BAB 10(END)

643 24 2
                                    

Sudah sebulan berlalu..

Wang yibo dan xiao zhan selamat menikah dan mereka tinggal di satu rumah sekarang..keluarga kedua duanya menghadiakan mereka sebuah rumah yg besar untuk putra mereka ini yg sudah bergelar suami istri..

Mereka masih bekerja seperti biasa.xzhan juga sudah mnjadi pembantu wyibo di syarikatnya.para karyawan di sana selalu menyapa mereka dan ada juga yg bergurau dengan mereka.kadangkala xzhan malu apabila para karyawan sedang bergutau dengannya tentang pengalaman berkahwin.wyibo pula akan bersikap datar dan selalu berada di sisi xzhan walaupun xzhan hanya ingin ke office karyawan yg lain.
(Takut di ambil orang lain zhannya😂
Menjaga banget ni yibo..🤣💚❤)


Pagi yg amat indah,matahari sudah mulai muncul dan menerangi bumi yg indah ini.

Cahaya matahari telah mncuri masuk di jendela dan menembusi langsing putih lalu cahaya itu terkena di wajah seorang pria yg nyenyak tidur..

Ywyibo terjaga dari tidurnya kerana terganggu dengan sinar matahari yg terkena di matanya..dia membetulkan posisi badannya agar selesa.wyibo tersenyum apabila melihat istrinya,xzhan,sedang tidur di dadanya dengan mulut yg sedikit terbuka,sumpah amat imut..wyibo menatap wajah itu dengan penuh perasaan kasih sayang sebagai seorang suami.

"Zhan..bangun sayang..ini sudah siang."

Xzhan terjaga dari mimpi indah,perlahan lahan membuka mata dan kemudian bibirnya dikecup singkat oleh suaminya tersayang.xzhan tersipu malu apabila wyibo menatapnya dengan satu senyuman mengejek.

"Bukankah hari ini cuti?kenapa kau bangun awal,yibo?"

Wyibo menggeleng kepala.xzhan kesal dengan jawapan itu.dia pun bangun namun tangannya ditarik balik oleh wyibo.

"Kau kemana?"

"Membuat sarapan.kenapa?"

"Baring sebentar.aku ingin bermanja dengan mu..hm?"

Xzhan terkekeh kecil lalu berbaring semula di sebelah wyibo sambil bermain dengan jari halus wyibo.
Wyibo memeluk xzhan sambil bibirnya tidak berhenti henti mndarat di setiap wajah halus itu.

"Kau sangat nakal..yibo itu geli..henti kan..."

Xzhan berusaah menahan geli di lehernya apabila wyibo mendaratkan lagi ciuman halus di sana.

Wyibo tersenyum kemudian berhenti dari aktifitasnya.dia pun menatap wajah xzhan sambil tangannya bermain dengan kulit halus di dada dan perut xzhan.

"Hari ini hari cuti.kau tahu kita tidak punya waktu yg banyak seperti hari lain kerana sibuk dengan kerja..jadi itu maknanya aku ingin bermanja dengan mu..apa kau mengerti sayang?"

"Maaf yibo.."

"Tidak apa..tapi boleh aku minta satu hal di pagi ini dengan mu?"

Xzhan ketawa kecil apabila wyibo berkata seperti itu,terasa lucu dan kekanakan.

"Ada apa?lagipun kita sudah jadi suami istri,kenapa harus meminta izin segala.lagipula apa yg kau minta di pagi seperti ini?"

(Cuma mau ingatkan ada adegan pelik²..bagi yg anti bl🔞jangan nerusin baca klw kalian alergik hal ini..tapi author pasti kalian akan membacanya juga😂😂..sekali lagi maaf.)

Wyibo bersmirk nakal dan matanya terus beralih di bawah perut xzhan yg ditutupi oleh selimut.xzhan melihat mata wyibo yg beralih menatap ke bawah perutnya,xzhan mengerti apa yg wyibo mahukan.

"Aku ingin ini...."
Wyibo menurunkan tangannya di bawah perut xzhan secara perlahan lahan kemudian meremas lembut benda itu dan sesekali jarinya gatal bermain dengan benda itu yg mula mengeras.

Xzhan memejamkan matanya serapat yg boleh kerana menahan rasa gairah yg menyelubungi dirinya pada masa ini akibat sentuhan wyibo yg terlalu lembut dan mmbuatkan imaginasi melayang ke dunia lain.

Wyibo tersenyum melihat reaksi xzhan yg seperti membenarkannya menerobos masuk.dia juga semangat apabila melihat tangan xzhan yg sudah mncengkam tilam dan nafasnya naik turun.

Wyibo mengambil posisi untuk berada di atas badan xzhan dan xzhan di bawah kerana pria cantik itu sudah terbakar dengan sentuhannya tadi bahkan speerti sudah berada di dunia pain tanpa menunggu wyibo.

Wyibo mendaratkan bibirnya di bibir xzhan dan lantas xzjan melumat bibir itu dengan kasar dan tangannya di cengkam oleh wyibo di atas kepala.

Setelah puas berciuman,wyibo mengalihkan ciuman di dagu,turun ke leher,ke bahu dan kemudian ke dada dan turun lagi ke perut.

Xzhan mengerang dan desahannya mula jelas telah keluar dari mulutnya.

Wyibo berhenti berciuman setepah puas mencium dan mnjilat setiap sudut tubuh itu.dia pun mengambil selimut dan menutupi badannya dengan badan xzhan.mereka berdua kini dihalangai oleh selimut.

Wyibo menurunkan perlhan lahan tangannya dari wajah xzhan hingga tangannya berada di benda xzhan.wyibo bermain sana dan sesekali menjilat benda itu yg mula mengeluarkan cairan.

"Yihboh..aahh.."

Desahan xzhan dari tadi tidak dapat tercontrol dan pinggangnya terangkat angkat sehingga mmbentuk satu lengkungan cantik.

Wyibo tidak mahu xzhan menahan rasa itu lagi.pasti menyiksa jika benda itu hanya dijilati tapi tidak dimasuki.

Wyibo memegang kedua dua pergelangan kaki xzhan dan mengangkang kan kaki cantik itu sehingga terdapat banyak ruang untuk wyibo menerobos masuk.

Kaki xzhan berada di bahu wyibo,manakala tangan mereka saling mmbantu untuk mmbuka pakaian masing masing dengan kasar.

Kini badan mereka tidak tersisa satu helai benang pun,hanya selimut yg mnjadi penutup sebahagian badan itu.

Wyibo perlahan lahan memasukkan bendanya ke benda xzhan yg meminta bahkan memohon untuk dimasuki.

Adegan hot mereka semakin memanas sehingga melupakan hari ini telah siang dan tengahhari akan telah tiba,tapi kedua pasanagn belum ini belum saja keluar dari bilik.

Mereka terbuai jauh dan semakin jauh ke alam mimpi yg amat menghairahkan dan menyeronokkan.

Begitu lah kisah cinta antara wang yibo dan xiao zhan yg hanya dimulai dengan ciuman paksaan di tandas sekolah..

END.
❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚

(ya ampun..aithor terkena migrain ngetik aksi pelik tadi.😂😂..maaf yah..terima kasih kerana mampir di cerita ku dan janhan lupa vote guys sebagai tanda terima kasih kalian pada ku.oh yah..sila komen tentang cerita ku ini sama ada BAIK atau BURUK...aku amat memerlukan komen dan pendapat kalian agar aku tahu sampai mana level novel ku ini.😁😁.jika ingin mengobrol kosong juga boleh.)

LOVE YOU ALL MY REDEAR
💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤



25.10.2021
SELASA

Bullying Love [YIZHAN][END]Where stories live. Discover now