eight

252 29 12
                                    

15 Eylül 2021

Selam günlük çok uzun zaman oldu.

3 yıldır bu defteri raftan çıkarmamıştım ama bu yazacağım son sayfayla tamamen kaldırmak istiyorum.

O günden sonra karar aldım.

Felix'in gerçekleştiremediği hayallerini gerçekleştirmek istedim ve bunca zaman onun için çalıştım.

Önce çok istediği dans yarışmasına kaydoldum. Birkaç ayda aldığım profesyonel dans yardımıyla ve kendi bilgimle  yarışmada birinci geldim.

Kazandığım o parayla Felix'in istediği gibi küçük bir dans stüdyosu açtım.

Eğer bu hayalini gerçekleştiremezse bir şirkete başvurmak istemiş. Bende bir şirekete başvurdum ve 2 yıl boyunca staj gördüm.

Çok başarılıydım galiba çünkü bu kadar kısa sürede çıkış yapma şansı yakaladım.

Tek başıma değildim.

Bu yolda bana destek çıkıcak 7 tane dost edindim. Ve inanır mısın biri Felix'e çok benziyor. Ama onun gibi değil. O tekti çünkü.

1 yıl boyunca albüm ve promosyonlarla uğraştım. Değdi mi? Sonuna kadar değdi.

Bugün yapılan müzik yarışmasında aldığım ödülü önce bu yola çıkmama sağlayan sevdiğim Felix'e, sonrada hayranlarıma adadım.

Ve ben Bang Chan bir kez olsun konuşamayıp sarılamadığım sevdiğimin hayallerini gerçekleştirdim.

Umarım olduğun yerde mutlusundur çünkü ben seni yaşattığım için mutluyum.

Happy B-Day : ChanlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin