TI NGE SEX CHU A HMAN PUI KHER?

484 89 27
                                    

Monday
Wenesday
Friday
Ah ka lo dah tlang pui ang..phur thut chuan ni dang ah pawh....reader tam pauh leh ka phur tulh+ a ni mai.....

Heartbeats

Chapter-12

_____________________

Author pov

Falash back

Alex chu schol kal in a chhuak vel chiah a ni...A u Nancy pawh chu tiang bawk in...pi Hana i pahw chhuah a tum mek a ni a...mahse,Pi hmangaini hnah a ṭangin call a dawng a..a thu hriat chuan a ṭhawng em vangin a pasal Pu chhuante a pawh kha a call nghal a....rang tak in a lo haw nghal a...
Dar kar tam tak Pi hmangaihi te chhungkua leh Pu Chhuantea leh a nupui Pi Hannai te nan an in bia a.....Pu chhuantea a duh dan chuan Alex - a zawh phawt chu a duh a....A fapa duat em+ in chu tiang chu a tih theih a ring lo a...Kimkimi chu a ring hlel rum+ zawk a..mahse,Kimkimi chu a ṭan na ngai ah a ang ve miau si a.

Pu chhuantea chu thisen sang a lo nei bawk nen...a ṭhawng lutuk chu a tlu kha a ni nghal mai a....

End of flashback

Nancy// Pi Hmangaih khawngaih in lo va haw mai ta che u.....ka pa hi he ti hian a awm ta sia.

Pi Hana// Kimkim mizoram ah dna test na a awm ve silo a.... Naktuk ah a rangkam in mumbai ah kan kal a nga..chu tah chuan kan chian dawn nia....Alex-a fa a nih ngat chuan i he lo in he in ah hian i lo mo nghal dawn a....kha lam ah kha chuan lungngai lo la.....zan ah kan kal nghal mai dawn nia.....hei lo va in siam la...

Pi Hmangaihi- ni e..a ṭha viau ang...Alex - a hian duh lo ta se

Nancy// kan mawh a lawm..Pi hmangaih....lungngai suh u.....

Kimkimi- a nih u.....Alex min va thlah la...

Alex-i ke khan haw rawh.....a room ah a chho hmak a..


<Time skip>

Alex pov
Ka room ah ka chho a..ka za pup+ mai..he tiang em+hian a thlen ngam ka lo ring lo a...titla se a fel ni mai tur..ka fa a nih pawh ka ring hrep lo a...min tah awh tir a tum mai+a ni....

Ka phone ka on chu message sang chuang a lo awm a...class group bawk a ni...eng thu duk dak lo ngean lo sawihi...Mark an a hmuh a ngem...?...nilo..a hmu ngei ang....hmel ho chu leh....tu nge he tiang a che ngam hi.....Lalmuankim i chak lo khawp ang....ka fa a nih chuan ka tih tlak sak tho ang che. Kan mual pho tawh a lawm....kan mualpho rei dawn chuan hlei hnem...he tiang a i chet hi ka ring lo a..i chak lo ang....

End of Alex pov

Nancy// Alex lo hawng teh...

Heartbeats //BL//(mizo)Where stories live. Discover now