Komplett idióta

44 1 0
                                    

-Mi lenne ha most elindulnánk, később biztos csatlakozni fog! - Sunoo kémlelte karóráját.

-Kérlek, még egy kicsit... - toporogva, türelmetlenül néztem körbe-körbe.

-Tudod hogy miért ment azzal az őrrel? - Jungwon értetlenkedett.

-Nem tudom, csak egy pillanatra ide nézett és aztán elfordította fejét és sietősen kimentek... - a fejem is belefájdult ebbe a mondatba.

-Hozzak egy kis vizet Seoyun? - Sunghoon. Zavaromban rengeteget beszéltem neki, és szerintem nagyon unta, de barátok vagyunk. Ámbár, nem lehet mellette elmenni egy kedves pillantás nélkül.

-Nem kell köszönöm, hátha a friss levegőt jót tesz nekem. Induljunk el, keressük meg Niki-t!

A teraszon át, a ma frissen lenyírt füvön mentünk telefonjainkkal a kezünkbe. Ahol kirajzolódott egy érdekes dolog, oda emeltük lámpáinkat. Egy aranyos kis park résznél járkáltunk, petróleum lámpák áltak kicsi fényükkel. Nem is azért láttunk rendesen, hanem a távolban nagy fénygyülelmlet volt, ráadásul már füst is keletkezett. Levettem középsarkú cipőmet, és rohantunk is a fény felé. Látszott hogy valami égett, de azt nem tudjuk hogy mégis mi. Közelebbről futást hallottunk és hangos lihegést.

-Niki! Mégis hol jártál? - Jay ölébe borult sírva, fáradtan.

-Az a nőszemély - szipogott egy picit - Majdnem megölt!

Egy óriási sikolyt hallottunk, még a hideg is kirázott tőle. 

-Heesung, Sunoo és Jay, vigyétek Niki-t és Seoyun-t minél messzebbre, mi megküzdünk ezzel az átkozott lánnyal! - Jungwon vezető módjára parancsolt.

-Csak Niki-t vigyétek, én itt maradok! - erőlködtem. Nem vagyok az a félős típus, meg nem hagyhatom őket itt.

-Seo, kérlek menj velük! Ki tudja mit fog tenni Olivia... - Sunghoon megmutatta törődő oldalát.

-De vigyázzatok magatokra, oké? - bólogatott, közben aggodalmasan, feszülten mosolygott rám. 

Sietősen mentünk leadni jelentésünket Olivia Rodrigo ellen, az ügyhöz pedig flegmán álltak hozzá.

-Még egy ilyen eset, itt mindenki kokaint szed? Kezdem azt hinni hogy tényleg behozta az a csaj... - az őr beszélt társával.

-Milyen nő? - Heesung érdeklődött.

-Park Minsun a neve, többet nem mondhatok!

-A barátnőm - a fejem sajogni kezdett - Elmegyek a mosdóba!

A lépcsőn fel, és a folyosón balra találtam a mosdót. Nem voltam egyedül, valaki épp rókázott. Zavartalanul mostam meg az arcomat, a szememet és a nyakamat. Lomha lépésekkel jött a másik csaphoz Billie Eilish. Köhögött egy picit, mélyen vett levegőt. Egy kicsi vizet kortyolt, és jellegzetes tekintetével bámulta a tükröt.

-Nem tudod véletlenül...Merre van Shawn? - a szavakat nehezen mondta ki.

-Sajnos nem tudom, miután te elmentél valahova elfutott.

-Lebuktak - kuncogott - Selena Gomezzel találsz, ha keresel.

Hogy érti azt hogy lebuktak? Köze lehet Minihez vagy Rodrigohoz? Kideríthetetlen. Visszamegyek a többiekhez, és megkeressük Mini-t. 

A folyosón jártam, az egyik ajtó pedig résnyire volt kinyitva. Camilla és Shawn veszekedett, de előrébb jutottam vele. Odaálltam, hallgatóztam egy picit.

-Camilla, ugye nem te hoztál kábszert ide?

-Nem, nem én hoztam! Nem is érett meg a kender!

-Kérlek ne hazudj nekem! 

-Ez az igazság! És mi van ha Jisoo hozta be akit annyira imádsz?!

-Ugye most csak viccelsz?! Ő nem hozott, nem is csinál ilyet!

-Miért véded annyira akkor - ilyen fájdalmas egy szerelem - Kavartál vele...Megyek, megiszok valamit.

Nem tudok hány kilométer/órás sebességgel jön ki, de nekem olyan gyorsan kell elbújni a szekrény mögé. Majdnem ledöntöttem az egészet, de nem vettek észre. A fal is belerázkódott, ahogy Camilla visszacsapta az ajtót.

Drunk or Dazed? | Sztárparádé ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora