Είναι ειρωνεία να το λέω αλλά η κόλαση είναι παράδεισος. Ο Λούσιφερ με ενημέρωσε πως η πόλη στην οποία βρισκόμαστε ονομάζεται Εδώμ και είναι η μεγαλύτερη και η πιο πλούσια της κόλασης.
Ο ουρανός μοιάζει συνέχεια με συννεφιασμένο ηλιοβασίλεμα, καθώς κυριαρχούν αποχρώσεις κόκκινου, πορτοκαλί και ροζ. Οι δρόμοι μοιάζουν με αυτούς στην γη. Είναι γεμάτοι μαγαζιά, εστιατόρια, καφετέριες και κλαμπ. Κυκλοφορούν άπειροι δαίμονες, πράγμα που με τρόμαξε στην αρχή, αλλά το συνήθισα. Είναι αρκετά φιλικοί. Δεν ξέρω αν για αυτό φταίει το γεγονός ότι με συνοδεύει ο βασιλιάς τους αλλά δεν με ενοχλεί κι όλας.
'Έλα να δεις και αυτό το μαγαζί. Το έχει μια πολύ καλή μου φίλη.' Με τράβηξε από το χέρι.
'Λούσιφερ χρυσέ μου.' Αναφώνησε η δαίμονας μόλις τον αντίκρισε. Τα μαλλιά της έχουν το χρώμα του μελιού και τα μικρά της μάτια φαίνονται να είναι γκρίζα. Είναι λίγο ψηλότερη μου και περπατάει με χάρη πάνω στα μαύρα ψηλοτάκουνα παπούτσια της, τα οποία έχει συνδυάζει άψογα με το στενό της, μωβ φόρεμα.
'Τζόρτζια αγαπητή μου, σου έφερα μια από τις ομορφότερες γυναίκες στην κόλαση, τον παράδεισο και στην γη. Θέλω να μου την περιποιηθείς. Και μην τσιγκουνευτείς.' Κοκκίνισα στο άκουσμα του κομπλιμέντο αυτού. Με κοίταξε στα μάτια και χαμογέλασε.
Η γυναίκα άρχισε να με σκανάρει από πάνω μέχρι κάτω και ύστερα με γρήγορες κινήσεις έπραξε από τα ράφια διάφορα ρούχα, παπούτσια, τσάντες και κοσμήματα και επέστρεψε κρατώντας τα στην αγκαλιά της.
'Ακολούθησε με στα δοκιμαστήρια.' Είπε τραγουδιστά και υπάκουσα. Άρχισα να αλλάζω τα ρούχα το ένα μετά το άλλο. Η Τζόρτζια είναι απίστευτη στην δουλειά της. Τα περισσότερα σχεδόν από αυτά που μου έφερε εφάρμοζαν τέλεια πάνω μου.
Όταν η στοίβα με τα ρούχα είχε τελειώσει, μου έδωσε κάτι ακόμα να δοκιμάσω. Τα κοίταξα καλύτερα. Εσώρουχα.
'Ο Λούσιφερ θα τα λατρέψει.' Ψιθύρισε. Πήγα να της πω ότι δεν τρέχει τίποτα μεταξύ μας αλλά με πρόλαβε. 'Τον είδα πως σε κοιτούσε νωρίτερα. Δεν κοιτάζει συχνά, σχεδόν ποτέ, θα έλεγα, κάποιον.' Δεν είπα τίποτα παραπάνω.
Δοκίμασα και τα εσώρουχα, και ομολογώ πως οποία ανασφάλεια είχα για το σώμα μου, εξαφανίστηκε, διότι το κάνουν να δείχνει τέλειο και ελκυστικό. Το τελευταίο σετ που φόρεσα ήταν ένα ημιδιάφανο μπλε δαντελωτό. Ζήτησα από την Τζόρτζια να μην τα βγάλω, γιατί ήταν περίεργο να κυκλοφορώ χωρίς αυτά. Γέλασε και μου έφερε ακόμη και ένα από τα τζιν παντελόνια και μια κοντομάνικο μπλούζα, η οποία έγραφε "Sorry mom, I'm in love with the devil".
YOU ARE READING
Η Αγαπημένη του Διαβόλου
Teen FictionΕκείνος ήταν ο ίδιος ο Διάβολος. Εκείνη μόνο μια κοινή θνητή ή τουλάχιστον έτσι νόμιζε. Αυτός όμως είχε άλλα σχέδια και για τους δυο τους. Cover by me Date started: 19.06.2021 ©2021 Maria Tsiokani