Capitolul 1

87 2 1
                                    

Lucrez de un an de zile ca secretara a patronului firmei Rossini, Alex Rossini.. Secretarele de la celelalte departamente ma invidiaza pentru ca sunt secretara lui,omul acesta arata ca un zeu , spun ele. Eu nicioadata decang lucrez nu am stat sa-l analizez , ma marit peste doua luni , pentru mine nu mai exista alt barbat decat Brian, cel dulce si iubitor nu ca Alex Rossini arogant si afemeiat..

Suna telefonul si ma grabesc sa raspund...

- Anna , de la receptie  sunt  , esti rugata sa mergi acasa de urgenta .

Inchid telefonul , imi iau haina si ies grabita din birou gandidu-ma la verisoara mea Meg care sigur patise ceva rau. Intru grabita in apartament incep sa o strig pe Meg , pasind prin camera dau peste niste haine azvarlite pe jos , ma intrept spre dormitor usa era intredeschisa , imping usa cu putere si  intru.. In pat dezbracati si facand dragoste erau  Brian si Meg... Incep sa tip:

- Cum ati putut sa-mi faceti asta, se intorc speriati amandoi vazundu-ma in fata lor.. Brian mai erau doua luni pana la nunta noastra, imi scot inelul de pe deget si.l arunc in pat peste ei...

- Anna , iubito !! te rog iarta-ma , nu mi-am dat seama ce fac ...vreau sa ne casatorim , tu esti femeia pe care o vreau..

- El pe mine m-a vrut tot timpul, la tine s-a uitat pentru inocenta ta pe care iti place sa o arati..o aud pe Meg spunandu-mi toate adevarurile astea crunte in fata..

Ma bucur ca s-a intamplat acum Brian , sa te gasesc cu Meg in cap ne-ai scutit pe amandoi de o canicie esuata ..Stii ce Meg , e tot al tau...si puteti sa continuati ce incepuseti..

Ies din camera si ma bufneste plansul, inima mi-era rupta in doua , Brian singurul barbat de care m-am indragostit  si cu care visam sa am o familie  m-a inselat cu verisoara mea.. Trebuia sa ma intorc la serviciu daca-l mai aveam .. Ajung la servici , ma sez repede la birou stergandu-mi lacrimile cand deodata usa sefului se deschide...

- Domnisoara Jones , sper  sa fie ultima data cand parasiti munca si plecati pentru probleme personale.. 

- Imi cer scuze domnule . ii spun eu grabita ..

- Diseara trebuie sa merg la o intalnire de afaceri si  Pete nu ma poate insoti asa ca o s-o faci tu ..

- Dar domnule , eu nu ma...

- Nu ti-am dat de ales , mergi pentru ca am nevoie de asistent, nelasandu-ma sa termin ce am de facut si pleca in biroul lui..

Nu puteam sa nu ma gandesc la cei doi in pat  , ma bufnea iar plansul trebuia sa ma abtin daca vroiam sa-mi mai pastrez postul..

Cina din timpul intalnirii a decurs bine...

Domnisoara Jones , vreti sa mergem la un bar sa ne continuam seara il aud pe Rossini intrebandu-ma.. fara sa stau sa ma gandesc ii raspund ca vreau , vroiam sa uit de problema pe care o am , sau mai bine zis problemele : am ramas fara iubit si fara o casa unde sa locuiesc, in apartamentul ala nu mai aveam de gand sa ma intorc decat sa-mi iau lucrurile..

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 28, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Un sot...de milioaneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum