Note : This Story is based on Kim Sung Gyu's Solo Track,"60 Sec". But I changed the story. But the base of the story will be like the song.
=================================
~ 60 SEC ~
Park Chan Yeol တစ္ေယာက္ နာရီကိုေခတၱၾကည့္လိုက္ ၿပီး အိမ္ကေန အလင္းကဲ့သို႔ လ်င္ျမန္စြာေျပး၍ Bus Stop သို႔ ေရာက္မွ အရွိန္နည္းနည္းေလ်ာ့လိုက္သည္....
" ဟူး..... ေတာ္ပါေသးရဲ႕ မေရာက္လာေသးလို႔.. "
Chan Yeol တစ္ေယာက္ သက္ျပင္းခ်ၿပီး ေရရြတ္လိုက္မိသည္....
ဒီေန႔က Park Chan Yeol တို႔လို ေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ အထက္တန္း ေနာက္ဆံုးႏွစ္ ရဲ႕ ပထမဦးဆံုးေက်ာင္းစတက္တဲ့ေန႔ျဖစ္ပါသည္....
ေႏြရာသီ ေက်ာင္းပိတ္ၿပီး အထက္တန္း ေနာက္ဆံုးႏွစ္ကို ေရာက္ရွိလာခဲ့တဲ့ Park Chan Yeol ဆိုတဲ့ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္..... မနက္တိုင္း Bus Stop မွာ Bus ေစာင့္ စီးေနခဲ့တာ အလယ္တန္းေလာက္တည္းကျဖစ္သည္...
Bus ေရာက္လာေတာ့ ေပါ့ေပါ့ပါးပါးပဲ Bus ေပၚကို တက္သြားလိုက္ၿပီး Ear Phone ေလးကို နားမွာတပ္၍ သီခ်င္းေလး တၿငိမ့္ၿငိမ္ႏွင့္ ေဘးပတ္ဝန္းက်င္ ျမင္ေနက်ရႈခင္းေလးမ်ားကို ၾကည့္ၿပီး လိုက္ပါလာခဲ့သည္....
စိတ္ထဲတြင္...
*မၾကံဳစဖူး...ဘာလို႔လူေတြမ်ားေနရပါလိမ့္*
ဟုတ္ပါသည္.. Bus ေပၚတြင္ မနက္တိုင္း သို႔မဟုတ္ ညေနတိုင္း အခ်ိန္ကုန္ေလ့ရွိေသာ Park Chan Yeol အဖို႔ ဒီေန႔ဟာ အလြန္ပင္ ထူးဆန္းလြန္းေနသည္.... မနက္အေစာႀကီးကပင္ လူမ်ားေနေပရာ Chan Yeol ကိုယ္တိုင္ ေနရာအလြတ္ရွာရၿပီး Bus ေနာက္ဆံုးတန္းနားတြင္ ကပ္၍ထိုင္ရသည္.... သူ၏ ေဘးတြင္ Ahjumma တစ္ေယာက္ထိုင္ေန၏.....
မၾကာမီ မွတ္တိုင္တစ္ခုသို႔ေရာက္လာသည္ကို Chan Yeol ရိပ္မိေသာ္လည္း သီခ်င္းေလးထဲတြင္သာ စီးေမ်ာေနသည္မို႔ မ်က္လံုးပင္မဖြင့္ေခ်... သူ၏ ေဘးက Ahjumma ပင္လၽွင္ ဆင္းသြားေခ်ၿပီ...
ChanYeol တစ္ေယာက္ သီခ်င္းထဲတြင္ စီးေမ်ာေနရာမွ ႏွာေခါင္းထိပ္ဖ်ားတြင္ ကိုယ္သင္းနံ႔သင္းသင္းေလးတစ္ခုကိုခံစားလိုက္ရသည္.... မိန္းကေလးအမ်ားစုႀကိဳက္တဲ့ စံပယ္ပန္းရနံ႔ျဖစ္သည္...