-Alex, ez így nem igazságos! Engedd ki!-rángatta Karl Alex ingujját, miközben ő elhúzta a zárat. Kétszer is megnézte, hogy biztosan ne tudjon kijönni.
-Az a fasz megpróbált megtámadni! Mit gondoltál?
A saját arcához ért, amitől a keze véres lett.
-Alex!-könyörgött visszanézve a metál ajtóról ami mögé bezárta a barátját a férfira.
-Karl, nem! Menj fel az emeltre, és meg ne lássalak idelent!
Karl néma csendben felment.
Pedig Sapnap igazán nem tett semmi rosszat.
-És Nick, mennyire vagy ügyes a... késekkel?-tette keresztbe a lábait az asztal másik végéről Alex.
-Eléggé. Miért?-kérdezte ártatlanul, felnézve a tányérjából.
-Hm, ujj rulett.
-Mi?
-Játssz ujj rulettet.
-Miért?
-Ha jó vagy velük, akkor semmi probléma nem lesz, igaz?-vigyorgott, és egy kést tolt Nick felé. Sapnap beleharapott az alsó ajkába, és lassan a kezébe vette.
Hirtelen eldobta.
-Nem akarom.
-Nem adok választást, csináld!-megállt, és várta, hogy ismét a fegyverért nyúljon.-MOST!-kiáltott rá, amitől megrezzent. Hatalmasat sóhajtott, majd letette a kezét a fa asztalra, szétfeszítette az ujjait, és lassan elkezdett a köztük lévő lyukakba szúrni.
-Gyorsabban.-parancsolt rá Alex. Halkan felnevetett a másik rémült és koncentráló arcától.
Erősen beleharapott az ajkába, és megérezte a vérének fémes ízét.
-BANG!-ordította Alex, majd mániákus nevetésbe kezdett. Sapnap hatalmasat ordított, ahogy a késsel tőből levágta a kisujját.
-TE SEGGFEJ, EZT MIÉRT CSINÁLTAD?
A vérző ujját a pólójába csavarta, Alex pedig továbbra is nevetett.
-Kibaszott pöcs.-sziszegte az ujját fájlalva. Alex lassan felállt, és hozzádobott egy kis tekercs sebkötőt.
-Takaríts fel, hercegnőm.
Sapnap megrázta a fejét, és a kés után nyúlt. Beleállította Alex arcának jobb oldalába, amiből, a kezéhez hasonlóan, vér kezdett ömleni.
-BAZDMEG!
-Boo, Tubbo!-kiáltotta Alex, mire a két őr gyorsan odarohant.-Vigyétek a cellába.
Felkapott egy szalvétát az asztalról, és az arcához nyomta, majd kitépte Sapnap kezéből a kötözőket, mielőtt a két fiú elvitte volna.
-Dögölj bele vérmérgezésbe, nézd meg, hogy érdekel e!-morogta, és bevágta az ajtót.
---
Karl az ablaknak támasztott háttal ült a párkányon, és mélyen a gondolataiban járt. Sapnapnek igaza volt. Félt tőle, Alex pedig nem volt egy jó ember. Bármennyire próbálta meggyőzni magát, nem sikerült.
---
Alex fáradtan huppant a székébe, és egy tükröt húzott magához. Egy hatalmas vágás volt az arcán, a szája kiszáradt, a szeme alatt pedig hatalmas fekete karikák voltak.
Idegesen morogni kezdett, majd kihúzta az asztal fiókját, és elővett egy üveg hidrogén peroxidot. Ráöntötte egy vattakorongra, majd óvatosan a sebhez érintette. Fájdalmában felszisszent, és összeszorította a szemét. Hamar kinyitotta őket, amikor olyan emlékek jelentek meg, melyeket minél hamarabb el akart felejteni.
Alexnak kontrollálnia kellett magát, meg kellett mutatnia, hogy tőle kell rettegni, ő a leghatalmasabb, és senki nem tudja legyőzni, ezért hát olyan külsőt öltött, amitől az emberek annyira megijedtek, hogy próbálkozni sem mertek.
Alex elővette a pénztárcát a zsebéből, de a benne lévő kis képen megakadt a szeme. Az apokalipszis előtt készült, Schlatt és ő mosolyogtak boldogan a kamerába.
Éppen csak kifizették az ingatlant. Schlatt életének az volt a legjobb napja, Alexnak pedig akkor kezdődött a pokol.
Alex Schlatt cégénél dolgozott, így ismerkedtek össze. Schlatté volt a legnagyobb ügyvédeket forgalmazó cég Californiában, megtiszteltetés volt vele dolgozni.
Hamar megkedvelte Alexet, először csak az irodájában beszélgettek szabadidejükben, majd a cégen kívül is találkozni kezdtek, ez mind addig fajult, hogy eljegyezték egymást, és összeköltöztek.
Schlatt megváltozott, miután már együtt laktak. Könyörtelen és erőszakos lett, megtiltotta neki, hogy bárkivel is találkozzon, és hogy az anyanyelvén beszéljen.
Mielőtt esélye lett volna elszökni, kitört az apokalipszis, ami még több hatalmat adott Schlattnak. Ártatlan embereket lőtt le, akiknek annyi bűne volt csupán, hogy elhaladt mellettük, napokig nem engedte Alexnek, hogy bármit is egyen vagy igyon, és úgy tartotta őt kordában, hogy időnként bezárta egy zombival egy szobába, és hagyta, hogy harcoljanak egymással. Ehhez semmilyen fegyvert nem adott neki.
Egy nap aztán amikor Schlatt elment fosztogatni, Alex meglátta a helyzetben rejlő esélyt, és a hálószoba szekrényébe tette az összes benzines kannát, amit talált. Miután Schlatt hazaért és elment aludni, ő tele locsolta az egész házat, és miután kilépett a küszöbön, bedobott egy gyufát.
Schlatt kijutott, de alig telt két napba, hogy megtámadja őt egy zombi, és meghaljon.
Alex kivette a fényképet a pénztárca zsebből, és a mellé tömködött gyűrűt is. A kandallóban lobogó tűzhöz lépett, és beledobta mind a két (olykor még a számára mindennél fontosabb) tárgyat.
Aznap, amikor egy távoli bokor mögül figyelte, ahogy a képhez hasonlóan porig égett a házuk, megfogadta, hogy sosem engedi meg senkinek, hogy befolyásolják őt. A maga ura lesz, még akkor is, ha ehhez olyannak kell lennie, mint Schlattnak.
Vélemény Alex karakteréről? Őszintén kíváncsi vagyok, hogy ki mit gondol, úgyhogy hajrá :)
JA ÉS ÚRISTEN. MA KICSIT LEPIHENTEM DÉLUTÁN, ÉS ERRE JÖTTEM VISSZA:
EZT ÚGY KEVESEBB MINT EGY ÓRA ALATT. IMÁDLAK TITEKET <3
KAMU SEDANG MEMBACA
Megvalósítani ~DNF-KarlNap~
Fiksi PenggemarDsmp apokalipszis au Amikor a Dream Team találkozik egy tinédzser fiúval, aki megpróbálja ellopni az autójukat, Sapnap készen áll, hogy megölje őt, azonban az idegen mesél nekik L'manberg-ről, egy biztonságos helyről Edmontonban Canadában amit ő, és...