Beszélgetés

321 22 6
                                    

Nem mertem elkésni, így percre pontosan fél óra múlva kopogtattam az iroda ajtaján és miután megkaptam a választ be is léptem.

- Pontos vagy. Ezt szeretem. Ülj le, van pár dolog amit meg kell beszélnünk. - mutatott az asztal előtti fotelek egyikére.

Amint helyet foglaltam, máris éreztem a gondolataim között kutakodó betolakodót, de mivel tudtam, hogy muszály engednem neki, így leengedtem a falat az elmém körül teljesen.

Pár perc után abbahagyta és beszélni kezdett.

- A te elmédben is találtam oda nem illő dolgokat, na meg hiiányzókat is. Vagyis ez nem teljesen fedi a valóságot nem hiányzik inkább mondanám homályos sötétségnek. Mivel nem vagy még profi a legilimenciában így te nem vehetsz be bájitalt, de van más megoldás is. Amikor időnk engedi naponta kétszer behatolok az elmédbe és úgymond " tisztítok, rendet rakok" odabenn. Mire az iskola elkezdődik tudni fogod mit, hol, hogyan fedett el Dumbledore.

Fel kellett dolgoznom mind azt amit hallottam, aztán bólintottam felé, hogy megértettem és folytathatja.

- Minden kezelés előtt tanítani foglak. Láttam, hogy az animágiát már elméleti szinten elsajátítottad, így nekünk már konnyebb dolgunk lesz a gyakorlati részével. Amint ezzel megvagyunk sötét varázslatok és azok kivédését fogjuk gyakorolni. Bájitaltant apád fogja neked tanítani, ehhez nekem nincs is közöm. Ha lesz még iskola kezdésig időnk, eldöntheted, hogy kitől akarsz önvédelmet és kardforgatást tanulni. Addigra már jó pár halálfalóval megfogsz ismerkedni. A Halálfalóim közül többen is jártasak ebben a küzdősportban így közük tudsz majd válsztani. Ebbe nem fogok beleszólni. Szabadidődben örülnék, ha Draco közelében maradnál így őt és a többi Mardekáros diákot is meg fogod tudni ismerni. Van kérdésed?

- Nem, most nincs. Azt hiszem minden érthető. Ha lesz valami úgy is tudatni fogom veled. - néztem magabiztosan a szemébe.

- Rendben, akkor most menj és szórakozzatok egy kicsit, mert hosszú és megterhelő lesz az elkövetkező időszak. Holnap reggel, gyere az első kezelésre. Majd délután úgy sem lesztek itthon így a második kezelés csak este vacsora utan lesz. Holnap még nem gyekoroljuk az animágiát.

Amint befejezte, kopogtatás hallatszott az ajtó felől, majd választ sem várva apám rontott be. Tom csak felém intett, hogy menjek és amint felálltam apám oda is ült a helyemre, én pedig kisiettem az irodából. Piton arcán lehetett látni, hogy valami eleggé feldúlta, de nem mertem rákérdezni. Ha rAm tartozik akkor ugy is meg fogom majd tudni. Vagyis remélem.

Egy fergeteges délután töltöttem el ezek után Draco és Blaise tarsaságában. Repültünk, beszélgettünk és ökörködtünk. Most előszőr éreztem magam gondtalan tininek, akinek eddig is éreznem kellett volna magam.

Nem lett túl hosszú ez a fejezet sem, de remélem karpótól valamennyire titeket az új rész a hosszú szünetelés miatt. Köszönöm a sok hozzászólást és a csillagocskákat is. Jó olvasást. A helyesírási hibákért elnézést kérek, nincs átnézve.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Oct 28, 2021 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Adrian Denem-PotterTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang