DI RUANG LUAR RUMAH KELUARGA LEE DONG WOOK !!
TEMPAT SELALU LUHAN , D.O , JACKSON , LUCAS , JISOO DAN YUQI LEPAK . DAN DISINI MEREKA AKAN MEMPERKENALKAN KAN DIRI MEREKA MASING MASING UNTUK MENGERATKAN HUBUNGAN MEREKA SEKELUARGA .
DIMULA DARI KELUARGA LEE DONG WONG DAN DISAMBUNG KELUARGA SONG JOONG KI BARULAH KELUARGA PARK SEOJON.
ANAK ANAK MEREKA SAHAJA YANG MEMPERKENALKAN KAN DIRI MEREKA TAKUT KORANG PENING HEHE ." Anneyong Luhan nidmida , hyung tertua dari adek beradik aku . " Ujar luhan .
" Annyeong D.O nidmida , aku hyung kedua " jawab D.O dengan simple .
" Annyeong Jackson nidmida , aku abang paling handsome dan aku kacak sedunia " sambung jackson pulak sambil membuat style cool .
"Annyeong Lucas nidmida " jawab Lucas sambil minum segelas air bir .
"Annyeong Yuqi nidmida , adek paling comel HEHEHE " Jawab yuqi hingga membuat Lucas tersenyum .
" Aku takyah perkenalkan diri sebab orang kenal aku kan " jawab jisoo .
" Annyeong Young hoon nidmida , aku hyung tertua dari mereka di keluarga ini , aku seorang peramah , tapi agak dingin " jawab young hoon santai
"Annyeong Sehun nidmida , aku orang nya simple tak suka lebih lebih batas " jawab sehun pulak
" Anneyong Jennie kim nidmida , gadis yang imutt " jawab jennie sambil membuat love mini
" Annyeong Park chaeryong A.K.A Rose nidmida " jawab Rose yang lagi malu malu .
" Anneyong Lalisa nidmida , aku paling cerewet disini tapi cantik hehe " jawab lisa
" Annyeong aku Park jihoon nidmida , lelaki paling comel sedunia HAHA , dan cexy " jawab jihoon membuat bibir comel nya .
" Eyh kau ngada kat sini aku tumbuk kang " jawab yuqi yang ingin menumbuk nya dari jauh .
" Sudah sudah aku tumbuk dua dua dapat lebam nak " ? Jawab D.O pulak
" Ok !! " jawab Jihoon dengan suara manis nya
"Annyeong Suno nidmida , aku adek paling last dikeluarga ini " Jawab sunoo
" Aku rasa tak yah kenal kenal diri nie bagai HAHA tunang jisoo " jawab Kim seokjin yang sinis
" Annyeong Irene nidmida , aku kembar kepada Kim Seokjin . " Jawab irene
" Annyeong Suga nidmida " jawab Suga yang lagi malas malasan .
" Annyeong jhope nidmida , lelaki matahari di keluarga kami " jawab jhope dengan senyuman sunshine nya .
" Annyeong RM nidmida " jawab RM sambil menyilangkan kaki nya .
YOU ARE READING
My Husband Is PYSCHO
DiversosAku Kim Seokjin sah digelar suami kepada Kim Jisoo perempuan yang mencinta dan sangguq mengorbankan diri demi ku , Aku sadari perbuatan yang membuta kan diri ku adalah segala kehancuran ikatan rumah tangga yang telah lama dibina Aku menan...