19.fejezet

499 37 0
                                    

<2023>
<New York>

Courtney még mindig a kijelölt szobájában ült és csak reménykedni tudott, hogy Alec nem tesz semmi hülyeséget. Josh is beszélt vele eg kicsit, legalább Raj volt ennyire "kedves" és beengedte őt.

— Hé! Hé, Alec! — kiabált Raj amikor Courteny öccse szinte betört az ajtón.

— Várj! — intette le Alec Raj-t majd belépett az ajtón amit be is zárt.

— Mi történt? Jace és te jól vagytok? — kérdezte Courtney mire Alec lehorgasztotta a fejét.

— Nem. A parabatai kötelékünk egyszerűen... Túl gyenge. Olyan, mint egy szellem. —mondta mire Courtney arca elkomolyodott és közelebb lépett a testvéréhez.

— Alec, mit csináltál? — kérdezte Courtney és egyre jobban aggódni kezdett Jace-ért.

— Azt hittük Lydiával, hogy megmenthetünk, ha átadjuk a kelyhet a Klávénak. — mondta mire Courtney a szemöldökét ráncolta.

— Lydia segített neked? — kérdezte mire Alec vállat rántott.

— Nem számít. — mondta majd leült a kanapéra lehajtott fejjel. — Nincs más választása, nem kerülhetjük el a tárgyalást. — mondta majd óvatosan felnézett a nővérére aki lassan leült mellé.

— Semmi baj, öcsi. Tudom, hogy te megpróbáltad. De ez nem a te harcod! Bármi történjék is... Ez az én döntésem. — mondta Courtney majd átkarolva Alec-et a vállára dőlt.

— Sajnálom. — mondta Alec mire Court elmosolyodott.

Amikor Jace és Clary átértek a portálon a szőkeség azonnal összeesett

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Amikor Jace és Clary átértek a portálon a szőkeség azonnal összeesett.

— Jace! Semmi baj. Minden rendben. — mondta Clary és mellé gugolt. — Nyugalom! Semmi baj. Itt vagyok. Minden rendben. — mondta mire Jace nyögve a hátára fordult.

— Most már nincs visszaút. — mondta majd elővette az irónját és átrajzolta az egyik rúnáját de semmi sem történt.

— Magnus-nak igaza volt. Nem működik. — mondta Clary aggódva.

— Megvagyok. — mondta Jace majd Clary segítségével felállt és elkezdtek körülnézni.

— Nincs itt senki. — mondta Jace mire Clary felé fordult.

— Meliorn hazudott nekünk? Azt mondta, a portál elvisz minket apámhoz. — mondta Clary majd hangokat hallottak mire mind a ketten odafordultak és egy szekrényt láttak aminek valaki belülről rángatta az ajtaját.

Otthon, édes otthon✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang