Porniti melodia in timp ce cititi .
Viata . Ce e viata ? Mai ales viata mea ... viata mea gri si anosta ... viata mea nu poate fi ...
-Andreea , hai la masa !
Da , asta e mama care nu ma lasa sa gandesc ... ea nu ma intelege , defapt nimeni nu o face ... in fine ...
-Vin acum !
Cobor scarile si ma duc sa iau cina . A , da , am uitat sa ma prezint , sunt Andreea , am 16 ani si sunt o fire mai inchisa in mine . Am parul saten si ochii albastrii .
Mama nu ma iubeste . Ma face emo si alte rahaturi . Crede ca ma imbrac ca ultimul gunoier si ca am o freza de om iesit din pestera . Daca mi-ar si pasa poate ar avea efect aceste chestii asupra mea , dar cat timp nu-mi pasa , asta e ...
M-am dus , am mancat si m-am dus in camera mea . Maine am scoala , amazing ... ma pun sa dorm .
Dimineata sunt trezita de tampitul ala de ceas desteptator - cine l-a mai si inventat ... Imi fac rutina dupa care imi iau primul tricou care il vad , niste blugi negri si o pereche de conversi tot negri . Cobor si imi iau un mar din fructiera dupa care plec la scoala cu castile in urechi . Pe drum ma lovesc de cineva si ajung sa fac cunostinta cu betonul rece .
-Vezi pe unde mergi ! ii strig persoanei din fata mea .
-Tot eu ? Tu te-ai bagat in mine ! se rasteste el .
Ma ridic , si plec de acolo stramband din nas . Cine naiba se crede ? Din cate parea sigur era vre-un bogatan din ala ingamfat . Gandurile mi-au fost intrerupte cand am ajuns in fata scolii . M-am dus pe hol unde oamenii se uitau la mine ca la maimute .
La capatul coridorului ma astepta singura mea prietena , Mia . Este singura persoana care ma intelege si ma accepta asa cum sunt . Este o fata nu prea inalta , slaba , cu par blond si ochii verzi . In ciuda aspectului sau este o fata puternica si sa nu te puna dracu' sa o enervezi sau sa te iei in gura cu ea .
-Neata , ce-ai patit ?
-Nu ma simt prea bine ...
Probabil m-a infectat ingamfatul ala de mai devreme ...
-Las' ca-ti trece , hai in clasa ca incep orele .
Si asa am fost tarata prin tot holul pana la clasa . Am intrat si am vazut-o pe Mia cum face ochii mari . Se uita la capitanul echipei de fotbal , Bryan . Nu inteleg ce vad toate fetele la el ...
-Andreea ...
-Du-te .
-Sigur ?
-Da , haide , voi fi bine .
Am vazut-o pe prietena mea cea mai buna ( singura ) cum se duce si se pune la banca lui Bryan . Eu , in schimb , m-am dus la a treia banca de la geam pentru ca era singura banca libera . Dupa cateva minute a intrat profa in clasa . In spatele ei vad un baiat cu par saten si ochi caprui . Tricoul i se mula perfect pe muschi . Mi-am dat seama imediat cine e . Si asa a inceput chinul ...
-El este noul vostru coleg si va trebui sa va purtati frumos cu el ... da , da , bine tanti ... Il cheama Ethan si ... ve-ti avea timp sa il cunoasteti mai incolo . Pana atunci du-te si aseaza-te acolo .
Da ... cred ca v-ati dat seama cine e ... Tipul de dimineata ... perfect ... o doamne ... singurul loc e langa mine ... super ... amazing ...
-Doamna profesoara , pot sa ma duc la baie ? Mi-e rau ...
-Bine , du-te , ai un minut , vezi ca te cronometrez .
-Multumesc , scancesc printre dinti .Tarfa dracu ... In fine ... ce fac acum ? Stiu ! Ies repede din clasa si ma indrept spre iesirea din inchisoare , cand vad un frumos motor negru . Vai ce-as da sa-l am . Ignorand asta , cand dau sa plec sunt oprita de cineva .
-Unde crezi ca pleci ?
Hey , m-am apucat de o carte noua . Sper ca va place , astept comentariile pozitive sau negative . Bye .
-Oanika-