|23.|

2.3K 51 2
                                    

Előző részből: A nap egy borzalom volt, nem hittem el Erik szavait .

Mikor még kicsi voltam, mindig apámmal álmodoztam arról , hogy mégis milyen házam lenne, hány gyerekem és a tökéletes férjet ,mindig elképzeltem .
Apám csak nevetett, mindig azt mondogatta, hogy majd más lessz, hogy majd megváltozik ha kicsit nagyobb leszek.Ő világ életébe tudta , hogy nem lehet nekem ilyenem...
Nos itt vagyok , itt vagyok a nászéjszakámon , egy olyan emberrel ,akit világ életemben soha nem ismertem, akivel csak azért házasodtam össze , mert a balfasz szüleink nem bírtak kibékülni, ez nem az én hibám , nem is az Eriké.

Néha elgondolkodok vajon Erik ,hogy érezhet ?! Vajon ő is ugyanúgy gondolja mint én ? Vagy neki édes mindegy , csak legyen gyerek egy kurni való feleség és  egy gazdag vállalat .. neki ez az ideális?!
Soha sem volt különösképpen ilyen lelkizős beszélgetéseink Erikkel.. soha sem kérdezte meg , hogy nekem mi az ideális.. voltak-e még kapcsolataim , hogy érzem magam a szüleim, a saját testvérem  és a szeretőm halála után magam.. sikerült-e feldolgoznom.. de nem ,neki nem ez kell.
Arra jöttem rá, ezeken az eltöltött időkön miközben vele voltam , hogy van valamilyen feldolgozatlan emléke , valami ami zaklatja, amitől mindig dühbe gurul és le próbálja vezetni a feszültséget .Úgy éreztem , hogy Eriknek szürkesége van egy olyan személyre , aki ápolja , meghallgatja.De ő ezeket mind , semmibe veszi... maximum ha leülnék vele lelkizni, felpofozna, megalázna .. ezért nem merem kiadni magamból az érzelmeket , gondolataimat, mert eddig amit tettem , amit mondtam .
Erik rossz szándékkal fogta fel, azt hitte , hogy most célzok valamire .. de téved .. én csak egy jó feleség akarok lenni , mert már nincs más választásom, megszökni meg nem akarok, tudom mi lenne a vége.

A reggelem unalmasan indult , nagyon fáradt voltam.De próbáltam arra összpontosítani , hogy ma van a születésnapom .. tehát nem lehet valami szörnyűséges a mai nap.
Megfésülködtem és kisminkeltem magam.. felvettem egy normális ruhát és kiléptem az ajtón.Nos minden normális volt,ha szerencsém van akkor talán elfelejtette , hogy ma születésnapom van.. ha nincs szerencsém akkor nem.
Lementem a lépcsőn , közben a korlátot fogtam ,hogy el ne essek.
Minden üres volt , Eriknek nyoma sem volt , hogy a kanapén aludt volna .Talán elment itthonról egy valamilyen bárba ,vagy nem tudom .
Bementem a konyhába , ahol egy nagy tál kaja fogadott .. telis tele volt mindennel ... rántottával , zöldségekkel, húsokkal, minden féle finomsággal.
Oda volt rakva egy cetli is amire ez volt írva;

➪𝙽𝚊𝚐𝚢𝚘𝚗 𝚋𝚘𝚕𝚍𝚘𝚐 𝚜𝚣𝚞̈𝚕𝚎𝚝𝚎́𝚜𝚗𝚊𝚙𝚘𝚝 𝚌𝚜𝚒𝚕𝚕𝚊𝚐𝚘𝚖, 𝚎𝚣 𝚎𝚐𝚢 𝚔𝚒𝚜 𝚎𝚕𝚘̋𝚊𝚓𝚊𝚗𝚍𝚎́𝚔. 𝙼𝚊 𝚌𝚜𝚊𝚔 𝚎𝚜𝚝𝚎 𝚎́𝚛𝚎𝚔 𝚑𝚊𝚣𝚊, 𝚎𝚣𝚎́𝚛𝚝 𝚒𝚜 𝚖𝚊 𝚂𝚎𝚋𝚒,𝚎𝚕𝚟𝚒𝚜𝚣 𝚝𝚎́𝚐𝚎𝚍, 𝚋𝚎𝚟𝚊́𝚜𝚊́𝚛𝚘𝚕𝚗𝚒 𝙻𝚒𝚕𝚒𝚟𝚎𝚕 𝚊𝚔𝚒 𝟷𝟶 𝚛𝚎 𝚘𝚍𝚊𝚖𝚎𝚐𝚢 𝚑𝚘𝚣𝚣𝚊́𝚍. 𝙾𝚝𝚝 𝚊𝚣 𝚊𝚜𝚣𝚝𝚊𝚕𝚘𝚗 𝚎𝚐𝚢 𝚔𝚊́𝚛𝚐𝚢𝚊 , 𝚊𝚣𝚝 𝚟𝚎𝚑𝚎𝚝𝚜𝚣 𝚊𝚖𝚒𝚝 𝚊𝚔𝚊𝚛𝚜𝚣: 𝟷𝟶𝟶.𝟶𝟶𝟶 𝚍𝚘𝚕𝚕𝚊́𝚛 𝚊́𝚕𝚕 𝚛𝚎𝚗𝚍𝚎𝚕𝚔𝚎𝚣𝚎́𝚜𝚎𝚍𝚛𝚎 .
𝙴́𝚍𝚎𝚜𝚎𝚖 𝚗𝚎 𝚑𝚊𝚛𝚊𝚐𝚞𝚍𝚓 𝚊 𝚝𝚎𝚐𝚗𝚊𝚙𝚒 𝚖𝚒𝚊𝚝𝚝 , 𝚗𝚎𝚖 𝚜𝚣𝚎𝚛𝚎𝚝𝚎𝚔 𝚟𝚎𝚕𝚎𝚍 𝚅𝚒𝚝𝚊𝚝𝚔𝚘𝚣𝚗𝚒 . 𝙼𝚊𝚓𝚍 𝚎𝚜𝚝𝚎 𝚕𝚎𝚜𝚜𝚣 𝚎𝚐𝚢 𝙽𝙰𝙶𝚈 𝚖𝚎𝚐𝚕𝚎𝚙𝚎𝚝𝚎́𝚜𝚎𝚍 !!! <𝟹
𝚂𝚘𝚔 𝚙𝚞𝚜𝚣𝚒: 𝙴𝚛𝚒𝚔

Oke tudom , erre nem kellett volna el mosolyodnom de az a tudat , hogy ma Lilivel találkozók felvidított. Na persze meg Eriktől ,ez most aranyos volt. Persze ez rengeteg pénz , azért nem leszek kapzsi . De végül is ma van a szülinapom szóval megérdemlem.:)
Nagyon gyorsan felszaladtam a szobámba és kiválasztottam egy nagyon gyönyörű ruhát ,amit még Erik vett nekem .

Maffia rabjának lenniWhere stories live. Discover now