CHAPTER 9

14 0 0
                                    

UOLLS DALAM CERITA NI ADA KESAH PERCINTAAN #JIROSE # TAENIE #LIZKOOK #IUSUGA #TYUZUJHOPE #NANCYRM #LUCASYUQI #D.O IRENE #LUHANMIYEON #SEULGIFELIX

  DIORANG NI PON BANYAK DUGAAN DALAM PENCINTAAN YANG DIORANG TEMPUHI , SEPERTI V SUKA JISOO TAPI JISOO MILIK KIM SEOKJIN , SEULGI SUKA JIMIN TAPI JIMIN LILIK ROSE DAN KESAH YUQI YANG KECEWA TAPI LUCAS DATANG SEBAB YUQI ANAK ANGKAT JADI SINGKAT KATA LUCAS DENGAN YUQI BOLEH BERCINTA YE UOLLS .

    SITUASI DI MALAM DINNER ITU !!

      " Mane jisoo eyh Luhan hyung ? " Tanya Taehyung yang dari tadi mencari jisoo tapi tidak jumpa .

     " Owh mungkin dah tidur di bilik nya , lagipon luhan hyung nampak seokjin pon ada dengan jisoo " jawab Luhan .

    " Owh yeke luhan hyung , oklah kalau macamtu v mintak diri dulu nak keluar ambik angin " jawab V

     " Jimin hyung kau ikut aku jap pergi taman depan tu " jawab V sambil membawa jimin ke taman belakang rumah keluarga Lee dong wook .

     " Weh jangan laju laju sakit kaki aku , dah lah tarik tangan aku "  jawab jimin merungut dengan ulah V yang badmood .

    " Jimin kenapa anak kesayangan omma yang dapat jisoo ? " Tanya V kepada Jimin .

     " Mungkin dah takdir V , kau kena menyerah jelah " jawab jimin sambil memujuk adeknya ( V )

     " Aku tak boleh Jimin , aku baru nak memulakan langkah aku tapi Jin hyung dah ambik dulu " jawab V sehingga terdengar suara yang hampir menangis .

      " Begini la V , Jimin hyung saran kan V move on je dari jisoo , mungkin lepasni V dapat lagi bagus berbanding Jisoo " Jawab jimin .

    Beberapa minit kemudian ada yang datang ke taman itu iaitu Rose, Jennie dan Lisa .

    " Hey korang lagi buat apa tu ? Tanya Lisa yang mendatangi V dan Jimin .

    " Tiada buat papelah aku lagi tenangkan pikiran adek aku si V ni " jawab Jimin kepada Lisa .

     " Kenapa dia macam nangis je " tanya jennie kepada jimin .

     " Lalu jimin mengajak Jennie , Rose Dan lisa ke sesuatu tempat jauh dari V untuk cerita betul kenapa V macam tu kepada mereka .

      "Ok macam ni V ni dia sayang seokjin hyung dia tapi sifat kebencian dia dekat seokjin hyung tunang jisoo  tu  adalah mental dan pyscho jin hyung membuat v benci hyung nya , kerana kami hampir nak dibunuh dulu sebab mulut aku dengan V ni , tapi memang salah kitaorang sebab taktahu penyakit betul jin hyung tu , lagi satu V ni dia suka Jisoo sejak jisoo jadi studen pindahan ke sekolah dia waktu itu , tapi apa boleh buat jisoo dah nak jadi hak jin hyung tu yang membuat dia sedih macam tu , dia takle terima , jimin takut dia membalas dendam je sebab jisoo " ujar jimin yang mencerita tentang V yang sebenarnya kepada mereka .

     " Oh erm kesian V " jawab jennie dengan suara kecilnya .

     " Erm korang aku nak nyusul V , Aku mintak korang jangan ikut sebab ada menda yang aku nak cakap " Kata Jennie kepada mereka .

     " Baiklah janji jennie sabar dengan percakapan kasar dia " jawab Jimin .

    " Erm Rose jum ikut aku kejap pergi tempat lain aku ada menda nak cakap dekat kau " Kata jimin mengajak Rose ke sesuatu tempat .

     " Eyh semua gerak aku dengan siapa " Jawab lisa sambil mengangkat kedua tangan nya , tapi dia tak tahu kalau jungkook ada dekat situ .

     " Hey Lisa " yang tiba tiba jungkook datang kehadapannya .

My Husband Is PYSCHOWhere stories live. Discover now