Bir bölüm dahaa
Jungkook üstündeki deri ceketi çıkarıp da kısa kollu tişörtüyle kaldığında dövmeleri göründü. Programlarda genelde blurluyorlardı dövmelerini. Ancak bunu düşünmenin sırası değildi. Şu an 6 üye bize bakıyordu.
"Daldınız." dedi Jungkook koltuğa doğru yürürken. Sonra durup başını çevirdi. "Gelsene."
Bir yavru köpek gibi peşine takılıp oturduğu yerin yanına büzüldüm. Kendimi feci diken üstünde hissediyordum. Hatta elimde olsa Jungkook'un arkasına saklanacaktım.
"Bahsettiğin arkadaşın olmalı." dedi Namjoon lafa girerek. "Bizi tanıştırmayacak mısın Jungkook?"
"Bu Toki, Toki bunlar da üyeler. Biliyorsun zaten onları."
"Toki? (Tavşan)?" Jimin kaşlarını kaldırarak yüzüme baktı. Sonra gözleri başımın üstüne çıktığında Jungkook'un kafama o tavşan kulaklarını taktığını hatırladım ve onu çıkarıp kucağıma koydum. Jimin güldü. "Tatlıymış."
AZ ÖNCE PARK JİMİN BANA TATLI MI DEMİŞTİ? BANA? BANAAA!
"Al işte bozdun kızı." dedi Jungkook ve elini gözlerimin önünde salladı. "Transtan çık Toki."
"Ben mi bozdum?" Jimin kaşlarını çatarak Jungkook'a baktı.
"Kızın biası senmişsin."
"Ah.." Jimin daha da büyük bir gülümseme sununca kalbimin eridiğini hissettim. Her an bayılabilirdim.
"Yapmasana şunu, ölecek bak." Jungkook beni omuzlarımdan tutup sarstığında dönüp ona baktım.
"Rüyadayım değil mi?"
"Seni buraya getirmemeliydim sanırım." dediğinde başımı telaşla iki yana salladım.
"Düzgün davranacağım söz." ellerimi birbirine yapıştırıp yalvarır gibi gözlerinin içine baktım.
İç çekti "Bu kızla işimiz var gerçekten. Kendini sen tanıt bari."
"B-ben..." Jungkook yan gözle bana bakınca boğazımı temizledim. Onlarla normal insanlarmış gibi konuşmazsam Jungkook kapının dışına doğru bana tekmeyi koyacaktı. "Adım aslında Deniz." dedim olabildiğince normal bir sesle.
"Deniz." diye mırıldandı Namjoon. Adam tek seferde doğru söylemişti resmen.
"Adımı doğru söyleyen ilk insansınız." dedim ona gülümseyerek.
Güldü. "Söyleyemiyorlar mı?"
"Genelde koreliler Denızı diyor, diğer yabancılar da Denise diyor."
"Denızı..." Jimin adımı söylediğinde nüfusa gidip adımı o şekilde değiştirebileceğimi düşündüm. Bana sabahtan akşama kadar Denızı diyebilirdi.
"Jungkook sana neden Toki diyor?" soru Taehyung'dan gelmişti.
"Aslında uzun bir hikaye denebilir." diye mırıldandım.
"Geçen gün disko pang pangdaki kız bu." dedi Jungkook. Şaşırarak ona baktım. Onlara beni mi anlatmıştı.
Üyelerden bir anlama sesi çıkınca daha da aklım karışarak teker teker yüzlerine baktım. "Bana jhope diyebilirsin." dedi jhope.
"Ben Jimin." zaten isminizi biliyorum diye bağırmamak için kendimi zor tutuyordum.
"Jin."
"Suga."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BIAS MI BİR GECE Mİ?
FanfictionBu hikaye profilimdeki Erkek Oyunu Maknae Line hikayesinin devamı niteliğindedir ancak ayrı da okunabilir. Yine de ayrıntılar için oradan buraya geçmenizi öneririm. Deniz Bts hayranlığı ve izlediği dramalar sayesinde Kore'de yaşamayı tecrübe etmek i...