Black World

3 0 0
                                    

היונגים, אני חושב שעליתי על משהו"
"דבר" הבוס הפנה את מבטו מהחלון שמשקיף על נוף סיאול.
"אני מצאתי חולשה שתפיל את בו שיאנג" אמר המזכיר של ראש המאפיה המפורסם בדרום קוריאה.
גואנג בום הרים את גבותיו בעניין כששמע את שמו של יריבו בתחום.
"אתה מתכוון שסוף סוף מצאת משהו שנוכל להבהיר את מעמדנו בעזרתו?".
המזכיר הינהן במרץ וסובב את הטאבלט לכיוון של הבוס.
"שמו דה היון." אמר המזכיר והצביע על תמונה של ילד בסביבות גיל ארבע.
"וזאת סה היון אימו שמתה בתאונת פגע וברח לפני שלוש שנים" הוא החליק באצבעו על המסך והעביר לתמונה הבאה.
"וזה נאמג'ון אביו, הוא שמגדל את הילד לבד. לא תיהיה בעיה לגביו הוא פריק שמכור לכדורי מניעת חרדות, הוא חלש מכדי להתנגד" סיים המזכיר את דבריו וחיכה לתגובתו של גואנג בום, הבוס שלו.
"ואיך הילד הזה אמור בדיוק לעניין אותי?" שאל הבוס בזלזול מצפה לתשובה הגיונית לבזבוז הזמן שהמזכיר נתן לו.

--------------


"הגלידה טעימה לך?" שאל נאמג'ון את בנו כאשר ישבו יחד על הספסל בפארק.
"כן" אמר הילד עם פנים מלאות גלידה וחיוך מאושר.
"אויישש. ילד קטן שלי" נאמג'ון פרע את שיערותיו של בנו בחיבה
"אתה יודע שפיסטוק היה גם הטעם האהוב על אמא שלך?" שאל נאמג'ון בזמן שליקק את המסביב של הגביע של דה היון כדי שלא ינזל על בגדיו.
"באמת?" שאל הילד עם עיניים נוצצות.
"אבל אבא, לאן אמא הלכה?"
*שתיקה*
"למקום טוב יותר" ענה כמעט מיד לבנו
*שתיקה*
"למקום טוב יותר" מלמל לעצמו.

*פלאשבק*

"אני הולכת לקנות לך הפתעה ליום הולדת" אמרה סה היון ונשקה ללחייו של בעלה הגבוה.
"את באמת לא חייבת סה היון. את המתנה הכיי גדולה שיכולה להיות" אמר נאמג'ון וחיבק אותה.
"תפסיק להיות כל כך קרינג'י מטומטם ותיתן לי פעם אחת לקנות לך משהו" היא אמרה וסטרה למצחו
"האואו. למה זה הגיע לי?" נאמג'ון התבכיין וליטף את מצחו המוכה.
"תמיד מגיע לך בגלל משהו. הפעם זה בגלל שיש לך יום הולדת" סה היון חייכה והרימה את בנה הקטן.
"אני יוצאת. תחכה לי עם דה היון בתחנת אוטובוס שליד המכולת, אוקיי" היא נשקה לשפתיו של בעלה מסרה אליו את דה היון ונעלה את נעליה.
"אני אוהב אותך" אמר ונופף לשלום
"ואני גם אוהבת אותך" היא גלגלה עיניים, לא מאמינה שהיא נסחפת לקיצ'יזם של בעלה.
"ביי דה היון, ביי נאמג'ון, הלכתי" ונשמעה טריקת דלת.

"רוצה ללכת עם אבא לטיול?" נאמג'ון הרים את בנו ונעל לו נעליים.


"נאמג'ון-אה קניתי לך מתנה ליום הולדת" צעקה סה היון לבעלה מעבר השני של הכביש מחכה לאור ירוק ברמזור.
"אמרתי לך שאת לא צריכה. מה אני יעשה איתך" נאמג'ון צעק לה בחזרה  "תתחתן איתי" צעקה לו וכולם הסתכלו עליה.
"קרה כבר" נאמג'ון הרים את ידו עם הטבעת נישואים.
"תעשה איתי ילדדדד" צעקה ואנשים פערו פה.
"גם קרה כבר" נאמג'ון הרים את דה היון שצחק כאילו הוא עכשיו סימבה ממלך האריות.
"תמות איתי" היא צעקה לו ואנשים היו בטוחים שהיא ברחה מבית משוגעים.
"היית מתה. אני לא מסכים לך למות בקרוב" נאמג'ון צרח אליה והיא התחילה לצחוק.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 28, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

black world Where stories live. Discover now