2 dage senere..
(Molly's synsvinkel)
Jeg vågner, ved at Amanda siger "Molly, du skal op. Der er morgenmad til dig, på mit værelse." Så spørger jeg "Hvad er klokken?" Så svarer hun "Den er 9." Så siger jeg "Okay. Jeg kommer om lidt." Så siger hun lige "Okay godt." Og så går hun.
Så tager jeg mig lige sammen, til at rejse mig, og så går jeg ind til Amanda. Jeg tager ikke andet tøj på, for jeg skal i bad først. Da jeg kommer derind, sidder Cody der også?
Så siger jeg "Jamen godmorgen Cody." Så siger han "Godmorgen Molly." Med et smil, og tager en bid, af et stykke franskbrød. Så siger Amanda "Ja, Cody ville gerne spise med, fordi han tager afsted i dag." Så siger jeg "Ja, det kan jeg se." Så siger hun "Kom og få noget morgenmad."
Så går jeg over til dem, og så giver Amanda mig, et stykke franskbrød. Jeg smører jeg noget nutella på, sætter mig ned, og spiser sammen med dem. Det er har været super hyggeligt, at være sammen med Cody, de sidste 3 dage! Han er rigtig sød, og sjov at være sammen med! Jeg kan ikke glemme, at Amanda hørte Jason Derulo live, på den der natklub! Gid jeg var gammel nok, til at gå på diskotek!
Så spørger jeg Cody "Hvornår skal du egentlig afsted?" Så svarer han "Jeg bliver hentet klokken 15." Så siger jeg "Nå okay. Så er der da stadig næsten 6 timer til." Så siger han "Ja, det er der."
...
Da jeg har spist morgenmad, går jeg ind på mit værelse, tager en sort tanktop, og et par shorts, og så går jeg ud i bad. Mens jeg er i bad, sætter jeg 'The Other Side' med Jason Derulo, til at spille hele tiden, og så står jeg og synger med på den, så meget jeg kan. Jeg hørte den før første gang i februar, og der kunne jeg ikke så godt lide den, så jeg har ikke haft hørt den, men så hørte jeg den igen igår, og så var den pludselig virkelig god, så jeg hører den bare konstant!
'The Other Side', er en af de meget få sange, som jeg ikke kan udenad. Ellers kan jeg alle Jason Derulo's sange udenad! Altså, det er rigtig fedt, at Cody Simpson er her på hotellet, og hænger ud med os, for han er rigtig sød, og vi hygger os sammen med ham, men det ville altså være liiiiiiiiiiidt federe, hvis det var Jason Derulo, stedet for Cody Simpson!
(Amanda's synsvinkel)
Mens Molly er i bad, sætter jeg mig lige med min MacBook, sammen med Cody, for at se musikvideo'en, til 'The Other Side', for jo mere jeg tænker over det, jo mere sikker, bliver jeg på, at den handler om Jason og mig. Da jeg ser pigen, som er med, tænker jeg 'Det er løgn!' Hun ligner mig jo helt vildt, da jeg var 16! Så tager jeg min mobil frem, for at finde et billede, fra jeg var 16.
...
Da jeg har fundet et billede, så stopper jeg video'en, hvor man ser pigen tæt på, hvor hun ikke har så meget make-up på, så holder jeg billedet ved siden af, og så spørger jeg Cody "Okay, ligner vi lige hinanden, eller ligner vi lige hinanden?" Så spørger han "Er det da dig?" Så svarer jeg "Kun på mobilen." Så siger han "Okay ja, i ligner hinanden virkelig meget!" Så siger jeg "Ja! Jeg tror altså, at den sang, handler om Jason og mig." Så siger han "Det kan da også godt være."
Ej. Tænk hvis Jason, har skrevet den sang om os?! Så er det 3 sange, han har skrevet om mig/os! Men hvis den handler om os, så har han stadig følelser for mig? Ej, tænk hvis Jason, stadig elsker mig?! Ej, okay, sangen er jo fra 2013, så han behøver jo ikke, stadig have følelser for mig, selvom den handler om os, når vi er i 2014.
Jeg tror egentlig, at jeg vil have farvet mit hår brunt igen. Altså, jeg bruger jo ikke, mine kontaktlinser mere, og jeg synes, at det klæder mig, med brune øjne, og lyst hår, men da jeg blev kærester med Jason, havde jeg brunt hår, så for at han kan genkende mig. Jeg fik godt nok, farvet mit hår, mens vi var kærester, men han sagde, at han bedst kunne lide det, da jeg hende brunt hår, så jeg vil have det farvet, inden koncert!
VOCÊ ESTÁ LENDO
I'm Sorry! (Med One Direction & 5sos)
FanficLiam Payne, fra One Direction, har en lillesøster, som han ikke har snakket med længe. Hun hedder Amanda, hun har langt brunt hår, hun er 20 år, på det her tidspunkt, og det er mig. Liam og jeg har ikke så meget tilfælles, udover at vi begge gerne...