap nama sape. Aku penat dengar nama dia hari ii."
"Eishhh kau ni..aku nak flex ni..at least an..aku boleh balas dendam dekat si yeona tu! MUAHAHAAHAHAH"
"Dah kau. Balik ii kalau si yeona tu ajak gadoh..aku gak yg hadap. Kau tau cari gadoh je." Kata euna.
"Pls bukan salah aku..dia yg suka start dulu!"
"Kau palau je takleh ke? Dahla aera..sebelum aku ceramah kau..baik kau senyap."
"Kau moody asal dowh..period ke??"
"HAAH CHOI AERA..AND AKU TENGAH PERIOD PAIN NI..SO PLS SENYAP SEBELOM KAU MAKAN KAKI AKU"
" Tak nak..aku nak makan kaki ayam je."
"CHOI AERA KAU SINIIIII" - euna
"YAAAA JANGAN GADUHHHH" - soorin
Maka huru hara lah kantin tu disebabkan babak kejar mengejar aku dan euna..Dan di situ wujudnya soorin yg terpaksa hadap kitorang HHAHAHAHQAHAAAHAHAHAHAA
Owh btw mesti korang nak tau an cane jeongwoo ajak aku untuk jadi partner dia an? Ok mari kita flashback.
-
-
Flashback-Dalam perjalanan balik ke rumah semalam-
"Aera tunggu japppp" aku terus toleh selepas dengar nama aku dipanggil oleh empunya suara. Aku nak pastikan adakah betul si dia yg panggil nama aku tadi.
"Hi! Aku nak bagi kau ni!" Ya allah betul nyah..mmg jeongwoo...aku ingatkan mimpi tadi😭😭
YOU ARE READING
Ⓒ︎Ⓡ︎Ⓤ︎Ⓢ︎Ⓗ︎•✓||𝑃𝑎𝑟𝑘 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔𝑤𝑜𝑜 [COMPLETE]
Fanfic"park jeongwoo..aku akan buat kau jatuh cinta dengan aku hiks><" - choi aera choi aera telah tekad untuk mencuri hati si lelaki populor kegilaan ramai. park jeongwoo. adakah dia akan berjaya? ataupun semuanya hanya boleh ditunaikan oleh mimpi semat...