CHAPTER 4

20 0 0
                                    

Semua memandang Suga yang menampar adek nya tadi . Jimin dan v pon bergerak pergi dari tempat itu setelah mendapat tamparan padu dari Suga hyung , hanya suga berani membuat sedemikian kepada adek adek nya kerana mulut mereka , dan Jimin dan V tidak berani melawan kata kata Suga melainkan kata kata Jhope dan RM sahaja mereka berani melawan .

" Suga kamu harus kawal amarah mu itu " ujar Oh Na Ra

" Benar itu suga hyung , jungkook pon tak nak kalau suga hyung marah marah begini kerana sikap diorang ituu , jungkook tahu suga hyung sayang dengan jin hyung tapi jangan sampai macam ni sekali pada diorang , mungkin diorang tak suka tapi diorang sayang sebenarnya dengan jin hyung percayalah suga hyung " Kata Jungkook yang ingin meredakan amarah suga hyung nya itu .

" Sudah lah suga , assiten ayah kamu ada telefon omma katanya jin hyung dah sampai dia mungkin dekat parking bawah tanah , jadi korang semua ( bibik ) siap siap kan makan iye , takut anak saya akan marah kamu semua , jungkook , suga , jhope , rm kamu berempat bersikap lah seperti tidak ada terjadi apa apa . Omma taknak hyung kamu jadi seperti dulu . Jika hyung kamu tanya kemana jimin dan v tinggal cakap diorang ada kelas tambahan okay anak omma " Kata Oh Na Ra .

" Hi omma sorry Seokjin lama sangat ke , tadi ada masalah kat air port tapi takpe dah okay sekarang hehe , omma seokjin rindu omma , appa dengan adek adek seokjin " kata seokjin yang memberi senyuman bahagia setelah 4 bulan berada dia paris kini bertemu dengan omma nya kerana rindu .

" Sudahlah kamu pergi mandi dahulu baru turun nanti omma panggil adek adek kamu yang lain okay " ujar Oh Na Ra

" Neee omma Kim seokjin yang cantik " sahut Jin dengan senyuman manis dia mukanya .

SKIP MANDI !!!!!

" Annyeongg adek adek Kim seokjin !!! " Sapa seokjin sambil duduk di kerusi makan .

" Omma kemana Irena , Jimin dan Taehyung ? Tanya seokjin ke omma nya "

" Owh Irene biasala keluar shopping dengan kawan nya yang sapa name nya ha seulgi " kata Oh Na Ra

" Kalau Jimin dengan V pulak diorang ada kelas tambahan , mungkin malam diorang akan balik biasa la diorang mesti akan pergi tempat lain sebelum balik , adek kamu kan " jawab Ibu nya Kim seokjin

" Well kalau kau tak g mana mana ke suga ? " Kata seokjin

" Hurm malaz keluar kalau boleh nak tido 24 jam je tapi nanti orang ingat aku ni dah mati pulak " ujar suga

Tiba tiba

HAHAHAHAHAHA !!!!!

" Itula kau sugaa asyik tidur je memang patut kata camtu , tapi kalau kau free aku nak ajak kau , jhope , rm pergi mall esok boleh ? Kata seokjin menanyakan suga .

KEESOKKAN HARI !!!

OK JIMIN, V DAN JUNGKOOK NI SATU SEKOLAH DENGAN JISOO JADI CERITA PERTEMUAN DIORANG START DEKAT PERTEMUAN MEREKA DI SEKOLAH .

Bju Kim Seokjin

Bju Kim Seokjin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
My Husband Is PYSCHOWhere stories live. Discover now