CHAPTER 7

17 0 0
                                    

POV KELUARGA LEE DONG WOOK
                                              +
                                PARK SEOJON
                                              +
                                SONG JOONG KI

   POV DIRUANG TAMU RUMAH
LEE DONG WOOK BAWAH TANAH

      "Apa khabar Park Seojon ? " Tanya Lee dong wook

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

      "Apa khabar Park Seojon ? " Tanya Lee dong wook

      " Khabar baik baik sahaja " jawab Park Seojon

       " Kita sebentar lagi akan kedatangan dua tamu iailah Keluarga Park Seojon dan Keluarga Song Joon Ki " kata anak buah atasan Lee dong wook .

  SO DISINI START CHAPTER SEPUPU LUHAN DAN KELUARGA SONG JOON KI .  SONG JOON KI ADALAH ABANG KEPADA LEE DONG WOOK , KEDUA DUA NYA ADALAH KETUA MAFIA DARI CHINESE , LEE DONG WOOK KE KOREAN UNTUK BERTEMU ORANG YANG TELAH KHIANATI KELUARGA MEREKA . SONG JOONG KI DATANG KE KOREAN ATAS ADEK NYA LEE DONG WOOK MENJEMPUTNYA UNTUK PEMBINCANGAN PERNIKAHAN ANAK BUAH NYA KIM JISOO.

       "Jadi bagaimana boleh memulakan pembicaraan kita " Tanya Lee dong wook.

       " Ye boleh silakan tuan " kata anak suruhan Lee Dong Wook  dan anak suruhan Song Joon Ki ( menundukkan kan kepala kerana hormat ) .

       " Aku Lee dong wook nak bincang tentang hubungan anak aku Kim jisoo dan Kim seokjin , Song joong Ki adalah wakil dari aku untuk persetujuan pernikahan ini " Kata Lee dong wook  .

        "Bagaimana Park seojon setuju ? Tanya Lee Dong Wook sambil Memandang muka Park Seojon yang sedang memikirkan tentang itu .

         " Baiklah aku setuju anak aku Kim seokjin dan Kim jisoo anak Lee dong wook kahwin " ujar Park seojon

          " Jadi jika kedua pihak setuju aku Song Joon Ki mengatakan pernikahan ni akan diadakan di Chinese rumah ketua mafia yang besar untuk mengelakkan berlaku nya kejadian tidak di ingin kan ! " Jawab Song Joon Ki sambil memandang Lee dong wokk dan Park seojon.

         "Aku setuju tiada sebarang pembantahan , jadi pernikahan ini akan berlangsung di hujung tahun ini kerana jisoo akan habis sekolah " Jawab Park seojon

       HANYA LEE DONG WOOK , SONG JOON KI DAN PARK SEOJON YANG BERBICARA TANPA ADA YANG . MENYAHUT ATAU MEMBANTAH . ANAK ANAK MEREKA HANYA DIAM DAN MENDENGAR TETAPI WAKTU TU JISOO TAKDE KAT SITU DIA AKAN TURUN NANTI .

          " So aku nak tunangkan anak Lee dong wook Kim jisoo dan Kim seokjin sekarang di hadapan saksii dan disemua ada disini " Kata Lee dong wook

        "Baiklah aku setuju itu " sahut Park seojon .

     " Yuqi kamu panggil kan jisoo unnie kamu turun sekarang daddy nak tunang kan dia sekarang " kata Lee dong wook .

My Husband Is PYSCHOWhere stories live. Discover now