Başlangıç*

38 2 0
                                    

Ahh ne güzel ailem beni psikologa götürmek istiyo boyle aciz olmaktan nefret ediyorum ama elimde degik bir yerden acik veriyorum.. Bunlari düşünürken uyumaya çalışıyorum malûm yarin okul var.
Sabah birden annemin bagirislariyla uyandim cok guzel bir uyandirma şekli. :)) Uyku sersemligimle küfürler esliginde banyonun yolunu tuttum 5-6 kere yüzümü buz gibi soguk suyla yikamama rağmen hâlâ uykum vardi ve been aşırı derecede uykucuyumdur. Banyodan çıkıp saate baktigimda okulun baslamasina yarim saat oldugunu gorunce telaşa katıldım sonucta kimse senenin ilk başında gec kalmak istemezdi degil mi? Hemen gardrobuma yönelip siyah dar pantalon ustune beyaz lacoste giyip sacimi daginik topuz yaptiktan sonra artik hazirdim Aynaya baktigimda yüzümün solgun oldugunu gorunce  allik eyeliner ve mascara ile fazla abartmadan makyaj yaptim artik hazirdim assagiya indigimde herkesin beni masada bekledigini gorunce cok şaşırdım "ahh nerden geliyor bu samimiyet" diye mirildanirken kimseyi aldirmadan disariya ciktim bu arada telefonumun zil sesiyle ilkildim arayan en yakin arkadasim eceydi telefonda sesi cok heyecanli geliyordu nedenini anlayamadığım bir tebessümle yoluma devam ederken cok tanidik bir yüz ile karşılaştım işin kotu tarafi bu yüzü hatirlamiyor olmamdi.Birden ece karsimda belirdi "ahh bitanem nasilda ozlemisim seni" derken sesi titredi yapma ama aglayacakmiydi bende ona karsilik vererek "bende seni cok ozledim ordegim" ahahhaah ne komik yoldan gecenler bunlar napiyo diye bize bakiyo yapmayin ama okulun ilk gunu ozledimis olamazmiyiz. Zilin calmasina 10 dakika kaldigini görünce koşar adimlarla okula girdik. Yapmayin  ama  bu burda olamaz, olmamaliydi eceye donerek "h-hayir bu o-olamaz bu gitmedimi derken sesim aglamakli çıkmıştı kahretsin!.

Başlangıçlar sıkıcı olabilir ama ilerleyen bölümler cok ekşinli merak etmeyin opuldugunuuz :*

KARŞIMDAKI SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin