Mijn Kind!

112 4 2
                                    

Dit is het vervangende deel van "mijn kind!" Dit heb ik gedaan omdat ik het echt heel druk had, en nu verveel ik me dus begin ik overnieuw...xxx

Veel leesplezier <3

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tim lag in mijn armen zoet te slapen...er liep een traan over me wang ''iedereen doet alsof ik niet meer besta'' Jan (vriendje) was niet eens bij de geboorte van Tim. ''Nu hebben we ruzie, dat lokt ie zelf uit''. ''Over 2 dagen mag ik weg uit het ziekenhuis, als Jan dan in mijn huis rond dwarreld en er ligt overal bier pleur ik hem uit mijn huis''. De verpleegster kwam en ziet me huilen: ''Hee? Wat is er??'' Ik veeg mijn tranen weg maar er komen er alleen maar meer. Ze gaat op de rand van me bed zitten en begint zachtjes over mijn rug te wrijven.

''Ik...ik weet het niet meer, mijn vriendje is niet eens komen opdagen bij de geboortje van Tim en hij weet niet eens dat mijn kindje Tim heet, ik weet het gewoon echt niet meer...''. De verpleegster keek me met veel medelijden in de ogen. ''Hoe kan je nou zo'n lieve meid in de steek laten, hij weet niet wat hij mist...dit is mijn mening en ik weet dat dit niet lief van me is meid maar ik zeg: Dumpen die handel!'' De woede kwam maar ik hield het in, ik wil geen ruzie terwijl ik nu helemaal alleen voor Tim moet zorgen en niemand me komt bezoeken, die verpleegster kan beter der mening voor der houden!

2 dagen later kwam ik thuis.

Jan ik ben thuis! hij kwam naar beneden en liep naar me toe...hij probeerde me vast te pakken samen met Tim maar ik liep een stapje naar achter... ''Schatje,, ga je me nou ontwijken?'' ik zag zijn dronkenkop, ik liep snel door naar de kamer van Tim, om Tim in zijn bedje te leggen. Toen liep ik terug naar Jan en gaf ik hem een klap in zijn gezicht. Hij is boos, heel boos zo boos dat hij mij ook wilt slaan maar voordat hij geslagen had...sloeg ik een vuist in z'n buik...'Ik weet dat het pijn doet,, maar als je zo'n eikel bent verdien je die pijn gewoon. Even later kwam jan terug de kamer in ik verwacht een klap, maar dat doet Jan niet zo snel.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sorry dat ik zo'n kort stukje heb geschreven maar ik ben vandaag echt inspiratieloos ...xxx

&& Follow me op Twitter

@ RachelleWattpad

Mijn Kind!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu