*Perspektywa Jasia *
Leżała na tym łózku i wyglądała jakby nie wiedziała co powiedzieć. Zapadła niezręczna cisza. Wyglądała tak pięknie i co z tego, że miała włosy strasznie rozczochrane. Wiedziałem od Rembola, że mnie ogląda i miała jechać na wycieczkę z klasą do Legnicy, ale nie zdąrzyła na autobus. Na samym początku myślałem, że to pewnie znowu jakaś hot 12, ale okazało się, że była ode mnie młodsza - na szczęście tylko o rok. Maciek opowiedział mi także, że było jej strasznie przykro, że nie spełni swojego marzenia czyli spotkanie mnie, znalazł ją jak stała na jakimś placu w Bydgoszczy. Potem przyjechał z nią samochodem do mnie, ale niestety jak byli już na miejscu ona dalej spała, więc on zawołał mnie, a ja zaniosłem ją na łóżko. Była szczupła, ale nie za chuda, taka w sam raz. Nie należała do tak zwanych "desek". Miała ciemne włosy, a policzki różowe, które robiły się czerwone, gdy się zawstydzała. Jej oczy były raz niebieskie, a raz zielone - zależy w jakim świetle się na nią patrzyło. W pewnym momencie stwierdziłem, że czas zakończyć tę ciszę.
- Chcesz coś do picia? - zapytałem jak gdyby nigdy nic
- Tak, masz może Sprite?
- Mam, pewnie, że mam! - odpowiedziałem ucieszony, bo w ostatnim czasie, że tak powiem "sprzedałem" się właśnie Sprite'owi
Jeszcze chwile się na nią patrzyłem, poczym poszedłem po ten napój.
DZIĘKUJE ZA PONAD 240 WYŚWIETLEŃ, JESTEM TAKA SZCZĘSLIWA, ŻE DZIŚ NA NIEMIECKIM WYDARŁAM SIĘ, ŻE MAM JUŻ 200 WYŚWIETLEŃ ( TAK TO BYŁO WCZEŚNIEJ JAK JESZCZE BYŁO O 40 MNIEJ ) DAJE WAM DZIŚ JUŻ KOLEJNY ROZDZIAŁ, BO MAM WENE I CHCEM JĄ WYKORZYSTAĆ :)
CZYTASZ
Nie lubię go, ja go kocham
FanficJest to historia dziewczyny o imieniu Aga, która marzy by pojechać do Legnicy i spotkać swojego idola JDabrowsky'ego. Wkońcu jej marzenie o pojechaniu do Legnicy się spełnia, zobaczymy jak to się dalej potoczy...