Când să mă apropii de chipul lui Jamie' ,am putut observa ceva schimbat la mimica feței sale .Era vorba despre pigmentul pielii ei ,acum parcă devenise mult mai ciocolatiu ,iar părul îi era acoperit de molii minuscule ce îi mâncau firele de păr negru .Ochii începură să îi devină arămii ,având o privire rece și crudă de parcă urma să devoreze orice îi ieșea în cale .
Moliile aproape că îi învăluiau părul ,iar acea Jamie' părea să nu mai existe .Atunci m-am gândit că ,dacă îi voi cuprinde chipul în palmele mele mari poate ... această iluzie optică va dispărea întru totul .
Fixându-mi privirea spre pupila ei , îmi presez buzele mele peste buzele sale vișinii .Aceasta stă neclintită preț de câteva secunde ,iar apoi se duce grăbită spre o încăpere , trântind ușa în urma ei .Nu știu ce se întâmplă cu mine în ultimele două săptămâni ,dar petrecându-mi timpul în marea majoritate alături de Contele Vladimir simt că îmi pierd mințile .Nici măcar nu știu dacă mi-a observat transformarea moliilor pasive în cele active . Această transformare se poate întâmpla ,doar în cazul în care o vrăjitoare a unui element face contact vizual cu un muritor mai mult de trei zile . Doar că acest fenomen se întâmplă în mod special atunci când este fie vorba despre o emoție ,iar moliile se transformă în unele microscopice sau când este vorba despre dobândirea unor noi puteri controlate de un vrăjitor malefic. Nici măcar nu pot face o diferență între aceste două criterii , în urma cărora moliile și-au luat anumite dimensiuni . Nu am văzut nicio pisică neagră care să fie trimisă de Academia de Vrăjitoare Clover Red ,cu privire la preluarea unei noi misiuni .
Nici nu îmi amintesc cu exactitate secolul în care am primit o misiune ...dar oricum țin minte chiar și în prezent acea bătrânică de la care trebuia să "împrumut cartea orașului Zen " .Poate vă întrebați de ce avea nevoie mama de acea carte ...
În primul rând cartea aceea făcea legătura dintre portalele spațio-temporale dintre secolele în care trebuia să ajungi pentru o misiune .Iar în al doilea rând poate și pentru că atât eu cât și bunicii ne plăceau glumele pe care le făceam pe seama acelor personaje :prințese și vârcolaci ,dragoni sau tipii aceia ciudați cu ceasurile lor ce niciodată nu indica ora corect ,motiv pentru care aceștia se enervau la culme .Am impresia că ..nici în acest secol nu au reușit încă să repare acele ceausuri cu cuc . Poate că pentru mama părea ceva nesăbuit și nepoliticos , să râdem pe seama înfățișării unor persoane .Cel puțin din partea mea s-ar fi așteptat la orice ,și aici poate are și ea dreptatea ei ,însă tot am rămas cu impresia că dialogul dintre mine și mama ....
Flashback
- Pe bune Jam',vai de minciuna ta !
- Excuse-moi ...eu ,să mint ?
-Da doar nu dinții bunică-tii din gură .
- Hah, tu as un sens de l'humour fantastique ,un jour je demanderai à Shutt de botter ta fière souris (Șutt era mătura cu tulburări emoționale a bunicii .Îmi aduc aminte că ,atunci când bunica îmi dădea mătura ei ca să îi fac cumpărăturile pentru rețetele ei de înfrumusețare ,Șutt îmi dădea câte un ghiont la fiecare secundă , inițial crezusem că că are turbulențe sau rău aerian ,dar ulterior bunica mi-a spus că așa a cumpărăt-o de la o așchie de cotoroanță afurisită ce vindea mături de ultim secol iar atunci când i-a dat mătura ,bunica s-a enervat atât de tare ,încât i-a tras un șut Babei Cloanțe pe motiv că nu a acceptat să îi facă reducere la noile baterii pe bază de fungi albi , după aceea a început să îi smulgă câte un fir de păr , săraca rămânând aproape cheală )
-Auzi ,dar pot să știu și eu de ce negii tăi de vrăjitoare mi-ai spune "conneries agaçantes",asta nu înseamnă că dacă nu țin la glumele voastre picante ,nu știu ce înseamnă acela umor ?
-Pentru că știi vorba aia "Dacă nu ești o pacoste măcar de 1000 de ori pe zi dai de câte 10 semințe de negură neagră plantată de o așchimodie la fiecare groapă din Clover Town ,iar acel ghimpe (idiot în limbaj uman /ipocrit ,depinde de context ) ce va crăpa de râs la fiecare cucui făcut în acel necaz ,va avea noroc pe toți dovlecii săi (toată viața sa ).
Flashback încheiatAflându-mă într-o confuzie totală , mi-am atins spontan piatra neagră din interiorul cercelului auriu , aceasta spărgându-se și lăsând moliile să mă controleze , nu m-am așteptat la o astfel de transformare . Am vrut să iau o oglindă de pe raftul unei biblioteci ,însă simțeam cum ceva îmi ieșea din interiorul gurii .Erau moliile ,sau mai bine spus molia din creierul meu ce le controla pe celelalte aflate printre firele mele de păr . În zadar ciocănea Contele la ușă ,eu mă simțeam tot mai slabă ,tot mai minusculă pe lângă mormaul de molii ce se formaseră în jurul meu .
Când deodată aud ușa spărgându-se ,pe ea intrând Contele cu o expresie îngrijorată asupra mea . Părea speriat ,cum de altfel și eu începusem să mă simt . Moliile începeau să îmi mănânce puterea interioară și sentimentele rând pe rând .Era o stare ... atât de fragilă ,iar sentimentul pe care îl aveam atunci era unul de fragilitate asupra emoțiilor ce s-au creat de-a lungul timpului în interiorul inimii mele congelată ,combinat cu un sentiment atât de crud și hain încât și privirea a început să se stingă ,odată cu emoțiile ,gândurile și planul de a-mi compune o eră impecabilă.
CITEȘTI
Dama De Treflă Roșie
Mystery / ThrillerEvenimentele cărții se învârt în jurul lui Madame Jamie' So' Motew și Contele Vladimir ,acesta fiind un un păpușar ,marionetele sale fiind femeile din înalta societate ,organizând petreceri în fiecare sâmbătă și duminică la conacul său din Monac...