"Kacchane... proč... proč tohle všechno? Proč si se mnou chtěl oslavit narozeniny, takhle?" podíval se na mě zkoumavě. Pár sklenic jsme už v sobě měli, to ale k opilosti nestačí. Bojím se mu to říct, když je střízlivý. "Co tím myslíš?" je dobré teď dělat blbýho? "Víš jak to myslím... kdyby to měla být oslava... Haru a Todoroki by tu byli s námi... ale tys je 'vyhnal', aby jsme tu byli sami... proč?" díval se na mě těma svýma smaragdama. Trochu vyvedený z míry jsem několikrát zamrkal a odkašlal si. Slova mi ale nechtěla jít přes jazyk. Nešlo to. "Proč si chtěl být semnou osamotě?" začal pomalu naléhat a přisunu se ke mě blíž. Gauč, na kterém jsme seděli mi připadal čím dál menší. "No, já..." sklopil jsem pohled a cítil jak mi rudnou uši. Proč je to tak těžké? Co se to semnou stalo? Kde je ten sebevědomí Bakugo co lovil jednu holku za druhou? Jenže... tohle je něco jiného.
Zatřepal jsem hlavou na srovnání myšlenek. Nebudu to dál zdržovat, prostě to řeknu. Když mě odmítne, tak ať. Nebudu ho nijak nutit. Nahl jsem se blízko jeho obličeje. Vypadal teď mírně zaskočeně, ale oční kontakt nepřerušil. Ušklíbl jsem se a chytil ho za bradu. "Miluju tě." zašeptal jsem a se zavřenýma očima mu vtiskl jemný polibek. Jeho rty byli jak nadýchaný polštáře, tak měkký a jemný. Odtáhl jsem se na několik centimetrů a opět otevřel oči. Jeho obličej byl úplně rudý. I já jsem cítil krev co se mi do nich nahrnula. Jeho výraz byl nevěřícný. To jsem poznal, ale jestli mě odmítl či ne z toho nedokážu vyčíst.
"Deku?" zeptal jsem se po delší chvíli jeho tranzu. Pohladil jsem ho po tváři. "K-kacchane, já... ty... myslíš to vážně? Nejde o vtip?" jeho obličej, ač byl stále rudý, byl vážný. "Ano, myslím." odpověděl jsem upřímně. "A ty? Cítíš ke mě něco?" potřeboval jsem to vědět teď, nechci už čekat. Čekal jsem dlouho. "J-já... no... jsi... jsi jiný... jiný než před pěti lety... víc zodpovědný a milejší. Děláš pro mě snad všechno." sklopil pohled a začal brblat. "Je sice pěkné, že mi tohle říkáš, ale... změnili se tvé city ke mě? Máš mě stále rád?"
"M-mám" špitl stydlivě. Můj úsměv se rozšířil a radostí ho objal. Odtáhl jsem se, ale jen na chvíli. Nadzvedl jsem ho a posadil si ho na klín. Přitáhl jsem si ho blíž a vášnivé ho políbil. Vřele se přidal. Chytil mě za krkem. "Teď si už jen můj." zamumlal jsem do polibku a chytil ho za zadek, abych ho měl blíž. "Ah~ Kacchane." vzdychl mi do úst když jsem mu ho zmáčkl. Ucítil jsem narůstající bouli v jeho kalhotech. "Deku... ty nadrženče." uchechtl jsem se a přisunul si ho ještě blíž. "Chceš pokračovat?" vydechl jsem mu do ucha, které jsem následně olízl. Deku přidušeně vzdychl. "Si hodně citlivý... tak co, chceš to?" pohladil jsem ho po bedrech a vyhledal jeho přihmouřený oči. "Jo, ch-chci to." zašeptal. Usmál jsem se a políbil ho na krk. "Tak se pořádně chyť."
