26.Bölüm

1.2K 157 48
                                    

Önceki bölüm

Fang Jingwei, o klana ait bir teknik ile kutsal vücut sahibi olmuştu. Yine de emin olamıyordu. Sonuçta, bu dünya da aynı soy ismine sahip sayısız insan vardı. Aynı soy ismine sahip olsalar da bir kan bağları olmuyordu. Zihninde Geum Yoon ile konuşmaya karar verdi.
.
.
.
.
.
.
-Kıdemli Yoon, Xingji soy ismi yaygın mıdır?

Geum Yoon, Fang Jingwei aracılığı ile tüm konuşmayı zaten duymuştu. Bir süre düşündükten sonra konuştu.

-Ona üçüncü sorun olarak şunu sor; "fırsat bulduğunda ne yaparsın?" diye sor.

Fang Jingwei, anlamamıştı. Bu ne saçma soruydu. Bununla ne öğrenebilirdi ki? Yine de Geum Yoon'un bir bildiği vardır diye düşündü.

-Pekala, son sorum. Hızlıca ve düşünmeden cevapla. Fırsat bulduğunda ne yaparsın?

Mo Zai, hızlıca cevap verdi.

-Yıldızları sayarım! Bekle bir dakika! Bunu nereden biliyorsun?

Mo Zai, şaşırmış ve biraz da ürkmüş görünüyordu. Bu tür bir soruyu beklememişti. Ayrıca alışkanlıkla cevaplamıştı.

Fang Jingwei, gözlerini kapattı ve zihninden Geum Yoon'a sordu.

-Kıdemli, bu bir tür şifre felan mı? Anlayamadım.

Geum Yoon, hemen açıkladı. Bir yandan da kahkaha atıyordu.

-Hahahaha...Bu tam da düşündüğümüz Xingji klanı! Bu klanın yıkıntıları arasında okuduğum bir günlükte görmüştüm. Eski bir bilmece. Kelime oyunu yapıyorlar.

YN:Bunu kendim buldum. Karakterler arası bir oynama oldu. 星際 = Xingji. Anlamı yıldızlarlararası demek. 際 =Ji. Anlamı Fırsat demek.

Fang Jingwei, şimdi anlamıştı. Gerçekten de bahsedilen Xingji klanından olup olmadığını anlamak için Geum Yoon bu "fırsatı" kullanmıştı. Oldukça zekiceydi.

Mo Zai, ciddi bir şekilde bir kez daha sordu.

-Bu bilmeceyi nereden biliyorsun? Kim söyledi?

Fang Jingwei, başını salladı ve konuştu.

-Bu önemli değil. Önemli olan senin kim olduğunu anlamam. Xingji Linghun, sen bahsedilen melezsin değil mi?

Artık üç soru saçmalığı kalmamıştı. Fang Jingwei, Mo Zai'nin aslında kim olduğunu öğrenmişti. Saklanacak sır kalmamıştı.

Mo Zai'nin göz bebekleri daraldı. Keskin ve ürkütücü bir bakış attı ve konuştu.

-Bunu kimseye söyleme. Doğru, ben o lanetli melezim. Benim ismim tarihte pek bilinmiyor. Sen de hatırladığım kadarıyla 300 yaşlarında küçük bir çocuksun. Bunu nasıl biliyorsun?

Fang Jingwei, en baştan her şeyi anlattığı için mutsuz oldu. Yani bu adama göre elbette çok küçüktü.

-Bunu..söylemek istemiyorum!

Mo Zai, derin bir iç çekti ve konuştu.

-Aih..Mo Bao'nun hatıralarına göre gizem küresine sahipsin. Bu tür eşyaların koruyucu ruhu olur. O mu söyledi?

Bu sefer de Mo Zai nokta atışı yapmıştı. İkisi arasında sır denen hiçbir şey kalmamıştı. Yani kısmen...

Fang Jingwei, bir kaç adım geriye çekildi. Tereddütlüydü. Mo Zai, şuanda hasta olsa bile bir şekilde gizem küresini ondan almaya çalışabilirdi. Belki de bedenini bile ele geçirebilirdi. Ona güvenemezdi.

My Name's BiTcH! [BL] [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin