Hate(33)(Z+U)

482 52 24
                                    

''သူ႔ကိုထပ္ျပီး ဒုကၡေပးဖို႔ေတာ႔ မဟုတ္ဘူးမလား...Hun''

''ဒါက ငါ့ရဲ႕အိမ္ေထာင္ေရး Do Kyungsoo...''

''မင္းရဲ႕အိမ္ေထာင္ေရးဆိုေပမ႔ဲ မင္းမပါေတာ႔တ႔ဲေန႔ရက္ေတြကို သူေနသားက်သြားဖို႔ ငါတို႔အားလံုးေတာ္ေတာ္ၾကိဳးစားထားခ႔ဲရတာ...''

''ငါသူ႔အေပၚ ေကာင္းေပးခ်င္တာ...Kyungsoo..! သူ႔အေပၚငါမွားခ႔ဲတာေတြ လြန္ခ႔ဲတာေတြအတြက္ ျဖည့္ဆည္းေပးခ်င္တာပါ...''

''စိတ္ရင္းအမွန္ဆိုရင္ေတာ႔ ၾကိဳဆိုပါတယ္...''

''ငါ့ကိုနားလည္ေပးလို႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္...! ဒါနဲ႔ Kim Jonginကို မင္းဆီကလာလုတာေတာ႔ မဟုတ္ဘူးမလား...''

''အဟင္း...သူမင္းအေၾကာင္းကို ပါးစပ္ကထုတ္မေျပာေတာ႔ေပမ႔ဲ သူ႔ရင္ထဲႏွလံုးသားထဲမွာေတာ႔ မင္းကိုသိမ္းထားတုန္းပါပဲ...''

''ငါ...ငါ တသက္လံုး သူ႔အေပၚေကာင္းသြားေတာ႔မွာ Kyungsoo...''

''ဝမ္းသာပါတယ္ သူငယ္ခ်င္းရယ္...! သူ႔အခ်စ္ သူ႔ျမတ္ႏိူးမႈေတြကို မင္းျမင္လာျပီး နားလည္ေပးႏိုင္လာလို႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္...''

''မဟုတ္တာ...! ငါကသာမင္းကိုေက်းဇူးတင္ရမွာပါ...! သူ႔ဘဝရဲ႕ အခက္အခဲဆံုးအခ်ိန္ေတြမွာ သူ႔အနားမွာ မင္းရိွေနေပးလို္႔ သူေျဖသာခ႔ဲတာမဟုတ္ဘူးလား...''

''…………………''

သူSehunရဲ႕စကားေတြကို ခြန္းတုံ႔မျပန္မိေတာ႔ပဲ တိတ္တိတ္သာေနလိုက္မိပါသည္။

ဒီ႔ထက္မပိုပါဘူး ခ်စ္သူေရ...

မင္းက ပိုင္ရွင္ရိွျပီးသား ပန္းတစ္ပြင္႔

ကိုယ္က တခဏတာေစာင္႔ေရွာက္ေပးခ႔ဲသူ ဥယ်ာဥ္မွဴးေလးေပါ့...

ပိုင္ရွင္ေရာက္မလာေသးခင္ မင္းကိုထိန္းသိမ္းေစာင္႔ေရွာက္ေပးမယ္...

အနားမွာေနျပီး လိုအပ္သမ်ွကို အရိပ္တၾကည့္ၾကည့္နဲ႔ ျဖည့္ဆည္းေပးပါ့မယ္...

အရိပ္လိုရင္ ထီးလိုမိုးေပးျပီး

ေလမုန္တိုင္းထန္လာတ႔ဲအခါ ကိုယ္႔ရင္ခြင္နဲ႔ လံုျခံဳေစမယ္...

Hate (completed)Where stories live. Discover now