Deku mi okolo pasu obmotal nohy a rukama se držel krku. Cestou do mé ložnice jsem mu začal prozkoumávat záda pod trikem. Cítil jsem ty jizvy. Byly hrubé, ale to mi nijak nevadilo. Položil jsem ho na postel. Tričko už leželo bůh ví kde na zemi. Zaměřoval jsem se na jeho krk, kde jsem vytvářel znaménka lásky. Jednou rukou jsem mu začal opečovávat ztvrdlou bradavku. Po tom dotyku se mírně oklepal, ale nijak neprotestoval. Pomalu jsem ho druhou rukou zbavoval kalhot, ale nešlo to moc dobře. Odtáhl jsem se, sundal si triko a vysoukal ho z kalhot i se spodním prádlem. "Jsi krásný." zamumlal jsem a opět ho políbil. Byl už plně vzrušeý a to jsem ještě nic pořádnýho neudělal. "Seš nadržených jak králík." uchechtl jsem se a chytl ho za penis. "Nedělej si sran- ahh~" promnul jsem palcem po špičce a prstama ho přejel po celé délce. "Nedělám si srandu." stáhl jsem se níž, až jsem měl jeho penis přímo u hlavy. "Kacchane, t-to nemus-síš haaa~" zaklonil mírně hlavu, když jsem pohltil jeho špičku. "Kacchan-ne... ne-e ahh~" pomalu jsem ho začal kouřit. Nikdy jsem to nedělal, tak jsem si trochu pomáhal rukou. Nemá ho tak velkýho, ale teď bych ho dál nedal. "Kacch- ahh~ j-já už-"
"Snad počkáš na mě, ne?" usmál jsem se lišácky a přestal v kuřbě. Nehezky se na mě zakabonil, což mi akorát prohloubilo úšklebek. "Neboj, doškáš se." sundal jsem si kalhoty a roztahl mu nohy. Začal jsem ho jedním prstem připravovat. "Dobrý?"
"Pokračuj." řekl mírně přidušeně, když jsem vložil i druhý a začal s nima pomalu přirážet. Naslinil jsem si víc ruku a přidal třetí. Různě jsem je začal roztahovat a kroutit. Najednou se Deku prohl jak luk. "Mám to." řekl jsem si pro sebe a vyndal prsty. "K-kacchan..." vzdychl Deku a natáhl ke mě rozklepané ruce. "... chci... chci tě cítit... uvnitř." zachraptěl, když jsem se nahl pro polibek. Vřele mi ho oplatil. Nasměroval jsem si špičku k jeho otvoru a pomalu se do něj dostával. Když jsem byl až po kořen, počkal jsem až si trochu zvykne. "Můžeš... pokračovat." sašeptal mi do ucha. Začal jsem pomalu přirážet. Opečovávat jsem mezi tím jeho bradavku. Deku pode mnou vzdychal jak smyslů zbavený."Ne! Poč-počkej! Přestaň! Kacchane, ty nemáš kondom!" zaječel náhle Deku. Ježíš, na to jsem úplně zapomněl! "Promiň, jestli chceš pokračovat. Vezmu si ho." přikývl mi. Vysunul jsem ho z něj a hmátl do šuplíku. Bylo to jen chvíli, tak snad se nic nestalo. "Dobrý, už se nemusíš bát." ujistil jsem ho a pomalu ho do něj zase zasouval. "Díky haaa~" políbil mě a já do něj začal zběsile přirážet. Byli jsme v jednom ohni... byli jsme jako jeden. Takový úžasný pocit jsem během sexu ještě nikdy nezažil. Slast, kterou jsme oba prožívali se nedala popsat. Cítil jsem jak mi v penise začalo cukat. Deku byl na tom podobně. Chytil jsem ho a do svých přírazů, jsem ho začal honit. Udělali jsme se skoro současně. "Miluju tě, Deku."
"Já tebe taky, Kacchane."1014 slov
ČTEŠ
Probuzený (bakudeku) [DOKONČENO]
FanficKatsuki Bakugo se jednoho rána probudí a nic si nepamatuje z předešlého dne. -Co se Bakugo dozví, že se stalo? -Objeví se neznámí? -Jak se příběh vyvine? Příběh se odehrává po dokončení školy - ich forma - boyxboy - vulgarimus, obsah 15+ - grama...