Reggel mint mindig felkeltem 7 óra környékén hogy elkészüljek, ugyanis van még 1 évem pontosítok fél évem a suliból. Ha valaki megkérdezte hogy mért költöztem ki csak annyit válaszoltam hogy nagyobb lehetőséget nyújt Salzburg mint Magyarország és nagyobb eséllyel kapok munka ajánlatokat itt. Mikor beléptem az épületbe kedvesen köszöntött a 30-as éveiben járó nő aki már 6 óra óta az iskolában tartózkodik. A terembe belépve köszöntem mindenkinek majd leültem a leghátsó padba. A napom szépen mondva pocsék volt. Hulla fáradtam léptem be otthon a meleg lakásba és indultam készülni hiszen volt erre a tevékenységre fél órám. kiválasztottam a ruhám majd egy minimális sminket raktam fel.
Miután elkészültem összeszedtem a lüke barátocskámat majd elindultunk.
Mikor odaértünk kerestem parkolót majd a 1 kilométeres sorba beálltunk a jegyeinkkel és vártuk hogy sorra kerüljünk. Hamar sorra is kerültünk majd a jegyeket leellenőrizve elfoglalhattuk a helyünket. A meccs mikor elkezdődött kedves lüke hülye gyerek mellettem elkezdett mutogatni valami Dominikre. Valószínűleg már az esküvőmet szervezi vele.
-Naaa tökre összeilletek. Kezdett el nevetni.
-Ahaa. mondtam UNOTT hangon.
-Mindjárt jókedved lesz.
-Aha. ok
-Naaa nemár ne legyél durcis. Nézett rám.
-ok.
Valami oknál fogva nagyon bámultam Dominikot és a meccs után erre a mellettem ülő lány rá is kérdezett.
-Naa tetszik neked? Kérdezte kíváncsian.
-Nem. Vágtam rá túlságosan is hamar.
-Úúúú. Nézett rám sejtelmes mosollyal. Szép hazugság de nem hiszem el, túlságosan hamar vágtad rá a választ.
-Nemáá.
-Na gyerünk mond ki. Kérlelt szépen.
-Nem. Feleltem túlságosan hamar. Megint.
-Akkor igazam van? Kérdezett vissza.
-Nem.
-Túl makacs vagy. Nézett rám.
-Tudom. Na és mivan azzal a Zozo gyerekkel?
-Öhmm.....
-Naa? Valaki zavarba van? Néztem rá nagy mosollyal.
-Öhmm.....
-Na nyögd már kiiiii. Néztem rá cuki szemekkel.
-Csak akkor hogyha te is.
-Oké. Néztem rá ördögien.
KAMU SEDANG MEMBACA
focistába szerettem /Szoboszlai Dominik ff./
RomansaTakács Zoé kiköltözik barátnőjével Emilivel Zalzburgba hogy ott fejezze be tanulmányait. Emili nagyon szereti a focit és ráveszi Zoét hogy a következő RB Leipzig meccsre menjenek ki. Minden itt kezdődött. Ha kíváncsi vagy a folytatásra kattints ide...