Az első közös koncert

275 9 0
                                    

..

Egy egész év elteltével

Csenge szemszöge

Mióta otthagytam a sulit minden egyenesbe jött, Ati és én tökéletes párként szerepeltünk a közösségi médiában, a tanár se zaklat már na szóval úgy minden jó volt. Az első közös koncertünkre készülünk vagyis nekem az első koncert élményem...A próbák nevetéssel, szórakozással jó kedvvel teltek és nem sok héttel később fellépünk. Sose hittem, hogy egyszer Atival fogom az álmom megvalósítani.

-Min ábrándozol, szívem?-mosolygott. Ati mindig zavarba tudott hozni a mosolyával.

-Csak azon milyen jó lesz majd együtt énekelni a színpadon.-mondtam és Ati csak megcsókolt. Tudtam, hogy nem tudok ellenállni a vágynak, hogy még a koncert előtt egy kis huncutkodás legyen. Úgyhogy szóltam neki, hogy menjünk szobára. 

-Ati?!- szóltam valószínűleg tudta mire gondolok. 

-Igen?! Miaz? Kicsikém..-mondta és csak megragadtam a kezét és berángáttam a szobánkba. Igen közös szobánk volt végül hozzá költöztem az elmúlt napokban.  Ati az ágyba dőlt és majdnem aludt mikor én "ráugrottam" szegényt nem hagytam aludni.

  Ati az ágyba dőlt és majdnem aludt mikor én "ráugrottam" szegényt nem hagytam aludni

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(valahogy így nézett ez ki)

-Cseni, bazdmeeeg!!!- szólt rám Ati.

-Miaz?? Nem inkább fordítva kéne?-néztem rá olyan kajáln nézéssel.

-Na! Koncert előtt, komoly?-reagált rá durcisan tényleg izgult még mindig a koncertek előtt de én ezen akartam enyhíteni. Csak Ati nem vette a lapot vagy vette csak nem érdekelte. Rászóltam, hogy mi baja van.

-Mi bajod van, Attila?-mondtam és ő csak rám nézett és könnyek szöktek a szemébe nem értettem miért történik ez és azt se miért a koncert előtt. Ati végül válaszolt kérdésemre de én azzal  nem elégedtem meg.

-Nincs semmi, csak izgulok és aggódok érted.-mondta és nem értettem mit értett az alatt, hogy aggódik és ekkor beugrott  egyszer felvágott erekkel talált rám otthon és ez azért mert nem bírtam a nyomást se a rajongók toxikus viselkedését, stb. Mondtam neki, hogy nem lesz semmi baj nem fog  újra megtörténni. A koncert előtt végül nem csináltunk semmit meg inkább az én koncertem volt így nekem készülődni kellett a koncert előtt félórával. Izgultam oké, voltak rajongóim de féltem tetszik e a rajongóknak amit szántam nekik és  az erre az alkalomra írt dalaim van köztük magyar, angol de ezek mind vagy poposabbak vagy trap-esek. 

A koncert:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A koncert:

-Idő van.-mondta Ati aki büszkén mosolygott rám. Még egyszer utoljára megcsókoltam a koncert előtt és felléptem a színpadra. A közönség ujjongott tapsolt és én csak elkezdtem énekelni a dalomat. Teljesült az álmom, hogy töb ezres közönség előtt léphetek fel élőzenével. .......

Egy 1órás koncertet nyomtam és a végére nagyon elfáradtam. Atival volt egy közös dalunk is, de végül nem adtuk elő és koncert után nekem nem volt kedvem autogramokat osztogatni de a rajongóimat szerettem tudtam, hogy nekik sokat jelent így rávettem magamat hogy kimenjek hozzájuk  képeket csinálni, aláírást adni stb..
Végül már elköszöntem tőlük, megköszöntem, hogy eljöttek életem első koncertjére...és Atival Desh-sel beszálltunk az autóba és hazamentünk.

Új élet, új kezdetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora