Головну актриску зовут Віолетта але бліскіє д
Друзья називають її Вілу.Віолетта народилась в бідній неповній сім'ї.З дитинства у дівчинки не було мами тому,що її мама померла підчас родів тому дівчинка не знала,що таке матерййинська любов вона жила з батьком.Після смерті дружини Джордж(батько)Почав сильно пити але згодом коли Віолетті виполнилось 16 батько помер в автомобільній аварії.Тому з 16 років дівчинка начала працювати на 2 роботах ,щоби мати,хотьби кусочок хліба.Головного актора звали Макс незнав,що таке жити в невповній сім'ї і жити в ніщіті адже він народився в повній сім'ї і щей в багатій в його сім'ї було компанія по розроботці ігри.Макс вчиться на 3 курсі в університеті на факультеті програмування в самому пристижному університеті страни.і одного разу коди дівчинка закінчила школу вона поступила на факультет журналістики і в той жесамий університет на стіпендію.
В перший день учоби вона йшла в університет.Коли вона прийшла в університет началтсь пари....
Після пар вона пішла засилятись в гуртожиток.Коли вона засилилась в гуртожиток вона зразу ж подружилась зі своєю сусідкою.Коли Лія(сусідка)показувала їй універ то проходив Макс з Леоном і Пашою.Лія(сусідка)шла спиною і вона зачипилась за Макса і впала
-Макс:Ти видиш куди преш ти шо чокнута
-Лія:Вичач будласка
-Макс:Просто вибач ти знаєш скільки коштує ця куртка ти замастила її цим жалким пирожином
-Думки Віолетти:Жалким?Що він осебе возомнив?Придурок
Макс сказав на перший раз прощаю но наступтий будеш купувати мені куртку нову поняла ненармальна Макс обернувся і пішов
-Віолетта:Лія дай мені це пирожино
-Лія:Тримай навіщо тобі
-Віолетта:зара побачиш
Віолетта підішла до Макса зарядила йому цим пирожином і сказала сам ти жалкий придурок і пішла геть.Вона помогла встати Лії і вони разом пішли в гуртожитокПродолженіє следуєт...........