Szírén 2/1

81 3 0
                                    

💞Fluff💞

💔aganst💔

Kicsi Touya:

Az tengerpartón ültem. Pontosabban a tengerpartón volt egy kisebb barlang. Oda szoktam járni amikór csak magamban akartam lenni. A barlangban csak egy kisebb benyílason keresztül szoktam be menni. a másik be járata csak a víz ami túl mélyen van.

Megint el indultam a kis helyemre majd meg hallottam valamit....nem...valakit.....be kutantottam és meg néztem ki vagy mi is énekel.

a szemeim csak ki tágultak. Nem.....ez biztós csak halucináció...

Egy kövön ott últ egy fiú ugyan anyji éves lehet mint én de nem ez volt a fúra benne. Hosszú válig érő, gyönyörű fekete hajat láttam. Két vörös szempár nézet bele a vízbe de a legfurább az az volt hogy nem lábai voltak hanem.....Egy csillogó halvány kék uszonya vólt. Mint egy hallnak. A pikkelyek csak csillogtak a víz felett. egy szépen mintázott uszonyon ékszerek simultak aranyból és égkővekből. a nyakán gyönyőrű égkövek lógtak, közben egy szépséges hajdísz diszitette a fejét. Egy szirénnel találta magát szemben. Csak történeteket hallot Gyönyőrű szirénekről de nem hitte volna hogy ilyen szépséget talál. A karján karkötők szépen csillingeltek a csöndes barlangban. Egy angyali hang hangzót vissza miközben csak állt ott és nézte.

-upon one summer's morning~I carefully dismay~ Down by the walls of whooping~ Where I met a sailor gay~

kisebb halakkal játszott miközben ki engedte angyali hangját. Touya csak ott ált de valami azt sugalta hogy menjen oda. Ateste el kezdett magáttól mozdulni. Transzba esett. Nem tudta kontrolálni. Csak oda kellet mennie.

-conversing with a young lass~who seems to be in pain~

lassan be mentem a vízbe és el kezdett a szírén felé úszni.

-Saying William when you go, I fear you'll never return again-

A szírén meg ugrott és bele esett a vízbe miközben touya meg rázzta a fejét. Egy pár pillanatig touya nem is tudja hogy hol van majd amikór meg világossul körbe néz hogy hól van a szépség.

egy fej ki kukkantott a szikla mögül figyelve az idegent. Egymásra néztek.

-...h-hello...

meg probált a közelébbe menni de lény csak hátrább ment.

-uhm...nem nem bántalak

a lény csak nézte majd egy pár perc mullva előbujt egy kicsit és csak figyelték egymást.

-uh..értesz engem?

Csak eldöntötte a fejét zavarva. Meg nézegetett egy kicsit majd hirtelen le ugrott a víz allá és gyorsan felém úszott. Meg uggrottam és el kezdtem hátrálni majd amikór ott volt előttem a víz allat meg fogta a lábbam és fel emelte. meg nézegete mintha nem látott volna egyet. meg piszkálta és nézegete majd feljött a felszínre el engedve a lábbam majd körbe usszot engem figyelve kiváncsian.

-um??

meg ált elöttem majd egyenesen a szemembe nézett. Meg figyeltem jobban az arcát és a testétt.

-?

Hirtelen azt veszem észre hogy rá nyomja az ajkait az enyémre. Ki tágultak a szemeim és le fagyottan áltam ott. Majd el távolodva tőlem megint rám néz.

-....ee-eh?

-m....most már tudunk beszélni.....

pilogtam néhányat. Oké...ez meg mi volt?

-Szóval...te egy ember vagy...

-uh..1 igen kettő miért csókoltál meg!?

-hm....igy át tudom venni a nyelv tudásod. igy veled tudók beszélni....

(tudom hülyeség de nekem tetszett az ötlet szo xd)

kissé el pirultan el nézett én meg néztem ugyan olyan pirral az arcomon.

-bocsánat de...még sose láttam embert...

-m...te egy szírén vagy?

-heh....igen enyire észre vehető?

-egy uszonyod van.....

-ehehe 😅

-....mi a neved?

-hm...tenko shimura...és a tiéd?

közelebb hajólt. a szírének nem ismernek olyat hogy privált szvéra?

-touya todoroki

-...t....todoroki?

-hm...

-mi az.

-..semmi csak..fúra név...

-hát a shimura se jobb

-pft na persze...

-hé ha meg nézegeted a lábam akkor meg nézegethetem az uszonyod?

-......

egy pár pillanatig bámult mintha magában próbált beszélni.

lassan le merült és fel emelte az uszonynak egy részét. nézem azt majd le merülök és végig simítom a kezem rajta amire tenko kicsit meg ugrik. nézem a csillogó pikkelyeket és ahogy az újbegyeim végig simulnak rajta. Hirtelen az uszony megint bele méjed a vízbe.

-enyi elég..de vannak kérdéseim...

-hm? Mivel kapcsolatosan?

-hát...milyen az emberi élet meg...ilyesmi...

picit furcsának tartottam hogy erről akar beszélni. de olyan aranyosan mondta hogy gondoltam miért ne. El meséltem neki az életem.

végig hallgatott teljesen el ámulva. estig ott voltam és élveztem a figyelmet amit kaptam. Soha senki se hallgatott meg de ő csak csöndesen végig ülte.

-TOUYA!GYERE HAZA MOST AZZONAL!!!!

meg hallom ahogy apám ordítja a nevem.

-Menem kell....

-oh....

-hát akkor um megyek....

lassan el indulok majd meg fogja a kezem és rá nézek zavardtan. El mosolyodva le vette az egyik ég köves nyakláncát és nekem adta. Furán néztem rá majd az égszerre.

-Ez meg?

-Ajándék! Csak hogy ne feledkezz meg rólam

teljesen meg voltam lepődve. senki se adott nekem ajándékót. még a családóm se. Nem hogy egy gyönyőrű nyakláncót.

-majd még találkozúnk ugye?

Gondolkottam egy pillanataig majd rá nézttem egy halvány mosolyal.

-igen...

Mosolygot majd be ment a vizbe és elúszót. El raktam a nyakláncót majd haza mentem.

ShigaDabi Mini Storyk(szüneteltetve) Where stories live. Discover now